ephedrine!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

idd , worst en kaas eruit. 13.30 is geen maaltijd .., geen eiwitten ? om 19.00 koolhydraten reep ? wrm ? je hebt net een uur geleden pasta of rijst binnen. om 21.00 eet je overgebleven eten , dus rijst ? pasta ? je wilt je bf dalen ? maak er 200 gram koolvisfilet van met een salaatj en wat goede vetten. dan 2u erna je kwark. minimaal 2 uur tussen laten voor je volgende maaltijd ! hopelijk doe je hier wat mee. als je voedingsschema niet op orde is zal die ephedrine ook weinig met je doen. het is een hulpmiddel geen wondermiddel !

grtz

Comment

10% vet kwijt sinds januari is toch al heel goed
      je wil volgens mij te veel ineens, je moet het wat op langere termijn bekijken
      en idd eerst je training en voeding volledig in orde krijgen voor je met eph e.d. begint
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik weet niet wat je weegt maar als ik zo snel even kijken eet je behoorlijk veel om te cutten.

De tussendoortjes zijn niet goed.
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
          0730 ontbijt met veel fruit en koolhydraten om de dag actief mee te starten zoals , muslie met halfvolle yoghurt , brinta of de warme maaltijd van de dag daarvoor.

09.30 tussendoortje , appel ,peer , banaan of sultana met weinig suiker.

11.30 4 tot 6 boterhammen met kaas kip worst , en salade

13.30 tussendoortje , appel ,peer , banaan of sultana met weinig suiker.
          '
          15.30 4 boterhammen met kaas , kip , worst .

17.30 avondeten , zilvervliesrijst met makreel , sate en roerbakgroente, of spaghetti met rode saus en verse groenten , of aardappels met vlees.

19.00 koolhydraatreep.

2100 overgebleven avondeten opeten met extra vis.

2200 kwark

zo ziet het er ongeveer uit , het is een voedingsadvies
          "Mijn schema is goed zegt hij dan".

Man, man, als er iemand nog geen efedrine nodig heeft om wat procenten te verliezen...

Overigens, je naam doet vermoeden dat je achttien bent. Klopt dat?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

uhm nee gen ik ben 17
            en ikzelf had het voedings advies niet gemaakt
            maar iemand die nu op het cios eind examen doet , dus dan verwacht je wel dat het goed zit
            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

uhm nee gen ik ben 17
              en ikzelf had het voedings advies niet gemaakt
              maar iemand die nu op het cios eind examen doet , dus dan verwacht je wel dat het goed zit

NEEEEEEEE, ze leren daar de verkeerde dingen. Pijnlijk maar waar.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

lekker dat je dan op school zit om fitness instructeur te worden , en dan leren ze je het neit goed
                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

lekker dat je dan op school zit om fitness instructeur te worden , en dan leren ze je het neit goed
                  Oh ze leren wel fitness. Maar oude lullen fitness..je weet wel dat Health City commerciele garbage gebeuren met kennis van 50 jaar geleden. CIOS is nog minder dan de kennis van de gemiddelde gedisciplineerde krachtsporter/bodybuilder/powerlifter die hier aanwezig is. Zelfs Possel weet nog meer :P

Als diegene wat wilt bereiken zal er nog heel wat vervolg studies gedaan moeten worden. Persoonlijk zou ik tijdje naar Amerika gaan om daar wat papiertjes te halen. Ze doen niet veel goed in dat land, maar als het op voeding/sport aan komt moet je daar wezen. Ok even de extreme obesitas eikels buiten beschouwing gelaten in het land der extremen.

Verders. Ja er schort heel wat aan je voeding. Er zit veel te veel koolhydraten in. Zou echt volgens methode van Punani even berekenen wat je kcal is en hoeveel macro voedingsstoffen en zelf een schema op te stellen. Die "adviseur" heeft waarschijnlijk dezelfde berekening gebruikt van een voedingscalculator. Die berekend de juiste kcal, maar zorgt dat je te veel koolhydraten krijgt en te weinig eiwitten/vetten. Of te wel...ze gebruiken informatie van 50 jaar terug en geloven nog in de mythe dat eiwitten slecht voor je is.

Comment

Je voedings schema is niet goed kerel. Er zijn zat info hier over voeding.
                    Je eet soieso te veel om in de cut, pas je voeding aan, kan je makkelijk die kleine % af.

