D-boll gs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Wil de Bras @ Nov. 25 2003,12:26)]Zondag 1000mg susta gepoten en begonnen met 30mg dbol g.s. Vandaag ziek thuis (griep)
    Dit komt waarschijnlijk door de sustanon bro...Susts flu..heb ik altijd last van...gaat binnne een paar dagen weer over

D.W.
    ***Geweld eindigt waar respect begint***
    ____
    Email:

Comment

Ik wordt een beetje gek van dat iedereen nu ze iets over GS hebben gehoord denken dat als ze griep krijgen wat inderdaad versneld kan intreden bij gebruik van AS het door GS komt.
      GS is hoog gedoseerd daarom is het beter om rustig te beginnen en je tabs goed te verdelen ik ken veel mensen die nooit geen klachten hebben maar hoor vaak dat andere het niet goed verdelen daardoor schietde stofwisseling omhoog waardoor je misselijk kan worden.
      Ook is het zo dat je sneller griep kan krijgen tijdens je kuur heeft niets met GS te maken.

Groeten,
      Emiel

Comment

beste,

Ben er helmaal mee eens, G.S. is gewoon goed.
        Maar het kan bij verschillende mensen anders aanslaan.
        Ik ben in het verleden veel genept met fake, nu ik G.S. gebruik
        ga ik als een speer, dus niet te vlug negatief reageren op een nieuw product.
        ps mijn broer heeft een combi van boldone en winny. je ziet hem groeien en hij krijgt veel meer defenitie.
        Wel zullen er weer tijden komen dat G.S. vervalst wordt
        jammer,
        groetjes patrick
        patrick

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (harold @ Nov. 20 2003,20:41)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Herr @ Nov. 20 2003,07:44)]Vrouwen hebben aan 10 mg al genoeg toch?????
          Ik ben het met mr.c eens. vind eigenlijk toch wel dat vrouwen niet aan a.s. moeten komen.

Grtz..
          10-15mg anavar per dag is best wel geschikt voor vrouwen, ook deca en proviron is wel te doen.
          Het is gewoon heel erg opletten op bijverschijnselen

Groeten,
          Stomper

Comment

G.S. Ken ik eigenlijk niet.. Is dat een underground lab??

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Stomper @ Dec. 05 2003,09:04)]G.S. Ken ik eigenlijk niet.. Is dat een underground lab??
              Zie bodypage bij labs. groeten Red
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (red @ Dec. 05 2003,09:57)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Stomper @ Dec. 05 2003,09:04)]G.S. Ken ik eigenlijk niet.. Is dat een underground lab??
                Zie bodypage bij labs. groeten Red
                Mooi verhaaltje.
                Ze hebben het bij dat interview over het laten testen van hun eigen produkten bij die man van ergogenics.org. Zijn die resultaten al gepost enzo?? En hebben er al mensen dat spul zelf laten testen?
                Welke produkten leveren ze allemaal?

Groeten,
                Stomper

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X