Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind het een raar fysiek van Stallone, maar wel respect voor hoe hij eruit ziet voor ze leeftijd.
    Groeten

Comment

Sorry hoor, maarre hij is al bijna 64, voor iemand van 64 ziet hij er heel goed uit, hoe je het ook wend of keert.

Comment

Inderdaad, maar ja zijn leeftijd buiten beschouwing gelaten, vind ik het een raar fysiek. Ook die tattoeages, zijn die echt of voor een film?
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Inderdaad, maar ja zijn leeftijd buiten beschouwing gelaten, vind ik het een raar fysiek. Ook die tattoeages, zijn die echt of voor een film?
          Die zijn voor de film.

Comment

Gelukkig voor hem
            Groeten

Comment

Stals tats zijn echt chief. Helaas maar waar.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ze zien er niet uit.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Stals tats zijn echt chief. Helaas maar waar.
                  Hoe weet je dat?
                  Dacht toch echt dat ze voor de nieuwe film waren gezet, fake ones.

Comment

Sly kan niet zo veel aan zn lichaam veranderen, zn spieren zijn echt maar hij heeft n eenzijdige verlamming gehad.. Hij kan ook zn mond niet goed bewegen, staat ook wat scheef door spieren.. Al met al geweldig, wat hij nog heeft bereikt met n lichaam vol spier en zenuw problemen.. Verdient zeker respect...

Comment

We dwalen van het onderwerp af :P?

Comment

Jah je ziet ook dat die kerel gewoon oud word. desalniettemin nog goede fysiek (stallone)

Comment

Ik vraag me af hoe het zit met test. Je lichaam maakt het zoiezo al aan en waarom loop je dan extra risico's als je het spuit? Of dat spul waar fallus het over had.

Comment

Teveel testosteron....dus extern aangevoerd is o.a. slecht voor je cholestrol en tets zet om naar dht en dat is funest voor je prostaat.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                              Teveel testosteron....dus extern aangevoerd is o.a. slecht voor je cholestrol en tets zet om naar dht en dat is funest voor je prostaat.
                              En dan de toename van lichaamshaargroei, acne, baardgroei, en later kaalheid niet meegenomen

Comment

En je testikels kun je uitpissen na n poosje... Je axis gaat plat... En nog n lijst van bijwerkingen, waar je amper doorkomt.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X