Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wie heeft er ervaring met bepaalde ontstekingsremmers in combinatie me een kuur van groeihormonen? Of eventueel ervaring met ontstekingsremmers, ben op zoek naar de juiste ontstekingsremmer en eventuele dosering?
Denk je ontstekingremmers nodig te hebben omdat je zwaarder gaat trainen?
Of heb je nu al een ontsteking?
Wat is exact je doel met onstekingsremmers en wat is er ontstoken?
Citaat[/b] (Jonah Lomu @ Jan. 17 2004,14:54)]Denk je ontstekingremmers nodig te hebben omdat je zwaarder gaat trainen?
Of heb je nu al een ontsteking?
Wat is exact je doel met onstekingsremmers en wat is er ontstoken?
Heb al lange tijd een blessure aan mijn hamstrings gaat niet weg als ik niets doe wordt ook niet erger als ik meer train.
Wil daarom kijken of het weg gaat met ontstekingsremmer, maar wil dan wel weten welke te nemen.
Hou er wel rekening mee dat sommige onstekkingsremmers (bv ibuprofen) invloed hebben op de aanmaak van prostaglandines en dus direct groei en vetverbruik kunnen beinvloeden (in negatieve zin).
af&toe is niet erg, maar langdurig gebruik werk negatief.
Hoe lang heb hj je rust gehouden dan?En hoe belast je hem op je werk.
Als je rust houd met trainen en je belast hem wel op je werk dan heeft het niet veel zin.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Misschien is er ook geen ontsteking.
maar een irritatie, maar bij een spier/pees onsteking zou roodheid, warm aanvoelen en zwelling vd huid hierop kunnen duiden.
Ik sluit me aan bij 3XL, ontstekingsremmers( corticosteroiden) zijn juist contraproduktief. Oftewel moet je NSAID nemen. Non Steriodale Anti Inflamatoire Drugs. Ken der geen voorbeelden van, misschien voltaren!
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment