Ontstekingsremmers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontstekingsremmers

Wie heeft er ervaring met bepaalde ontstekingsremmers in combinatie me een kuur van groeihormonen? Of eventueel ervaring met ontstekingsremmers, ben op zoek naar de juiste ontstekingsremmer en eventuele dosering?

Groet

Denk niet dat het goed is in combo met as....
    -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Hee, je hebt mn avatar gejat
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sorry dude k had dr zelf 1 geupload maar die was helaas niet zichtbaar....zal t niet weer doen

Comment

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Denk je ontstekingremmers nodig te hebben omdat je zwaarder gaat trainen?
            Of heb je nu al een ontsteking?
            Wat is exact je doel met onstekingsremmers en wat is er ontstoken?

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Jonah Lomu @ Jan. 17 2004,14:54)]Denk je ontstekingremmers nodig te hebben omdat je zwaarder gaat trainen?
              Of heb je nu al een ontsteking?
              Wat is exact je doel met onstekingsremmers en wat is er ontstoken?
              Heb al lange tijd een blessure aan mijn hamstrings gaat niet weg als ik niets doe wordt ook niet erger als ik meer train.
              Wil daarom kijken of het weg gaat met ontstekingsremmer, maar wil dan wel weten welke te nemen.

Comment

wat dacht je van een poosje rust?
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Of ff naar de dokter gaan

Comment

Hou er wel rekening mee dat sommige onstekkingsremmers (bv ibuprofen) invloed hebben op de aanmaak van prostaglandines en dus direct groei en vetverbruik kunnen beinvloeden (in negatieve zin).

af&toe is niet erg, maar langdurig gebruik werk negatief.
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Hoe lang heb hj je rust gehouden dan?En hoe belast je hem op je werk.
                      Als je rust houd met trainen en je belast hem wel op je werk dan heeft het niet veel zin.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Misschien is er ook geen ontsteking.
                        maar een irritatie, maar bij een spier/pees onsteking zou roodheid, warm aanvoelen en zwelling vd huid hierop kunnen duiden.

Idd rust, evt fysio

Comment

Zou t in overleg met huisarts doen, of benen tijdje niet trainen. Kan misschien n vervelende wisselwerking hebben.

Comment

Ik sluit me aan bij 3XL, ontstekingsremmers( corticosteroiden) zijn juist contraproduktief. Oftewel moet je NSAID nemen. Non Steriodale Anti Inflamatoire Drugs. Ken der geen voorbeelden van, misschien voltaren!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X