Nieuw kuurtje???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cool!!
    heb even geprobeerd om jouw kuur op te zoeken maar ik kan maar 2 paginas lezen en daar sta jij helaas niet tussen.
    Heb diverse andere reacties van je gelezen waaruit blijkt dat je weet waarover je het hebt.
    Tenslotte zitten we hier allemaal met dezelfde interesses en kunnen we elkaar wijzer maken en helpen,dat is het mooie van een discussieboard!

greetzz

Comment

maar mijn vragen dan???

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (red @ Jan. 08 2004,16:05)]maar mijn vragen dan???

het antwoord is toch al gegeven?

prop van virormone is pijnloos, die van GS niet.

IGF1 moet je helemaal niet aan beginnen als beginner, veel te duur. Er zijn om vet te verbranden goede alternatieven die veel en veel goedkoper zijn.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (red @ Jan. 08 2004,16:05)]maar mijn vragen dan???

yo,red.
          viromone(prop) is de testo-ester die het minste vocht vasthoud.
          nadeel alleen is dat je eigenlijk om de dag zou moeten prikken omdat het maar 2 dagen werkt.
          het is erg goed te stacken met winny als je droog en hard wil worden.
          je kuur zou er als volgt uit kunnen zien;

om de dag 100mg prop
          om de 2 dagen 50mg winstrol(inject)
          en elke dag 25 a 30 mg anavar(oxandrolone)

dit is gebaseerd op het feit dat je toch wil aankomen maar met zo min mogelijk waterretentie en toch sterker worden!

tis maar een idee en hoop dat je er wat mee kan.

Succes!

Comment

inderdaad strak kuurtje om puur droge massa aan te komen zonder vet en vocht

Comment

toch als je niet bang bent om te prikken (tenslotte kan je dunne naaldjes gebruiken) kan je pop 50mg ed. (is 1ml) en de winny eod. de prop omdat blijkt dat het beter werkt als je het elke dag doet, zo ook tren. dit ivm met je bloedspiegels, die stabieler blijven. de winny..... sjah.. omdat ik en iedereen geloof ik eod prikt. maar als je wat minder wilt prikken... ola... dan moet het te doen zijn. maar je hebt wel gezegd dat je eerder as hebt gehad, dus missch.is het toch nodig zoals ik hierboven omschreven heb.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik ben niet bang om te prikken alleen de laatste keer dat ik winny gespoten heb kon ik bijna niet meer lopen, heel mn been was stijf en ik wil er veel cardio bij gaan doen dus dat zou niet zo leuk zijn...
                groeten Red
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (red @ Jan. 09 2004,08:28)]Ik ben niet bang om te prikken alleen de laatste keer dat ik winny gespoten heb kon ik bijna niet meer lopen, heel mn been was stijf en ik wil er veel cardio bij gaan doen dus dat zou niet zo leuk zijn...
                  groeten Red
                  winstrol in je schouders werkt perfect

Comment

Ik heb ook wel eens gelezen dat je Tren met insuline naald in je quads kunt zetten. Winstrol is dunner dan tren dus dit zou ook goed moeten lukken met insuline naald.

Waarschijnlijk zal de pijn dan ook een stuk minder zijn, dan met een normale naald.

D8 dat ik dit gelezen had op Anabolic fitness

Comment

tren met insuline naald? ik heb het es geprobeerd in 0,4 (om te testen, nog niet gebruikt) en dat ging hardstikke moeilijk, dus dat wordt lastig. winstrol zou missch. in insuline naald kunnenm maar ik ben bang dat de poeder niet zo goed erdoorheen gaat. (geen test gedaan). dus hou ik het op 0,4. die voel je bijna niet.

Comment

Die virormone in wat voor hoeveelheden word dat gelevert? hoeveel mg per ml en hoeveel in ampul?

Comment

2ml per ampul en er zit 100mg in. dus 50mg per ml.

Comment

Ik denk dat ik dit ga doen:

1: 600 mg boldenone
                            2: 600 mg boldenone
                            3: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop
                            4: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop om de 2 dagen
                            5: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop 50 mg winny
                            6: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop tot week
                            7: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop 10
                            8: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop
                            9: 400 mg boldenone
                            10: 400 mg boldenone

en dan 2 weken op en 2 af met clen en mischien trek ik die test prop wel door to week 10 als het gaat met de injecties...

op of aan merkingen? ik hoor het wel

Comment

ik zou de prop zeker doortrekken. het prikken met prop is niet zo erg. (dunne naald). er zijn wel personen die een GS prop injectie pijnlijk vinden, anderen weer niet.

viromones doen zeker niet zeer, maar dat is iets duurder.
                              voor mij kunnen viromones niet stuk. mega spul.

Comment

Met welke naald pak je prop met 0,4 toch?
                                Vind het wel een goede kuur.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X