Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ga eerst eens wat research doen gab.. wat een bullshit dit. AUB geen reacties als "je kan hem beter nuttige informatie geven" en shit. Ik denk dat het bij de meeste wel is opgevallen dat ik weinig tot helemaal niet meer in dit soort threats reageer. Wat een bullshit allemaal .. heb er geen woorden voor.
snap je nu waarom ik al een dikke maand niks meer heb gepost
@ Gameface
Jij moet gewoon nog geen adviezen geven kerel. En lees je eens in over de menselijke bloedstroom, en leg me dan maar uit waarom een oral zeven keer langs de lever zou gaan, en een inject maar een keer. Ben reuzebenieuwd.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Dbol= Methandrostenolone en is n 17a, en heeft geen progesteron werking. Dwz het drukt zelfs bij hoge doseringen niet op de axis...En heeft maar 20% van de androgene werking va bv Methyltestosteron.. Eigenlijk is het een 1-dehydro 17-alfa-methyl-testosteron/ en heeft nog n broertje die heet hetzelfde alleen is de methyl vervangen door n ethinyl...
Alle verschil is: wat gebruik je? Er zijn zelfs tabs (bv n primobolan) die ik liever n half jaar zou slikken dan n ander soort of type spuiten... Net wat je kiest.... Je kunt nooit zomaar zeggen beter alles spuiten.. Het is moeilijk kiezen.. Alles tabs is niet goed... Alles spuiten ook niet... AS is n verhaal waar geen eind aan zit.. Zonder te weten wat (soort) , of hoeveel (mg)... Kun je helemaal niets zeggen... N jaar lezen, om 3 maanden "veiliger" te gebruiken is heel normaal... Complex spul, helemaal als je het wilt gaan stacken... Weet je niet 100% zeker wat je doet? Blijf er af, tot je alles weet....Helemaal veilig? NOOIT...
snap je nu waarom ik al een dikke maand niks meer heb gepost
eindelijk iemand die het ook begrijpt
Ergens hebben jullie nog helemaal gelijk ook... Te makkelijk info verkrijgen op deze manier= te makkelijk nemen.... Ik moet er ook mee kappen, dit is niet goed zo.... Ben blij dat ik er nu op word gewezen, door jullie...
@ Gameface
Jij moet gewoon nog geen adviezen geven kerel. En lees je eens in over de menselijke bloedstroom, en leg me dan maar uit waarom een oral zeven keer langs de lever zou gaan, en een inject maar een keer. Ben reuzebenieuwd.
Dat is ondertussen wel duidelijk :P. Ik ga wel weer naar het 18+ topic.
Dbol= Methandrostenolone en is n 17a, en heeft geen progesteron werking. Dwz het drukt zelfs bij hoge doseringen niet op de axis...En heeft maar 20% van de androgene werking va bv Methyltestosteron.. Eigenlijk is het een 1-dehydro 17-alfa-methyl-testosteron/ en heeft nog n broertje die heet hetzelfde alleen is de methyl vervangen door n ethinyl...
Dus als ik het goed begrijp zeg je dat dbol niet de eigen test plat gooit?
Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Betwijfel of Knulletje dat zegt, denk dat hij net zo goed als de meeste hier weet dat oestrogeen (en diana werkt ook oestrogeen) een drukkend effect heeft op je axis.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Juist Gen, dat zegt het middel...Niet ik... Dianabol Side Effects
As with many other 17aa steroids, Dianabol is also a very weak binder to the Androgen Receptor, so most of it´s effects are thought to be non-receptor mediated, and are attributable to other mechanisms (i.e. protein synthesis as indicated by the production of muscle tissue with very high levels of nitrogen, etc... which was indicated in the 100mg/day study). This also means it only has a modest aromatase activity (2). Dbol Facts
[17a-methyl-17b-hydroxy-1,4-androstadien-3-one]
Molecular Weight: 300.44
Formula: C20H28O2
Melting Point: N/A
Manufacturer: Ciba (originally)
Release Date: 1956
Effective dose: 25-50mgs (as low as 10 and as high as 100 have been reported)
Active Life: 6-8hours
Detection Time: up to 6 weeks
Anabolic/Androgenic Ratio (Range): 90-210:40-60
Hier beweren ze het ook, in het 2e deel.. Drukt niet op de axis (ahum) Anabolen Heb het gelijk even aangehaald, maar kijk zelf... methandrostenolone.
Methandrostenolone, blijkt uit het patent, heeft ook in extreme doseringen geen progesteron-werking. Het drukt niet op de axis en heeft maar twintig procent van de androgene werking van methyltestosteron....
Sorry Ruud, vond het al heel vreemd dat dit uit jou mond (vingers in dit geval) kwam.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik schreef het toch ook? Niet verwonderlijk dat je er op aanvalt hoor, lijkt mij normaal. En ik zou precies het zelfde doen.... Maar je ziet zelfs ergogenics, "de anti site" is verantwoordelijk voor deze uitspraak....Ik denk dat ze ergens mee in de war zijn, ben er nog niet achter met wat..... Ben zoekende...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment