Anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen

hallo mensen ik heb een vraag ik train 1 jaar fitnes maar wil een kuurtje gaan doen van anabolen maar wil meer in massa aan komen want weeg nog al ligt 1.78 lengte en weeg 64 kilo en welke anabolen zijn hier goed voor. groeten devil

Zou als ik jou was nog even een jaar of 2 gewoon doorgaan met trainen (Naturel) je kan toch nog een heleboel groeien zonder AS
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Herr @ Jan. 19 2004,07:08)]Zou als ik jou was nog even een jaar of 2 gewoon doorgaan met trainen (Naturel) je kan toch nog een heleboel groeien zonder AS
      bedankt voor de info ik zou er nog eens goed over na denken wat ik wil

Comment

zeker goed over nadenken. Open eerst anders eens een topic met je voedings en trainingsschema, daar kan veel mee aan de hand zijn... Je lengte/gewichtsverhouding is zeer laag, dus daar moet heus wel wat kg's bij komen.
        I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Adonis @ Jan. 19 2004,08:29)]
          wie van jullie kan mij een goed schema geefen van voeding om wat voller te worden en in lichaamsgewicht aan te komen ben pas 19 jaar alvast bedankt

Comment

zeker nog wachten met as!!!je kan naturel nog zeker 10kg bijkomen mits de juiste voeding en training.post eerst eens wat je nu een hele dag eet dat is wat makkelijker om een schema op te stellen
            grtz

Comment

voor voeding kan je terecht in de sectie voedingssuplementen, etc. en voor je trainingsschemas: daar is ook een sectie voor.

as heb jij nog niks aan omdat je 1. te jong bent, 2: je traint veel te kort. je zal zo veel sneller alles weer kwijt zijn. je moet eerst alles eruit halen zonder as. als je voeding, training en rust niet op elkaar afgestemd zijn, heb je er sowieso niks aan, want dan is het meteen weeer weg. dus weggegooid geld.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Jan. 19 2004,11:56)]
                ok mensen bedankt alemaal ik zou eerst is gaan proberen een voeding's schema te maken en wat ik wel en niet kan eten want ik train 3 keer in de week een uur en een kwartier

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (xdevilx @ Jan. 19 2004,19:02)]ok mensen bedankt alemaal ik zou eerst is gaan proberen een voeding's schema te maken en wat ik wel en niet kan eten want ik train 3 keer in de week een uur en een kwartier
                  probeer eerst een binnen een uur klaar te zijn met je training, dan vermidner je de afgifte van cortisol.

Verder moet je eens voor je zelf opschrijvenwat je gemiddeld opeet op een dag, en dan uitrekenen hoeveel gram eiwit/KH/vet dat is, dan schrik je denk ik hoe weinig eiwit je eet..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X