Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Anavar qua gains vergelijk ik met een goed werkende creatine hehe. In mijn optiek is dit middel meer om aan het eind van een cut-kuur te gebruiken. Als je laag genoeg in vet zit kan het nog wat extra hardheid mee geven. Ook kan het aan het eind van een kracht kuur gebruikt worden om zeker te zijn dat je bijna ALLE kracht behoud ipv een deel in te moeten leveren.
DBol is een geweldige kickstart als je voor kracht gaat. Ik voelde me onmenselijk zowel qua kracht als uithoudingsvermogen. Maar het vocht...dat verlies je en dan ben je qua massa weinig opgeschoten. Maar meer kracht die je kreeg kan later in de kuur indirect zorgen voor meer massa winst.
Althans zo heb ik het ervaren. De rest geen ervaring mee.
Als Anavar een vrouw was had ik haar in mijn kas opgesloten.
Imo veruit de beste AS voor mensen die een fitness-fysiek ambieren en wat moeten sculpten, en geen grote massa meer willen/moeten aanzetten.
En persoonlijk heb ik 0 sides, integendeel, mijn huid wordt juist schoner, ik slaap beter, ik voel me verschrikkelijk goed in mijn vel en kan gewoon na de kuur vollop blijven "presteren".
Heel mooi maat. Wederom samen loggen! Heel veel succes ermee.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
verschilt per persoon. moet het zo wie zo in de buurt hebben. Als je merkt dat je ballen iets krimpen meteen wat zetten. dan is het uitproberen. snuff zet 100IU per dag en ik zet 500IU elke 7 dagen tegenwoordig.
verschilt per persoon. moet het zo wie zo in de buurt hebben. Als je merkt dat je ballen iets krimpen meteen wat zetten. dan is het uitproberen. snuff zet 100IU per dag en ik zet 500IU elke 7 dagen tegenwoordig.
Zoals ik hier lees, zet jij het vanaf week 1 elke 7 dagen 500IU.
Toch hoor je vaak dat het de laatste 2 weken gezet wordt.
Ik deed het eerst elke 3 weken 1000IU omdat me ballen enorm klein en zacht waren. Maar dit ging niet echt goed en raakte ze in coma als het ware. Afgelopen 4 weken 1000IU in de eerste week en sindsdien 500IU en alles is weer zoals het hoort en werkt goed.
Als ik een nieuwe kuur begin. Zal ik de eerste 2-3 weken niks zetten. En daarna gewoon 500IU per week. Maar dat is gewoon zoals me lichaam reageert.
Ik deed het eerst elke 3 weken 1000IU omdat me ballen enorm klein en zacht waren. Maar dit ging niet echt goed en raakte ze in coma als het ware. Afgelopen 4 weken 1000IU in de eerste week en sindsdien 500IU en alles is weer zoals het hoort en werkt goed.
Als ik een nieuwe kuur begin. Zal ik de eerste 2-3 weken niks zetten. En daarna gewoon 500IU per week. Maar dat is gewoon zoals me lichaam reageert.
Je moet het zelf uitvogelen al doende.
Ik zal gewoon eens kijken hoe het gaat.
mocht ik er echt last van krijgen, zal ik niet twijfelen om HCG te zetten.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment