Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wordt een beetje gek van dat iedereen nu ze iets over GS hebben gehoord denken dat als ze griep krijgen wat inderdaad versneld kan intreden bij gebruik van AS het door GS komt.
GS is hoog gedoseerd daarom is het beter om rustig te beginnen en je tabs goed te verdelen ik ken veel mensen die nooit geen klachten hebben maar hoor vaak dat andere het niet goed verdelen daardoor schietde stofwisseling omhoog waardoor je misselijk kan worden.
Ook is het zo dat je sneller griep kan krijgen tijdens je kuur heeft niets met GS te maken.
Ben er helmaal mee eens, G.S. is gewoon goed.
Maar het kan bij verschillende mensen anders aanslaan.
Ik ben in het verleden veel genept met fake, nu ik G.S. gebruik
ga ik als een speer, dus niet te vlug negatief reageren op een nieuw product.
ps mijn broer heeft een combi van boldone en winny. je ziet hem groeien en hij krijgt veel meer defenitie.
Wel zullen er weer tijden komen dat G.S. vervalst wordt
jammer,
groetjes patrick
Citaat[/b] (Stomper @ Dec. 05 2003,09:04)]G.S. Ken ik eigenlijk niet.. Is dat een underground lab??
Zie bodypage bij labs. groeten Red
Mooi verhaaltje.
Ze hebben het bij dat interview over het laten testen van hun eigen produkten bij die man van ergogenics.org. Zijn die resultaten al gepost enzo?? En hebben er al mensen dat spul zelf laten testen?
Welke produkten leveren ze allemaal?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment