Nieuw kuurtje???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw kuurtje???

Ik ben wil een nieuw kuurtje samenstellen maar ben er nog niet uit met wat... ik wil wel aankomen maar niet overdreven veel vocht vasthouden. Ik zat te denken aan winny en tren maar nu zat ik wat te lezen over test prop (viromones of zoiets) deze zijn pijnloos? en wie heeft er info over igf1 kan er namelijk niet veel over vinden
    groeten Red
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Ben ook aan het denken over een kuur maar wil ook niet teveel vocht vast houden.
    Dus ben ook zeer benieuwd naar de reacties.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

virormone is nagenoeg pijnloos ja. GS kan redelijk tot erg veel pijn doen, tenzij je ze in 1 spuit doet met wat deca ofzo.

Comment

ik begin me nu echt af te vragen of je wel weet waar je het over hebt,jack?
        tren doet pijn zeg je??
        ik heb toch echt al heel wat tren van gs gespoten maar heb nooit last gehad!!
        wacht ook nog steeds op reactie over jintropin in andere thread.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (red @ Jan. 07 2004,14:34)]Ik ben wil een nieuw kuurtje samenstellen maar ben er nog niet uit met wat... ik wil wel aankomen maar niet overdreven veel vocht vasthouden. Ik zat te denken aan winny en tren maar nu zat ik wat te lezen over test prop (viromones of zoiets) deze zijn pijnloos? en wie heeft er info over igf1 kan er namelijk niet veel over vinden  
          groeten Red  
          tik igf-1 in op google.nl en je zal zien dat er genoeg te vinden is.
          denk alleen dat je nog niet zoveel ervaring hebt dus zou nog helemaal niet aan igf1 denken als ik jou was.........zou eerst aan hgh denken maar dat is mijn mening.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 07 2004,17:19)]ik begin me nu echt af te vragen of je wel weet waar je het over hebt,jack?
            tren doet pijn zeg je??
            Jack weet wel waar hij het over heeft hoor daar twijfel ik niet aan. Misschien dat je eerst iets beter kunt lezen?

De vraag en het antwoord gingen namelijk allebei over test prop en niet over tren.
            De prop van GS kan idd nogal pijnlijk zijn om te zetten en dat gaat ook idd stukken beter samen met wat deca...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Jack @ Jan. 07 2004,17:03)]virormone is nagenoeg pijnloos ja. GS kan redelijk tot erg veel pijn doen, tenzij je ze in 1 spuit doet met wat deca ofzo.
              In het begin de eerste paar keer prikken, daarna geheel pijnloos is mijn ervaring. Ik doe maar 150 mg prop van GS eod, maar das geheel pijnloos.

Grtz

Comment

en test ent. is dat ook pijnlijk of die minder?
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik heb wel een paar kuurtjes achter de rug alleen op een niet echt verantwoorde manier vandaar dat ik nu om wat meer info vraag voordat ik wat doe en ik weet niet eens wat igf1 is daarom vraag ik er naar ik had iets gelezen dat het goed is voor vetverbranding, vandaar mijn vraag...

ik heb net anabolics 2004 binnen en daar zal ook wel wat instaan
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 07 2004,19:55)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (ariekanarie @ Jan. 07 2004,17:19)]ik begin me nu echt af te vragen of je wel weet waar je het over hebt,jack?
                    tren doet pijn zeg je??
                    Jack weet wel waar hij het over heeft hoor daar twijfel ik niet aan. Misschien dat je eerst iets beter kunt lezen?

De vraag en het antwoord gingen namelijk allebei over test prop en niet over tren.
                    De prop van GS kan idd nogal pijnlijk zijn om te zetten en dat gaat ook idd stukken beter samen met wat deca...
                    slecht gelezen v mij,inderdaad.
                    maar ik ben een btje teleurgesteld over het feit dat ik jack al een paar dagen zie posten bij andere onderwerpen terwijl ik zit te wachten op xtra informatie over de jintropin.
                    ik vind dat als je hier op een openbaar board iets post dat je dat wel moet kunnen onderbouwen!
                    andere mensen die meelezen en met jintropin bezig zijn kunnen wel een hartverzakking krijgen.
                    als ik net  een paar 1000 euro uit heb gegeven voor een product en iemand kraakt dat af wil ik graag dat iemand met harde bewijzen komt of anders geen onzin verteld.

als ik dan zie dat jack online is geweest vraag ik me af waarom ie nix meer te vertellen heeft over dat onderwerp.

was namelijk nog steeds erg benieuwd naar zn info en zit met smart te wachten tot ik meer te weten kom over zijn bevindingen.

greetz

Comment

wel een beetje jammer dat als ik op een vraag van jouw niet direct antwoord geef, dat je me dan in andere topics direct voor iemand gaat uitmaken die nergens vanaf weet...

Beetje jammer, maar je kan inderdaad niet goed lezen.. Hij vraagt duidelijk of prop geen pijn doet, maar jij ziet direct een open kans om mij aan te vallen.
                      En in het topic over jintropin zeg ik duidelijk dat ik jintropin niet afkraak. Ook zeg ik er duidelijk bij dat ik op het moment druk ben, en alleen op de zaak af en toe op het internet zit. En dus geen tijd heb om een paar uur te besteden aan een zoektocht naar dat stukje over GH op een groot amerikaans board waar er per dag 200 topics bijkomen.

Mensen die mij hier al langer kennen weten dat ik normaal allang zoiets opgezocht zou hebben. Maarja.
                      Wat jij over mij denkt maakt me verder weinig uit.
                      Echter moet je wel weten dat ik echt geen dingen loop te verkondigen die ik uit mijn duim zuig. Ik heb dat echt wel gelezen, waarom zou ik zomaar over jintropin gaan lopen lullen?

No hard feelings verder, maar in het vervolg ff goed lezen

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 07 2004,19:55)]
                        Originally posted by [b
                        tren doet pijn zeg je??

thnx shannasse voor het rechtzetten van wat onduidelijkheden

Comment

Graag gedaan Jack.

En alles is inmiddels opgelost en duidelijk zag ik, ook in het andere topic...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Jan. 08 2004,09:41)]wel een beetje jammer dat als ik op een vraag van jouw niet direct antwoord geef, dat je me dan in andere topics direct voor iemand gaat uitmaken die nergens vanaf weet...  

Beetje jammer, maar je kan inderdaad niet goed lezen.. Hij vraagt duidelijk of prop geen pijn doet, maar jij ziet direct een open kans om mij aan te vallen.
                            En in het topic over jintropin zeg ik duidelijk dat ik jintropin niet afkraak. Ook zeg ik er duidelijk bij dat ik op het moment druk ben, en alleen op de zaak af en toe op het internet zit. En dus geen tijd heb om een paar uur te besteden aan een zoektocht naar dat stukje over GH op een groot amerikaans board waar er per dag 200 topics bijkomen.

Mensen die mij hier al langer kennen weten dat ik normaal allang zoiets opgezocht zou hebben. Maarja.
                            Wat jij over mij denkt maakt me verder weinig uit.
                            Echter moet je wel weten dat ik echt geen dingen loop te verkondigen die ik uit mijn duim zuig. Ik heb dat echt wel gelezen, waarom zou ik zomaar over jintropin gaan lopen lullen?

No hard feelings verder, maar in het vervolg ff goed lezen  
                            Het was absoluut niet mijn bedoeling om jou af te kraken danwel neer te zetten als iemand die er nix vanaf weet.
                            Had inderdaad verkeerd gelezen over de prop maar het zat me nog steeds dwars dat je niks meer van je had laten horen terwijl je wel postte in andere onderwerpen.
                            Ben erg blij dat we nu allemaal hebben kunnen lezen dat het dus niet de jintropin was die je gebruikt had maar een andere hgh.
                            Het ging mij er alleen maar om duidelijkheid te scheppen of het nou echt zo kon zijn dat je na 3 maanden nix meer merkte van je hgh.
                            Heb er dus zelf ook wat van opgestoken want ik wist niet dat er dus ook hgh was met die kenmerken die jij noemde.

No hard feelings en hoop dat je je niet op persoonlijke titel voelde aangevallen want nogmaals;dat was niet de bedoeling!!

Comment

is al goed bro, no hard feelings. Allemaal weer iets geleerd toch..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X