Jintropin kuur......raar bijverschijnsel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

uiteraard staat iedereen open voor kritiek, no problem. maar missch. is het je opgevallen dat hier tov van veel andere forums subtiel met elkaar wordt omgegaan. (in jouw ogen ouwe wijven praat). ik zou graag zien dat iedereen zich daaraan hield. en niet in 4 posts al mensen tegen de haren instrijken.
    als je curiosio zoekt, als je in sectie news kijkt zie je dat hij gestopt is. waarom weet ik niet. missch. omdat dit een wijve forum is?

thanks anyway voor je info. ik zal er verder over doorzoeken, om te kijken of ik het beter kan onderbouwen.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 04 2004,16:00)]ten tweede vraag ik me af hoe kleine wannabee bodybuilders als snipke ,die geen verstand v zaken heeft,gewoon maar klakkeloos overnemen wat hun medemoderators schrijven en doen alsof ze weten waarover ze het hebben.
      je kan niet alles zelf uitvinden. wij allemaal hebben/ hadden veel vertrouwen in curiosio, vandaar dat wij niet twijfelen aan zijn info. (waar hij overtuigd van is uiteraard)

Comment

dit is EEN verhaal over de 192 amino acid- gh

An ampoule Ansomone was offered to us for analyses. It turned out that the ampoule contained met-hGH instead of rhGH. The pharmaceutical producer Anhui Anke Biotechnology tells on it website a whole different story.
        According to the Chinese producer- mostly called AnkeBio- is Ansome a by modified bacteria produced compound, that is 100% equal to the growth hormone made by the human brain: somatropine (1)

The scientist found another variant: Met-hGH or N-methionyl-hGH. Met-hGH is a molecule that exist out of 192 amino acids, and not out of 191 aminoacids like the natural growth hormone. The extra amino acid is methionine. Met-hGH is the active ingredient in the first generation synthetical growth hormone compounds like Protropin. Scientist also call it somatrem.

Is this ampoule (vial) a counterfeit? Or produces AkeBio with an absolete technology? The lab found out that that the dose was okay en that the compound didn’t possess much proteins that could pollute the preparation. No bathtub pharmacy for that matter.
        At first scientist, believed that somatrem was almost similar to growth hormone with 191 amino acids. That was only because they compared it to biological obtained (corpses) growth hormone, that was absolutely not pure and contained pollution that caused side-effects.
        When scientist finally succeeded to produce growth hormone with 191 amino acids they where able to compare these two. Then it turned out that the extra amino acid made the body think that it was a deviant tissue, and the body produced anti bodies against this hormone(2) This led to allergic attacks, and sometimes the anti bodies neutralised the administered hormone. And the effect disappeared (3). This happened with 50% of the young user in this clinical experiment, in a British experiment is was even 80%. The anti bodies had no serious side effects though.
        Last year there was this article about a young user from met-hGH that stopped growing. The docters stopped administration of met-hGh, and after seven month, started a treatment with rhGH (191 amino’s) and the growth resumed (4).

sources
        1. Ansomone. Recombinant Human Growth Hormone for Injection (rHGH, rDNA Origin).M Ankebio.com, 2002. [Link]
        2. 50% in Girard F, Gourmelen M. Clinical experience with Somatonorm. Acta Paediatr Scand Suppl 1986;325:29-32. [PubMed]; 80% in Milner RD. Clinical experience of somatrem: UK preliminary report. Acta Paediatr Scand Suppl 1986;325:25-8. [PubMed]
        3. William Messer. Pituitary hormones I. Uses of Growth Hormone. Neurosci.pharm.utoledo.edu, 3-4-2000. [Link]
        4. Pitukcheewanont P, Schwarzbach L, Kaufman FR. Resumption of growth after methionyl-free human growth hormone therapy in a patient with neutralizing antibodies to methionyl human growth hormone. J Pediatr Endocrinol Metab 2002 May;15(5):653-7. [PubMed]

reaktie: well the word is from most people using it, it is good, would like to hear ironmasters take on this, or anyone else using ankebios stuff? chinabases i can honestly say did nothing at all for me, after 4 months use of it, it might as well have been water i was injecting, i almost just ordered 6 months worth from this company, but i will wait to see now

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 04 2004,16:00)]ten eerste vraag ik me af wat er gebeurt is met de moderator die WEL verstand van zaken had(mr curioso).
          ten tweede vraag ik me af hoe kleine wannabee bodybuilders als snipke ,die geen verstand v zaken heeft,gewoon maar klakkeloos overnemen wat hun medemoderators schrijven en doen alsof ze weten waarover ze het hebben.
          Moet wel zeggen dat ik me aangevallen voel en dit als tweede dag als mod, dat ik geen info heb over jintropen wil niet zeggen dat ik een wannabee ben, of zijn in uw ogen de meeste naturels wannabees. In één van de andere topics heb ik anders wel vermeld dat ik niet zo op de hoogte ben van as en kuren en daarvoor op de ervaringen van Bruce moet rekenen,
          grtz

stil growing

Comment

jongens toch  

jullie weten het toch ALTIJD BLIJVEN LACHEN !!

auw,spier pijn
            pijn is fijn

Comment

Beste Bruce,

Jintropin is een rHGH (syntetisch) en bestaat uit 191 Aminozuren. (de goede dus)

Dat stukje tekst dat jij net naar voren bracht heeft HELEMAAL NIKS met Jintropin te maken.

Jintropin is echt topspul! En ik ken mensen die het langer dan 3 maanden gebruiken en er nog steeds resultaten behalen.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Jan. 04 2004,17:28)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 04 2004,16:00)]ten eerste vraag ik me af wat er gebeurt is met de moderator die WEL verstand van zaken had(mr curioso).
                ten tweede vraag ik me af hoe kleine wannabee bodybuilders als snipke ,die geen verstand v zaken heeft,gewoon maar klakkeloos overnemen wat hun medemoderators schrijven en doen alsof ze weten waarover ze het hebben.
                Moet wel zeggen dat ik me aangevallen voel en dit als tweede dag als mod, dat ik geen info heb over jintropen wil niet zeggen dat ik een wannabee ben, of zijn in uw ogen de meeste naturels wannabees. In één van de andere topics heb ik anders wel vermeld dat ik niet zo op de hoogte ben van as en kuren en daarvoor op de ervaringen van Bruce moet rekenen,
                grtz
                het was een beetje overdreven van mij om zo te reageren,snipke dus sorry voor mn opmerking!
                was een beetje chagerijnig.

en wat betreft dat stuk,bruce,dat bewijst meteen waar ik het al over had.
                het product waar het over gaat is ansomone(nooit v gehoord trouwens)en dat is dus een met-hgh in plaats van r-hgh!
                jintropin is rhgh zoals alle andere "dure" hgh en is dus volkomen ok!  
                top dat je het artikel geplaatst hebt want we hebben er dus nu in ieder geval wat van geleerd.

Ok mannen,het is nu tijd om te trainen!!

En nog de beste wensen voor iedereen!!!

Comment

okee dan. misverstand uit de weg. mij is dus wijsgemaakt dat jintropin 192 aminozuren had, ipv 191. vandaar.

Comment

Voor degene die geintreseerd zijn CEM heeft het een en ander erover. Vind het persoonlijk een dure aangelegenheid en als je jong bent zal het niet veel effect hebben. Bovendien werkt het pas echt goed in combi met aas en insuline. 2 iU werkt net zo goed als 4 als ik de experts bij CEM mag geloven. Profs gebruiken het pas nadat ze niet meer op aas reageren. Anyhows, suc6 met je kuur, jintropin staat bij de fda in Amerika wel op de inbeslagname lijst. Wat de precieze reden ervan is weet ik niet, maar als je de pegels hebt ga voor soma.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Jan. 04 2004,20:07)]Voor degene die geintreseerd zijn CEM heeft het een en ander erover. Vind het persoonlijk een dure aangelegenheid en als je jong bent zal het niet veel effect hebben. Bovendien werkt het pas echt goed in combi met aas en insuline. 2 iU werkt net zo goed als 4 als ik de experts bij CEM mag geloven. Profs gebruiken het pas nadat ze niet meer op aas reageren. Anyhows, suc6 met je kuur, jintropin staat bij de fda in Amerika wel op de inbeslagname lijst. Wat de precieze reden ervan is weet ik niet, maar als je de pegels hebt ga voor soma.

Grtz
                      Waarom dan Soma i.p.v. Jintro ?

Comment

wie of wat is CEM?

Comment

nog ff terugkomend op het verhaal van die 190/191/192 aminozuren.

Ik was toen bezig met de jintropin, goed spul werkt heel goed. Ik heb het 6 maanden gedaan, maar de laatste 2 maanden ging het opeens niet meer. Na onderzoek had ik dus een artikel gevonden waarin verteld werd dat dit dus komt omdat je lichaam na een maand of 3 een anti stof gaat aanmaken die die GH overvloed remt. Ik zeg niet dat jintropin slecht is, zoals bruce als zei, maar ik merkte dat de 1e 3 maanden perfect gingen en de volgende 3 maanden minder tot niets. Dus heb ik het onderzocht en vertel het alleen maar omdat ik het zonde vind als je met 3 maanden bijna hetzelfde resultaat heb als met 6 maanden , want het scheelt je wel 1200 euro aan GH die 3 extra maanden.

Ben op het moment erg druk prive en heb geen internetverbinding thuis de 1e maand en op me werk kom ik er niet aan toe, maar zodra ik tijd heb zal ik weer eens gaan zoeken naar het artikel..

Comment

zou heel graag dat artikel willen zien,jack.
                            want ik kan me niet voorstellen dat dat door de jintropin komt.
                            misschien dat je wilt vertellen hoe je complete kuur eruit zag en wat je voedingsschema was want ik ben heel erg geinteresseert omdat ik zelf over 2 weken met jintropin ga beginnen.
                            ik ga het gebruiken om droog te worden en toch spieren te behouden dan wel iets bij te kweken maar het is niet mn bedoeling om 10 of meer kilos aan te komen.
                            als je echt supergroot wil worden zal je toch insuline moeten gebruiken en daarom ben ik erg benieuwd naar wat jouw bedoelingen  waren toen je gh ging gebruiken.

heb vandaag nog een artikel via email gekregen van anabolicbeast.com en ook daarin stond dat jintropin juist een van de beteren is.

greetz
                            Attached Files

Comment

heb het arikel van anabolicbeast bijgevoegd alleen heb ik het een beetje raar opgeslagen zoals jullie kunnen zien maar het is een goed en informatief artikel.

Comment

nou,Jack,ik wacht nog steeds op je informatie of is de discussie al over en laten we het hierbij?
                                geen zin om te posten hoe je kuur eruit zag dus??
                                jammer................

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X