HCG tijdens kuur - 2 vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HCG tijdens kuur - 2 vragen

Ik ben bezig met een test e/equi kuur 500/500 PW 12 en 10 weken lang (+ 4 wkn dbol op 40 PD)

Heb voorheen tijdens nakuur HCG injecties genomen, wil het nu tijdens kuur vanaf week 6 500IU PW gaan toevoegen

Ik vraag me af:

- kun je HCG met je olie injectie mengen, dit zou natuurlijk een stuk makkelijker zijn, dan heb je maar 1 injectie PW nodig, iemand hier ervaring mee? Lees er NL. verschillende dingen over

- En zo niet... en ik heb ampullen van 5000IU als ik die meng in een 10 ml spuit heb ik dus 10x 500ml in 1 spuit. Stel dat ik bij aspireren wat bloed meekrijg, kan ik dus de hele spuit weggooien? Bloed met hcg bewaren in de koelkast lijkt me geen optie. Hoe doen jullie dat? Lege vials of wat?

Originally posted by ossy View Post
    Ik ben bezig met een test e/equi kuur 500/500 PW 12 en 10 weken lang (+ 4 wkn dbol op 40 PD)

Heb voorheen tijdens nakuur HCG injecties genomen, wil het nu tijdens kuur vanaf week 6 500IU PW gaan toevoegen

Ik vraag me af:

- kun je HCG met je olie injectie mengen, dit zou natuurlijk een stuk makkelijker zijn, dan heb je maar 1 injectie PW nodig, iemand hier ervaring mee? Lees er NL. verschillende dingen over

- En zo niet... en ik heb ampullen van 5000IU als ik die meng in een 10 ml spuit heb ik dus 10x 500ml in 1 spuit. Stel dat ik bij aspireren wat bloed meekrijg, kan ik dus de hele spuit weggooien? Bloed met hcg bewaren in de koelkast lijkt me geen optie. Hoe doen jullie dat? Lege vials of wat?
    HCG kun je gewoon subcutaan injecturen... veel makkelijker..
    en verder zou ik hcg niet gaan mengen met olie.. krijg je beetje suspenion achtig olie

Comment

Heb gelezen op een USA site dat je t wel met je olien kan mengen, maar lijkt mij idd ook niet werken, vertrouw dat niet zo. Subcutaan? In je buik huid/vet he? Ik heb erg weinig vet op mn buik, is dat dan niet gevaarlijk? Wat voor spuit zou daarvoor goed zijn, heb nl nog wel fijnere liggen. 0.6x25mm zo uit mn hoofd

Comment

Heb gelezen op een USA site dat je t wel met je olien kan mengen, maar lijkt mij idd ook niet werken, vertrouw dat niet zo. Subcutaan? In je buik huid/vet he? Ik heb erg weinig vet op mn buik, is dat dan niet gevaarlijk? Wat voor spuit zou daarvoor goed zijn, heb nl nog wel fijnere liggen. 0.6x25mm zo uit mn hoofd
        0,6x25 is nog veels te groot voor subcutaan.. gewoon een slin naald gebruiken

Comment

insulinespuitje?

Comment

insulinespuitje?
            Niet in je buikvet kerel. door je buikvet moet de naald.
            Je heb al hcg gebruikt in je vorige kuur, hoe injecterde je die dan?
            Als je een middel gaat injecteren moet je tenminste wel weten hoe je dat moet doen.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Gewoon in de bilspier. heb ik nu ook maar gedaan, dat kan ook gewoon al is het wat pijnlijker, wel met een kleiner fijner naaldje.

Comment

Het is beter vanaf week 2 reeds HCG te laten meelopen met je kuur : om de 3of 4 dagen(persoonsgebonden) injecteer je dan 250iu met een slinnaald IM

Waarom IM? dan werkt je HCG langzaam gedurende z'on 72 uur en krijg je geen oestropiek

kun je HCG met je olie injectie mengen
                ja maar dit is niet aan te raden i.v.m. mogelijke infecties.

En zo niet... en ik heb ampullen van 5000IU als ik die meng in een 10 ml spuit heb ik dus 10x 500ml in 1 spuit. Stel dat ik bij aspireren wat bloed meekrijg, kan ik dus de hele spuit weggooien? Bloed met hcg bewaren in de koelkast lijkt me geen optie. Hoe doen jullie dat? Lege vials of wat?

Nooit een naald opnieuw gebruiken en zeker geen naald met vloeistof er nog in.

Je mengt gewoon je HCG met met je bac. water en trekt dan per slinspuitje de gewenste hoeveelheid eruit : zo ga je verder tot je vailtje leeg is.De gevulde slinspuitjes stop je in een doosje in de diepvriezer(blijven ze maanden goed) en als je er ééntje nodig hebt haal je dit eruit...10min laten liggen bij kamertemperatuur en klaar voor gebruik.
                Nor19 sucks

Comment

Gwn hcg 1000 iu om de 2 weken gebruiken tot voor je nakuur. Omdat hcg ook onderdrukt.
                  Hcg gwn met een insuline spuit. Is makkelijker.
                  No Pain No Gain

Comment

Gewoon in de bilspier. heb ik nu ook maar gedaan, dat kan ook gewoon al is het wat pijnlijker, wel met een kleiner fijner naaldje.
                    Dus gewoon subcutaan gaan doen zoals het ook volgens de bijsluiter staat beschreven.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                      Gwn hcg 1000 iu om de 2 weken gebruiken tot voor je nakuur. Omdat hcg ook onderdrukt.
                      Hcg gwn met een insuline spuit. Is makkelijker.
                      Om de 2weken eens?Wat een zever man.
                      Nor19 sucks

Comment

Om de 2 weken 1000iu gedurende de kuur zorgt dat er geen atrofie plaatsvindt.
                        Heb je al kleine balletjes, dan is het wat anders.
                        Ik doe het iig zo, vanaf week 3 van me kuur om de 2 weken 1000iu en heb nooit atrofie gehad.
                        Dus ja, ik praat gwn uit mijn ervaringen. Bij hcg zijn er vershillende protocollen die gehanteerd kan worden. Dus zoek gwn wat het beste voor je werkt.
                        No Pain No Gain

Comment

Lijkt me dat het voor je leydig cellen beter is als je rustiger doseert en dan wat vaker?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja dat kan ook idd. 500iu per week kan ook. Of meerdere keren per week in kleine dosiringen.
                            Maar heb een onderzoek gelezen dat 1000iu niet zo gek slecht is voor je leydig cellen.
                            Dus heb het altijd zo gedaan, en voor mij werkt het goed. Gwn om de 2 weken 1000iu.
                            No Pain No Gain

Comment

Heb je dat onderzoek nog ergens liggen?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X