GR
                    No Pain No Gain

Comment

Op je zeventiende ECA overwegen. Moet niet gekker worden.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nou ben ik al helemaal bang wat hij in ze training aan het doen is, 3x FB (DL ?s) en 2x onderrug. Damn ik breek bijna in tweeen van 1,5x per week DLen en deze gozer doet het ff dunnetjes over op ze rustdagen.

Als je nu met een WSB schema aankomt met GPP en Glute Ham raises en reverse hypers (op niet trainingsdagen) dan eet ik me shakebeker op, maar zou wel mooie draai geven aan eht verhaal
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

heb zelf ook cios gedaan in sittard,
                          2 jaar lang, is een leuke school, waar je veel over de verschillende sporten leert. De spelregels, techniek, je leert lesgeven etc.

Wat je niet goed leert is hoe je bepaalde doelen kan bereiken:
                          als je vet kwijt wil raken, leer je daar hartslag van 60-70% van je max hartslag. en dan heeel erg veel gaan wandelen/joggen. Ook leer je dat je vetverbranding pas na 30 min begint te werken, dus dat korter trainen als 30min absoluut geen zin heeft. Gekeken naar dit, is iets als hiit nutteloos voor vetverbranding volgens het cios.

Qua voeding kreeg je ook les, zo leerde ik wat eiwitten koolhydraten en vetten zijn hoeveel kcal ze hebben, waarvoor ze nodig zijn etc.
                          wat je dan weer niet leert is zoiets als een schema op te stellen,
                          en dit voor jezelf ook te hanteren. (wat ik denk dat elke cios student zou moeten hanteren, aangezien ze vaak 4 uur+ per dag sporten)

Dus ik wil niet per defenitie zeggen dat wat je daar leert niet klopt,
                          maar wat je leert zijn vaak ouderwetse opvattingen en methoden.
                          gelukkig dat ik dan ook op mijn 18de een ernstige blessure kreeg,
                          waardoor ik het laatste jaar van de opleiding niet kon afmaken,
                          en nu in de ICT/marketing&communicatie sector bezig ben
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            Is een vrij bekend probleem bij een aantal opleidingen, leerstof die niet meer klopt of waarvan de relevantie nihil is geworden, maakt het ook vrij demotiveerend om het te leren.
                            He who keeps silent consents.

Comment

is wel leuk spul maar jah zelfde als speed verkloot je ook.

je hard gaat snel kloppen hoofdpijn en energie over:P.
                              en zo snel gaat het echt niet.
                              houd er wel rekening mee alles word minder dus ook spier massa.

het is het 1 of het ander.
                              maar kijk eerst maar eens naar je schema
                              greetzz anne
                              one goal: power and mass

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                                heb zelf ook cios gedaan in sittard,
                                2 jaar lang, is een leuke school, waar je veel over de verschillende sporten leert. De spelregels, techniek, je leert lesgeven etc.

Wat je niet goed leert is hoe je bepaalde doelen kan bereiken:
                                als je vet kwijt wil raken, leer je daar hartslag van 60-70% van je max hartslag. en dan heeel erg veel gaan wandelen/joggen. Ook leer je dat je vetverbranding pas na 30 min begint te werken, dus dat korter trainen als 30min absoluut geen zin heeft. Gekeken naar dit, is iets als hiit nutteloos voor vetverbranding volgens het cios.

Qua voeding kreeg je ook les, zo leerde ik wat eiwitten koolhydraten en vetten zijn hoeveel kcal ze hebben, waarvoor ze nodig zijn etc.
                                wat je dan weer niet leert is zoiets als een schema op te stellen,
                                en dit voor jezelf ook te hanteren. (wat ik denk dat elke cios student zou moeten hanteren, aangezien ze vaak 4 uur+ per dag sporten)

gelukkig dat ik dan ook op mijn 18de een ernstige blessure kreeg,
                                waardoor ik het laatste jaar van de opleiding niet kon afmaken,
                                en nu in de ICT/marketing&communicatie sector bezig ben

weet je wat het nadeel is van die cios lui.
                                ze denken alles te weten ze weten het ook wel maar uit de boekjes.
                                en dat wil niet zeggen dat het werkt.

er zijn heel veel lui van het cios die denken dat ze alles weten maar toch niet groeien omdat ze sommige dingen anders leren dan het moet.

groetjes anne
                                one goal: power and mass

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X