kuren maar toch afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

eej (Falstyr) gast ik te triest paas me je adres gaan we zien wie hier triest is...
    mij maakt het echt niet uit wat jullie denken... somigen hebben vast wel gelijk over dat dit niet de mannier is (Yawgmoth).... voedingschema etc
    maar ik ben blij met het wat ik behaalt heb... het is eenmalig om gewicht vast te houden ik hoef niet super groot te worden zo als sommigen dat willen... zo als ik nu ben ben ik tevreden. Ik stelde alleen een vraag maar goed. zielige reacties zegt meer over jullie dan over mij hoor

Comment

crux ik stuur je die fotos wel ff post ze van de week grtzz

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
        eej (Falstyr) gast ik te triest paas me je adres gaan we zien wie hier triest is...
        mij maakt het echt niet uit wat jullie denken... somigen hebben vast wel gelijk over dat dit niet de mannier is (Yawgmoth).... voedingschema etc
        maar ik ben blij met het wat ik behaalt heb... het is eenmalig om gewicht vast te houden ik hoef niet super groot te worden zo als sommigen dat willen... zo als ik nu ben ben ik tevreden. Ik stelde alleen een vraag maar goed. zielige reacties zegt meer over jullie dan over mij hoor

Je gewicht vasthouden doe je met voeding. Als je het niet voor elkaar krijgt om structureel goed te eten, heeft dit ook geen zin.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kuren met 50 kg lichaamsgewicht is niet veel natuurlijk. Zou je mijn vragen eens willen beantwoorden?

Hoe groot ben je?
          Hoe oud ben je?
          Wat eet je op een dag?
          Hoe lang train je al?

Ben benieuwd
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Hmm misschien helpt dat bij menschen die snel geintimideerd zijn. Maar ik heb al eens iemand zijn kaak zodanig verbouwd dat ik er een weekend voor in voorarrest moest. Dus denk niet dat een mannetje aan de testosteron me veel kan doen

Zeker niet nu ik al heel lang geen metal concert meer heb gehad en zeer pissig word met de dag.

Maar goed me adres is Zonnebloemstraat 138 in een klein stadje in Zuid-Holland welk te vinden is op 3km afstand van Dordrecht

En ingaan op de eerste post. VRETEN KRENG! Als je basics wist zou je dat wel begrepen hebben. Verder is er niks om op in te gaan, want het kan beantwoord worden door simpelweg de stickies te lezen. En als je het niet doet zodra je kuur klaar is ga je het merendeel kwijt raken. Iets wat met jouw gebrek aan kennis toch wel zal gebeuren. En dat kan depressie bezorgen zoals iemand al aangaf.
            Last edited by Falstyr; 14-06-2009, 21:03.

Comment

crux ik stuur je die fotos wel ff post ze van de week grtzz

Deal

Comment

ff offtopic, Falstyr ga je niet naar graspop dan over 1,5 week?
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  ff offtopic, Falstyr ga je niet naar graspop dan over 1,5 week?
                  Uhm...nee. Dat is geen echte metal wat daar speelt. Dat is meer rock/hard rock. daar word ik niet rustig van

Binnenkort is er wel in Baroeg de poolse band Vader. En nog wat andere bands zoals Samael komen ook weer in de buurt.

Comment

yow fallus jij heb volgens mij een best papzakkerig lichaam ken me nie voorstelle dat jij boyss tot moes ken slaan

mzzl ricar

Comment

Had je gewaarschuwd Van Vliet.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Dus jij wilt met je 67kg bij Fallus langsgaan? Dan wens ik je veel succes.

Over triest gesproken, als dat echt je intentie is (ik zie namelijk niet in wat anders je bedoeling is met zijn adres, behalve misschien een bakje koffie doen) vind je dat nou zelf niet een beetje zielig?

Het is jammer dat je al gelijk bent gaan kuren omdat je met goede training en voeding die 17kg ook wel had kunnen gainen. Dat gaat enorm snel in het begin zeker als je op zo'n laag gewicht zit. Dat iedereen zo fel reageert is gewoon omdat het zo jammer is dat je (blijkbaar!) zonder kennis van wat dan ook gelijk bent begonnen met kuren. Maar goed, dat is al gebeurd en kan je niet meer terugdraaien dus het gene wat je nu gewoon moet doen is goed trainen, goed eten zorgen dat je voldoende rust en veel geduld hebben.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

als antwoord op je vraag: gewoon gaan vreten!
                          en als ik het een beetje goed in kan schatten,
                          dan is fal een 100kilo+ wegend krachtbeest.

dus succes
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            Meer een overmaatse muppet met een grote bek, maar verders een toffe gozer.

sigpic

Comment

haha
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                                als antwoord op je vraag: gewoon gaan vreten!

dus succes
                                Holy shit...100+ kg :O Dat is DSO
                                ik zit tussen de 95-100kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X