D-bol only

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Precies, dat zei ik toevallig net ook al in een ander topic tegen hem.
    anders praat je wat minder na :S

@ skitzo
    lijkt me niet verstandig dbol op en af te gaan doen zoals je zelf al aangeeft prima op op te starten. dus als kickstart van een kuur.. overigens weet niet wat je bent kwijtgeraakt door het ongeluk maar zorg dat je eerst zover je nog naturel was weer op kracht te komen. (zoals fallus al voorstelde) dboll only kan je overigens wel redelijk wat uithalen of we hebben toen eenmalig een succes story hier op bodynet gehad. ben zijn naam ff kwijt die had 12 kilo oid ermee gepakt.

Comment

hardsteel?
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zei het een paar minuten voor hem in een ander topic, wat is daar "napraten" van dan?

Comment

onderandere
          precies, ga spuiten. Zoveel beter voor je lever.
          je post veel crap in mijn ogen.. weinig toevoeging.. en zoveel beter is een statement die nergens op gebaseerd is.. zovele beter dan orals.. maybe.. zoveel beter dan niet spuiten never.. 4 weken orals of 18 weken spuiten? wat is er dan beter een oral of een spuit.

@ jordy precies met die piercing in zijn tepel en die tribal op zijn borst XD
          beestachtig hard zag die eruit

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            onderandere

je post veel crap in mijn ogen.. weinig toevoeging.. en zoveel beter is een statement die nergens op gebaseerd is.. zovele beter dan orals.. maybe.. zoveel beter dan niet spuiten never.. 4 weken orals of 18 weken spuiten? wat is er dan beter een oral of een spuit.

Dat weet ik niet. Maar 4 weken orals of 4 weken spuiten dan is spuiten veel beter. Met orals gaat het 7 keer langs je lever? Dat heb ik ooit hier ergens gelezen. En met spuiten gaat het maar 1 keer langs je lever. Dan is het tog logisch als ik zeg dat hij beter kan spuiten ipv orals.

Comment

Logisch ja en nee. .. naald angst oral beter. kennis maken roids.. mwoa doe dan orals.. eerste kuur 3 maanden vrijwel clean eten.. moeten trainen moeten prikken geen maaltijd kunnen overslaan vereisd zeer goede dicipline en doorzettingvermogen. dacht dat oral overigens maar 2-3 keer langs je lever ging oid.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                onderandere

Sorry Possel nu trek ook jij het uit zn verband... Hij wilde 6wkn op 6wkn af 6wkn op enz.. Zo n half jaar door.... En inderdaad is dan 4wkn oral + 12wkn spuiten beter.....In elk geval n stuk gezonder... Nog beter is niets...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Sorry Possel nu trek ook jij het uit zn verband... Hij wilde 6wkn op 6wkn af 6wkn op enz.. Zo n half jaar door.... En inderdaad is dan 4wkn oral + 12wkn spuiten beter.....In elk geval n stuk gezonder... Nog beter is niets...
                  was om even aan te geven maar je hebt gelijk. 6 weken op 6 weken af maakt oral zeker erger dan spuiten. 3/4 wk oral + 12 wk test lijkt me een goede combi. en zeer goed massa op te pakken. in geval van de ts eerst lekker op kracht komen en je lichaam de tijd geven.. het zijn niet de weekendboodschappen die je snel haald. Het veranderd je.

Comment

@ gameface en possel: Of oral of spuiten beter is, ligt er dan ook maar net aan wat je slikt en/of spuit. Om zeker te weten wat het beste is zou ik aan beide gewoon niet beginnen, maar goed.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Met orals gaat het 7 keer langs je lever? Dat heb ik ooit hier ergens gelezen. En met spuiten gaat het maar 1 keer langs je lever. Dan is het tog logisch als ik zeg dat hij beter kan spuiten ipv orals.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Als het niet zo is, leg me dan hoe het wel zit. Dan kan ik er nog wat van leren .

Comment

Gameface ik denk dat het voor jou en voor de topicstarters beter is om geen advies meer te geven in de aas threats. Je bent 16 jaar oud en praat nu al mee over dingen waar je niet eens aan moet denken. Ohh juist... je bent gewoon nieuwschierig en wilt alleen meer kennis hebben van aas zoals alle andere die nu aan de aas ziten. Blegh..

@ TS

Ga eerst eens wat research doen gab.. wat een bullshit dit. AUB geen reacties als "je kan hem beter nuttige informatie geven" en shit. Ik denk dat het bij de meeste wel is opgevallen dat ik weinig tot helemaal niet meer in dit soort threats reageer. Wat een bullshit allemaal .. heb er geen woorden voor.

FF breeT worduh met anaboluwh...
                            En tegenwoordig traint elke nieuwe lid al 4 of 10 jaar en dan is het natuurlijk tijd voor een kuurtje.

Comment

precies, ga spuiten. Zoveel beter voor je lever.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Gameface ik denk dat het voor jou en voor de topicstarters beter is om geen advies meer te geven in de aas threats. Je bent 16 jaar oud en praat nu al mee over dingen waar je niet eens aan moet denken. Ohh juist... je bent gewoon nieuwschierig en wilt alleen meer kennis hebben van aas zoals alle andere die nu aan de aas ziten. Blegh..

@ TS

Ga eerst eens wat research doen gab.. wat een bullshit dit. AUB geen reacties als "je kan hem beter nuttige informatie geven" en shit. Ik denk dat het bij de meeste wel is opgevallen dat ik weinig tot helemaal niet meer in dit soort threats reageer. Wat een bullshit allemaal .. heb er geen woorden voor.

FF breeT worduh met anaboluwh...
                                En tegenwoordig traint elke nieuwe lid al 4 of 10 jaar en dan is het natuurlijk tijd voor een kuurtje.
                                Ik ontken ook niet dat ik niet aan de roids ga. Ik ben wel verstandig genoeg om tot me 21e te w8ten. Niet iedereen is hetzelfde. En dingen die ik zeg heb ik dan van een ander topic overgenomen. Klopt het niet dan, over dat prikken? Als dat niet zo is, leg me uit hoe het wel zit, dan leer ik er teminste nog wat van. Dan geef ik iemand anders de volgende keer geen slecht advies.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X