Jintropin kuur......raar bijverschijnsel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als ik met gh zou beginnen zal het met Humatrope van lily zijn , 2 x 2 i.e. per dag ( 2 in late namiddag en 2 ong. 1 à 2 uur voor slapen ) in combinatie met 750mg sustanon , 400mg deca per week en 50 mg dianabol of anapolon per dag , eerst 2 weken loaden met sustanon en dan 12 weken gh / sus / deca / dianabol.

Comment

dat klinkt helemaal ok,sammy,ware het niet dat er diverse studies zijn geweest waaruit blijkt dat je beter 2 i.u in d morgen kan nemen en 2 i.u in de namiddag omdat je zelf in je slaap al gh aanmaakt en je dat beter niet kan verstoren.plus het feit dat je dan maximale spreiding over de dag hebt omdat gh maar 2 tot 3 uur werkt(piek) en daarna het effect afzwakt.
      maar hierover zijn de meningen verdeeld.
      de rest vj kuur ziet er strak en goed uit!!

Comment

Alleen de prijs houd me nog tegen , ongeveer 3000 euros , alles is dan wel vd apotheek in Belgie.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 07 2004,17:15)]nou,Jack,ik wacht nog steeds op je informatie of is de discussie al over en laten we het hierbij?
          geen zin om te posten hoe je kuur eruit zag dus??
          jammer................
          hee bro, als je ff zoekt in kuren en resultaten kun je mijn kuur wel vinden, hij staat daar wel ergens vermeld.
          Anders kan ik hem je ook wel mailen, moet je ff je email adres PM'en

Comment

Bro's... Ansomone is de rHgH van Ankebio deze zou dus volgens een onderzoek van een hele tijd terug 1 amanio zuur teveel of te weinig bevatten en dus geen rHgH zijn. Jintropin komt welliswaar ook uit China, maar voor zover ik weet zijn hier geen onderzoeken naar gedaan.

En jack de rHgh die jij gebruikt was volgens mij Ankebio's Ansomone...en geen Jintropin..

D.W.
            ***Geweld eindigt waar respect begint***
            ____
            Email:

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dutch windmill @ Jan. 08 2004,10:22)]Bro's... Ansomone is de rHgH van Ankebio deze zou dus volgens een onderzoek van een hele tijd terug 1 amanio zuur teveel of te weinig bevatten en dus geen rHgH zijn. Jintropin komt welliswaar ook uit China, maar voor zover ik weet zijn hier geen onderzoeken naar gedaan.

En jack de rHgh die jij gebruikt was volgens mij Ankebio's Ansomone...en geen Jintropin..

D.W.
              Nu breng je me aan het twijfelen ja.

Als het inderdaad Ankebio was dan neem in mijn woorden terug over Jintropin, dan was dat over die amino's tekort dus voor ankebio.

Mijn excuses dan, zal het nog ff navragen welk merk ik precies had. Was er in de snelheid vanuitgegaan dat het jintropin was, omdat dit het bekendste chinese GH is.

Comment

Geen probleem bro..
                Op ergogenics staat ook een stuk over het 191-192 aminos verhaal van Ankebio...bij testresultaten..dit is wel al van een hele tijd terug...En de GH die jij had was Ankebio..weet ik heel zeker bro

Groeten Rico
                ***Geweld eindigt waar respect begint***
                ____
                Email:

Comment

ok, thnx bro

Dan zat ik ff fout bij het merk. Sorry about that ariekanarie
                  Geen zorgen voor mensen die Jintropin gebruiken dus.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Jack @ Jan. 08 2004,11:08)]ok, thnx bro  

Dan zat ik ff fout bij het merk. Sorry about that ariekanarie
                    Geen zorgen voor mensen die Jintropin gebruiken dus.
                    Vanaf nu iedereen aan de jintropin!!!!!!!!& #33;!!!!

hahaha.

Comment

sjonge jonge. zal nog es wat van jou aannemen, jack.

nou doe mij dan ook maar een pallet!!
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

LOL een beetje laat maar dan toch maar reaktie van mij inderdaad. Meesten kennen me wel en heb wel wat ervaring met hgh.

De ankebio is degenen die het snelst te verkrijgen in nederland was, is verpakt in witte doosjes en heeft bruin-rode dopjes erop.
                        Deze soort mist inderdaad een aminozuur waardoor er een bepaalde gewenning kan optreden.
                        Ook kregen de meeste gebruikers een rode vlek na injectie...

De jintropin is exact hetzelfde als somatropin en heeft dus wel de juiste aminozuur keten.
                        Primo produkt dus tegen een goede prijs verkrijgbaar.

Comment

stel je eerst is voor
                          Who's the Chef

Comment

Lol hoe kan dit nu, boven de post van been die vandaag geplaatst was stond er een andere post, ook van vandaag , nu ist ie weg, ik dacht nog bij mezelf wat komt die hier 2 jaar te laat iets bevestigen!!
                            Is de post dan volledig verwijderd door admin?
                            Grtz
                            -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                            -2 know what we don't know
                            -No Pain No Gain!

Comment

Klopt maar was blijkbaar die van Been vergeten

Zal er meteen een slotje op doen.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X