Binnenkort ben ik dus van plan om te gaan cutten met daarbij de nare gedachten in m'n hoofd om spiermassa te verliezen
Nu heb ik wat geresearched over winny's, anavar en primo.
Komt er eigenlijk op neer volgens die vele forum's en websites dat Anavar de minste sides heeft en toch best netjes werkt. Dit zou mijn 1e kuurtje worden.
Dit is wat ik wijzer geworden ben over anavar :
- Word gebruikt als cut kuurtje
- 0,40mg per kg lichaamsgewicht per dag bij mannen. (bij mij dus +-35mg)
- Niet erg schadelijk voor lever ondanks dat het wel C17 bevat, indien niet te hoog gedoseerd.
- Zorgt voor kracht toename en spieronderhoud terwijl je cut.
- Is best prijzig en moet vrij hoog gedoseerd worden.
- weinig sides in vergelijking met andere roids en vrij mild.
- Verminderd na genoeg niet je lichaamseigen testo aanmaak.
- Nakuren hoeft niet perse, maar is het beste om toch te doen met 20mg nolva p.d.
Klopt dit?
Mijn doel is om aantal % in vet omlaag te gaan en het LIEFST al is het maar een paar kg te gainen + wat kracht.
Ik ben niet van plan te gaan stacken met andere roids.
Heb al best wat geresearched over Anavar maar ze zeggen overal iets anders en zou dus graag wat info en misschien eigen ervaring van mensen hier willen weten. (heb al wat logjes etc gezien)
Mijn laatste vraag waar ik ff geen duidelijk antwoord op kon vinden was "Zorgt anavar ook voor hardheid en definitie in de spieren?"
ALS ik eraan ga beginnen word het hoogswaarschijnlijk :
30 a 40mg per dag, 6 weken, met eventueel 2 weken nakuren met nolvadex 20mg per dag.
Ook ga ik hier Creatine monohydraat bij gebruiken omdat dat ook veel geadviseerd word.
Ik ga er verder nog heel wat over researchen zodat ik tot in de puntjes weet waar ik aan begin en wat ik kan verwachten. Maar jullie meningen, tips en eventueel ervaring.
Edit : wat zijn eigenlijk de precieze bijwerkingen?
Nu heb ik wat geresearched over winny's, anavar en primo.
Komt er eigenlijk op neer volgens die vele forum's en websites dat Anavar de minste sides heeft en toch best netjes werkt. Dit zou mijn 1e kuurtje worden.
Dit is wat ik wijzer geworden ben over anavar :
- Word gebruikt als cut kuurtje
- 0,40mg per kg lichaamsgewicht per dag bij mannen. (bij mij dus +-35mg)
- Niet erg schadelijk voor lever ondanks dat het wel C17 bevat, indien niet te hoog gedoseerd.
- Zorgt voor kracht toename en spieronderhoud terwijl je cut.
- Is best prijzig en moet vrij hoog gedoseerd worden.
- weinig sides in vergelijking met andere roids en vrij mild.
- Verminderd na genoeg niet je lichaamseigen testo aanmaak.
- Nakuren hoeft niet perse, maar is het beste om toch te doen met 20mg nolva p.d.
Klopt dit?
Mijn doel is om aantal % in vet omlaag te gaan en het LIEFST al is het maar een paar kg te gainen + wat kracht.
Ik ben niet van plan te gaan stacken met andere roids.
Heb al best wat geresearched over Anavar maar ze zeggen overal iets anders en zou dus graag wat info en misschien eigen ervaring van mensen hier willen weten. (heb al wat logjes etc gezien)
Mijn laatste vraag waar ik ff geen duidelijk antwoord op kon vinden was "Zorgt anavar ook voor hardheid en definitie in de spieren?"
ALS ik eraan ga beginnen word het hoogswaarschijnlijk :
30 a 40mg per dag, 6 weken, met eventueel 2 weken nakuren met nolvadex 20mg per dag.
Ook ga ik hier Creatine monohydraat bij gebruiken omdat dat ook veel geadviseerd word.
Ik ga er verder nog heel wat over researchen zodat ik tot in de puntjes weet waar ik aan begin en wat ik kan verwachten. Maar jullie meningen, tips en eventueel ervaring.
Edit : wat zijn eigenlijk de precieze bijwerkingen?
Comment