Ik zit net meer te lezen, en ik vrees dat je gelijk hebt.
Anabolen onder 21 jaar.
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostJij moet overal ver van uit de buurt blijven met je autisme. Niet lullig bedoeld, maar zo is het wel.
ik denk net zoals gameface na over een kuur, maar dat zal pas gebeuren als ik fatsoenlijk uitgegroeit ben en meer verstand heb \
mijn vorm van autisme zwakt af naarmate ik ouder word.. dus word ik verstandiger
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postheb genoeg controle over mezelf, en ben voor rede vatbaar."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Zomaar een vraagje, zijn anabolen in het algemeen af te raden onder de 21 (waar het topic over gaat) of ligt het ook aan het type. Zou anavar bijvoorbeeld ook sterk af te raden zijn onder de 21? Omdat ik las dat daar de groeischijven niet dicht van raken. Of kan ook deze steroide effect hebben op bijvoorbeeld je gedrag en slaap kwaliteit later.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostZomaar een vraagje, zijn anabolen in het algemeen af te raden onder de 21 (waar het topic over gaat) of ligt het ook aan het type. Zou anavar bijvoorbeeld ook sterk af te raden zijn onder de 21? Omdat ik las dat daar de groeischijven niet dicht van raken. Of kan ook deze steroide effect hebben op bijvoorbeeld je gedrag en slaap kwaliteit later.
Primo is ook nog een mogelijkheid. Maar de sides zijn altijd mogelijk.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostNa mijn "research" ben ik er achter gekomen dat anavar wel kan.
Primo is ook nog een mogelijkheid. Maar de sides zijn altijd mogelijk.
Comment
-
Originally posted by bramvermolen View PostKuren onder de 21 is gewoon niet slim klaar.. het meest veilig als je het niet kan laten zijn toch wel de NIET aromatiserende middelen zoals idd :anavar,primo en winny..toch zijn er nog idioten die zelfs al aan de 19nor middelen willen onder de 20 ongeloofelijk
Wat is 19nor?
Comment
-
Originally posted by bramvermolen View PostKuren onder de 21 is gewoon niet slim klaar.. het meest veilig als je het niet kan laten zijn toch wel de NIET aromatiserende middelen zoals idd :anavar,primo en winny..toch zijn er nog idioten die zelfs al aan de 19nor middelen willen onder de 20 ongeloofelijk
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostWaar baseer je het op dat kuren onder de 21 gewoon niet slim is? Ik vraag me af wat het verschil is met bijvoorbeeld een kuur anavar. Waarom is dat slechter als je onder de 21 bent?
@gameface: 19nor is een testosteronvariant waarbij de ringstructuur van het testosteron molecuul bewerkt is op positie 19, vandaar ook de naam,de middelen uit de 19-nor groep zetten de eiwitsynthese een paar tandjes hoger tegen een androgene component.Enkele middelen uit deze 19nor groep zijn bijvoorbeeld Deca-Durabolin,Finaject (tren) en Parabolan. oftwel de wat heftigere middelen die je beter niet kunt gebruiken als je een beginner bent...
Comment
-
En Tommyy hier nog uitleg uit de FAQ van dbb
1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen gebruiken ?
"NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend seksleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit."
Comment
-
Originally posted by bramvermolen View PostEn Tommyy hier nog uitleg uit de FAQ van dbb
"NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend seksleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit."
Ik betwijfel of dat ook mogelijk is met primo/anavar/winstrol en dianabol...
En natuurlijk speelt de hoeveelheid ook een rol..
Comment
-
Originally posted by bramvermolen View PostEn Tommyy hier nog uitleg uit de FAQ van dbb
Originally posted by gameface View PostDat stukje had ik al een x gelezen..
Ik betwijfel of dat ook mogelijk is met primo/anavar/winstrol en dianabol...
En natuurlijk speelt de hoeveelheid ook een rol..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment