Anabolen onder 21 jaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zit net meer te lezen, en ik vrees dat je gelijk hebt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
      @ general: Ik denk dat je gameface met FM verward.
      dat denk ik ook

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Jij moet overal ver van uit de buurt blijven met je autisme. Niet lullig bedoeld, maar zo is het wel.
        heb genoeg controle over mezelf, en ben voor rede vatbaar.
        ik denk net zoals gameface na over een kuur, maar dat zal pas gebeuren als ik fatsoenlijk uitgegroeit ben en meer verstand heb \

mijn vorm van autisme zwakt af naarmate ik ouder word.. dus word ik verstandiger

Comment

• @ FM: Jij bent toch ook al over kuren begonnen, dus de waarschuwing telt wel
          Autisten zijn awesome btw
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            heb genoeg controle over mezelf, en ben voor rede vatbaar.
            Natural heb je er blijkbaar al moeite mee, laat staan op gear.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Ik zit net meer te lezen, en ik vrees dat je gelijk hebt.
              Ik d8 al..

Comment

• Zomaar een vraagje, zijn anabolen in het algemeen af te raden onder de 21 (waar het topic over gaat) of ligt het ook aan het type. Zou anavar bijvoorbeeld ook sterk af te raden zijn onder de 21? Omdat ik las dat daar de groeischijven niet dicht van raken. Of kan ook deze steroide effect hebben op bijvoorbeeld je gedrag en slaap kwaliteit later.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                  Zomaar een vraagje, zijn anabolen in het algemeen af te raden onder de 21 (waar het topic over gaat) of ligt het ook aan het type. Zou anavar bijvoorbeeld ook sterk af te raden zijn onder de 21? Omdat ik las dat daar de groeischijven niet dicht van raken. Of kan ook deze steroide effect hebben op bijvoorbeeld je gedrag en slaap kwaliteit later.
                  Na mijn "research" ben ik er achter gekomen dat anavar wel kan.

Primo is ook nog een mogelijkheid. Maar de sides zijn altijd mogelijk.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                    Na mijn "research" ben ik er achter gekomen dat anavar wel kan.

Primo is ook nog een mogelijkheid. Maar de sides zijn altijd mogelijk.
                    Kuren onder de 21 is gewoon niet slim klaar.. het meest veilig als je het niet kan laten zijn toch wel de NIET aromatiserende middelen zoals idd :anavar,primo en winny..toch zijn er nog idioten die zelfs al aan de 19nor middelen willen onder de 20 ongeloofelijk

Comment

• Originally posted by bramvermolen View Post
                      Kuren onder de 21 is gewoon niet slim klaar.. het meest veilig als je het niet kan laten zijn toch wel de NIET aromatiserende middelen zoals idd :anavar,primo en winny..toch zijn er nog idioten die zelfs al aan de 19nor middelen willen onder de 20 ongeloofelijk
                      Kuren boven de 21 is wel slim?

Wat is 19nor?

Comment

Waar baseer je het op dat kuren onder de 21 gewoon niet slim is? Ik vraag me af wat het verschil is met bijvoorbeeld een kuur anavar. Waarom is dat slechter als je onder de 21 bent?

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                          Waar baseer je het op dat kuren onder de 21 gewoon niet slim is? Ik vraag me af wat het verschil is met bijvoorbeeld een kuur anavar. Waarom is dat slechter als je onder de 21 bent?
                          Omdat voor je 20e/21e je hormonale systeem nog niet helemaal volgroeid is en je toch gaat kloten met hormoonpreparaten.. correct me if im wrong..

@gameface: 19nor is een testosteronvariant waarbij de ringstructuur van het testosteron molecuul bewerkt is op positie 19, vandaar ook de naam,de middelen uit de 19-nor groep zetten de eiwitsynthese een paar tandjes hoger tegen een androgene component.Enkele middelen uit deze 19nor groep zijn bijvoorbeeld Deca-Durabolin,Finaject (tren) en Parabolan. oftwel de wat heftigere middelen die je beter niet kunt gebruiken als je een beginner bent...

Comment

• En Tommyy hier nog uitleg uit de FAQ van dbb

1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen gebruiken ?

"NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend seksleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit."

Comment

En Tommyy hier nog uitleg uit de FAQ van dbb

"NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend seksleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit."
                              Dat stukje had ik al een x gelezen..
                              Ik betwijfel of dat ook mogelijk is met primo/anavar/winstrol en dianabol...
                              En natuurlijk speelt de hoeveelheid ook een rol..

Comment

En Tommyy hier nog uitleg uit de FAQ van dbb

Duidelijk, maar is dit verhaal ook van toepassing op 1 kuur anavar? Lijkt (baseer dit nergens op) mij nogal overdreven dat je van 1 kuur je seksleven voor de rest van je leven op het spel zet. Of zit het hem erin dat wanneer mensen gaan kuren dat ze het dan vaak niet bij 1 kuur houden?

Originally posted by gameface View Post
                                Dat stukje had ik al een x gelezen..
                                Ik betwijfel of dat ook mogelijk is met primo/anavar/winstrol en dianabol...
                                En natuurlijk speelt de hoeveelheid ook een rol..
                                Inderdaad, ik heb de zelfde twijfel hierover.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X