Originally posted by demi01
View Post
test e, sust en deca
Collapse
X
-
dat ik geen dboll wil is meer op afraden van enkele jongens waar ik wel eens mee train waarvan 1 ook aan de sterkste man van nederland wedstrijden meedoet en hij is ook mijn vaste trainingsmaat. hun vinden de nadelen niet afwegen tegen de voordelen en zeker niet als je voor wedstrijd niveau wil gaan. dit wil ik dus ook doen maar dan voor BB en niet sterkste man. ze zijn van mening dat er meer dan genoeg andere optie zijn die de voorkeur boven dboll horen te krijgen
Comment
-
Originally posted by demi01 View Postdat ik geen dboll wil is meer op afraden van enkele jongens waar ik wel eens mee train waarvan 1 ook aan de sterkste man van nederland wedstrijden meedoet en hij is ook mijn vaste trainingsmaat. hun vinden de nadelen niet afwegen tegen de voordelen en zeker niet als je voor wedstrijd niveau wil gaan. dit wil ik dus ook doen maar dan voor BB en niet sterkste man. ze zijn van mening dat er meer dan genoeg andere optie zijn die de voorkeur boven dboll horen te krijgen
Comment
-
ja maar toen was de kennis m.b.t. tot a.s. ook veel slechter en arnold in de hoogtij dagen is maar een kleine jongen vergeleken met de monsters die nu op het poduim staan. arnold was b.v. zeker 15kg lichter dan een ronnie coleman of een jay cutler. als arnold over de kennis van nu beschikte had hij ook geen dboll-deca kuren gedaan. (dboll was namelijk ook arnolds meeste gebruikte a.s. niet deca volgens mij). maar in tegenstelling tot de meesten had arnold een goede tolerantie voor dboll en dat is voor 90% van de BBérs wel anders
dboll zul je ook niet meer zien in kuurschema van de pro BBérs, ook daar is dboll flink uit de gratie.
Comment
-
Originally posted by demi01 View Postja maar toen was de kennis m.b.t. tot a.s. ook veel slechter en arnold in de hoogtij dagen is maar een kleine jongen vergeleken met de monsters die nu op het poduim staan. arnold was b.v. zeker 15kg lichter dan een ronnie coleman of een jay cutler. als arnold over de kennis van nu beschikte had hij ook geen dboll-deca kuren gedaan. (dboll was namelijk ook arnolds meeste gebruikte a.s. niet deca volgens mij). maar in tegenstelling tot de meesten had arnold een goede tolerantie voor dboll en dat is voor 90% van de BBérs wel anders
dboll zul je ook niet meer zien in kuurschema van de pro BBérs, ook daar is dboll flink uit de gratie.
Ik heb zelf gekuurd met dianabol en vond het geen weggegooid geld.
Maarja, iedervoor zich.
Comment
-
ik zal ook zeker niet zeggen dat het weggegooid geld is. ik geef gewoon de voorkeur aan anders a.s. maar als jou dboll wel bevalt ga ik je niet zeggen dat je het niet moet gebruiken. daarin moet ieder zijn eigen keuze in maken. en of ik er meer van af weet.....dat weet ik niet. ben ook geen vergevorderde in de a.s. kennis hoor. heb alleen veel mensen op de sportschool om mij heen die bijna alles al wel hebben geprobeerd.en zo probeer ik mijn kennis ook omhoog te krikken. maar daarom kan ik er ook nog weleens naast zitten hoor.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment