Ben ik ff blij lekker laat te zijn begonnen.
Anabolen onder 21 jaar.
Collapse
X
-
dat het de groei remd maakt hun echt geen reet uit.. Als je het echt wilt doen doe je het toch. Zorg gwn op zijn minst dat je een goede basis hebt.. En hou het bij 1a 2 keer per jaar.. De een rookt , en zuipt zich ieder weekend lam .. Ik zou dan toch kiezen voor een kuurtj eens per jaar.
Comment
-
Originally posted by tino View Postdat het de groei remd maakt hun echt geen reet uit.. Als je het echt wilt doen doe je het toch. Zorg gwn op zijn minst dat je een goede basis hebt.. En hou het bij 1a 2 keer per jaar.. De een rookt , en zuipt zich ieder weekend lam .. Ik zou dan toch kiezen voor een kuurtj eens per jaar.
Comment
-
Yup Oxymetholone, gelijk afgelopen.... Anadrol is de heftigste die er is, en word veel gebruuikt door PL en strongman.. Die nemen 6 weken anadrol als kickstart, ipv zoals wij Dbol.. Is tevens de snelste power en massa gainer, en geeft de meeste nare sides..
Comment
-
Originally posted by tino View Postidd hoor ook wel eens dat je niets anders dan vocht gaint met de oxy's. En kans op tietjes erg groot is
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostSchrikbarend hoge kans ja. Ook op abces en bloedzweren.. Maar bij deze werkt het vocht in je voordeel, het beschermd je gewrichten. Vet krijg je ook heel snel, maar op onverklaarbare wijze is dat ook zo weer weg... Maar sterk dat je er van word, niet normaal meer.. Ben er 1x mee begonnen, heb het na 3 weken gestopt omdat: ik was in 3 weken 23kg aangekomen. Was beresterk, maar vreselijk opgeblazen.. Ben er nooit meer mee verder gegaan, het voelt gewoon niet goed als je laag in bf zit........
Comment
-
Originally posted by rvanweel View PostDus even voor mijn idee, zijn er dan helemaal geen pro's die niet gebruikt hebben ? , of is het simpleweg niet mogelijk om zo groot te worden zonder AS ?
Mvg
Rvanweel
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostArnold heeft ook tot 2x toe n nieuwe lever nodig gehad... Omdat hij Dbol en Winny al niet meer liet staan..
Originally posted by Knulletje View PostSchrikbarend hoge kans ja. Ook op abces en bloedzweren.. Maar bij deze werkt het vocht in je voordeel, het beschermd je gewrichten. Vet krijg je ook heel snel, maar op onverklaarbare wijze is dat ook zo weer weg... Maar sterk dat je er van word, niet normaal meer.. Ben er 1x mee begonnen, heb het na 3 weken gestopt omdat: ik was in 3 weken 23kg aangekomen. Was beresterk, maar vreselijk opgeblazen.. Ben er nooit meer mee verder gegaan, het voelt gewoon niet goed als je laag in bf zit........
Maar uiteraard zal het mooier klinken als dat het is als ik de rest er om heen lees.
Originally posted by rvanweel View PostDus even voor mijn idee, zijn er dan helemaal geen pro's die niet gebruikt hebben ? , of is het simpleweg niet mogelijk om zo groot te worden zonder AS ?
Mvg
RvanweelLast edited by jordy; 27-11-2009, 13:44.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Mvg
Rvanweel
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe weet dat er Cut kuur steroiden zijn die 9-10 dagen afbreek tijd hebben en onvindbaar op de tests zijn? Dus die zogenaamde naturel gasten kunnen lekker cutten zonder spierafbraak :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment