Als ik met gh zou beginnen zal het met Humatrope van lily zijn , 2 x 2 i.e. per dag ( 2 in late namiddag en 2 ong. 1 à 2 uur voor slapen ) in combinatie met 750mg sustanon , 400mg deca per week en 50 mg dianabol of anapolon per dag , eerst 2 weken loaden met sustanon en dan 12 weken gh / sus / deca / dianabol.
Jintropin kuur......raar bijverschijnsel
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dat klinkt helemaal ok,sammy,ware het niet dat er diverse studies zijn geweest waaruit blijkt dat je beter 2 i.u in d morgen kan nemen en 2 i.u in de namiddag omdat je zelf in je slaap al gh aanmaakt en je dat beter niet kan verstoren.plus het feit dat je dan maximale spreiding over de dag hebt omdat gh maar 2 tot 3 uur werkt(piek) en daarna het effect afzwakt.
maar hierover zijn de meningen verdeeld.
de rest vj kuur ziet er strak en goed uit!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 07 2004,17:15)]nou,Jack,ik wacht nog steeds op je informatie of is de discussie al over en laten we het hierbij?
geen zin om te posten hoe je kuur eruit zag dus??
jammer................
Anders kan ik hem je ook wel mailen, moet je ff je email adres PM'en
Comment
-
Bro's... Ansomone is de rHgH van Ankebio deze zou dus volgens een onderzoek van een hele tijd terug 1 amanio zuur teveel of te weinig bevatten en dus geen rHgH zijn. Jintropin komt welliswaar ook uit China, maar voor zover ik weet zijn hier geen onderzoeken naar gedaan.
En jack de rHgh die jij gebruikt was volgens mij Ankebio's Ansomone...en geen Jintropin..
D.W.***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dutch windmill @ Jan. 08 2004,10:22)]Bro's... Ansomone is de rHgH van Ankebio deze zou dus volgens een onderzoek van een hele tijd terug 1 amanio zuur teveel of te weinig bevatten en dus geen rHgH zijn. Jintropin komt welliswaar ook uit China, maar voor zover ik weet zijn hier geen onderzoeken naar gedaan.
En jack de rHgh die jij gebruikt was volgens mij Ankebio's Ansomone...en geen Jintropin..
D.W.
Als het inderdaad Ankebio was dan neem in mijn woorden terug over Jintropin, dan was dat over die amino's tekort dus voor ankebio.
Mijn excuses dan, zal het nog ff navragen welk merk ik precies had. Was er in de snelheid vanuitgegaan dat het jintropin was, omdat dit het bekendste chinese GH is.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jan. 08 2004,11:08)]ok, thnx bro
Dan zat ik ff fout bij het merk. Sorry about that ariekanarie
Geen zorgen voor mensen die Jintropin gebruiken dus.
hahaha.
Comment
-
LOL een beetje laat maar dan toch maar reaktie van mij inderdaad. Meesten kennen me wel en heb wel wat ervaring met hgh.
De ankebio is degenen die het snelst te verkrijgen in nederland was, is verpakt in witte doosjes en heeft bruin-rode dopjes erop.
Deze soort mist inderdaad een aminozuur waardoor er een bepaalde gewenning kan optreden.
Ook kregen de meeste gebruikers een rode vlek na injectie...
De jintropin is exact hetzelfde als somatropin en heeft dus wel de juiste aminozuur keten.
Primo produkt dus tegen een goede prijs verkrijgbaar.
Comment
-
Lol hoe kan dit nu, boven de post van been die vandaag geplaatst was stond er een andere post, ook van vandaag , nu ist ie weg, ik dacht nog bij mezelf wat komt die hier 2 jaar te laat iets bevestigen!!
Is de post dan volledig verwijderd door admin?
Grtz-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment