trenbolone enanthate of boldenone? jullie voorkeur!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by freshhh View Post
    ok dus tog heftiger en het gebrik van proviron in deze kuur aanrader?

@falstyr wat waren je gains van bold en in wat voor kuur gebruikte je het

zelfde vraag voor snuff eigenlijk ma dan met tren
    Ik had 10 weken 500 test-e 1x per week, 400bold 1x per week en de eerste 4 weken dbol 40 per dag. Vanaf week 6 4IU HGH op sportdagen er bij. At toen gemiddeld 6000kcal per dag. De eerste paar weken geweldig en meesterlijk. Na de Dbol viel het zwaar tegen alsof ik 4-5 weken in een zwart gat zat. Raakte toen ook gefrustreerd en lichtelijk gedemotiveerd omdat de gains niet leken te komen.

Na die 10 weken meten door gegaan met 500 Test-E, 400primobolan, 500IU HCG elke 5 dagen, 3,3IU HGH op sportdagen. Eet nu rond de 1200-2000kcal. De laatste weken zijn me gains geweldig en zet regelmatig nieuwe PR's terwijl me vet daalt. Gisteren zijn MichaelP dat hij mijn bovenste rij abs kon zien bij het aanspannen.

Volgend jaar ga ik proberen 12-16 weken 750Test-E elke 5dagen en 600Boldeone met HGH en HCG. Dan eens kijken of de Bold beter resultaat gaat geven.
    Last edited by Falstyr; 23-02-2010, 14:33.

Comment

en wat denk je zelf ? zou die dip gekomen zijn door de boldenone in vergelijking met een deca (als je die wel s in deze combi heb gebruikt)
      LET'S GET NASTY YATES!!!
      COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Ik had 10 weken 500 test-e 1x per week, 400bold 1x per week en de eerste 4 weken dbol 40 per dag. Vanaf week 6 4IU HGH op sportdagen er bij. At toen gemiddeld 6000kcal per dag. De eerste paar weken geweldig en meesterlijk. Na de Dbol viel het zwaar tegen alsof ik 4-5 weken in een zwart gat zat. Raakte toen ook gefrustreerd en lichtelijk gedemotiveerd omdat de gains niet leken te komen.

Na die 10 weken meten door gegaan met 500 Test-E, 400primobolan, 500IU HCG elke 5 dagen, 3,3IU HGH op sportdagen. Eet nu rond de 1200-2000kcal. De laatste weken zijn me gains geweldig en zet regelmatig nieuwe PR's terwijl me vet daalt. Gisteren zijn MichaelP dat hij mijn bovenste rij abs kon zien bij het aanspannen.

Volgend jaar ga ik proberen 12-16 weken 750Test-E elke 5dagen en 600Boldeone met HGH en HCG. Dan eens kijken of de Bold beter resultaat gaat geven.
        Ik weet me nog te herinneren dat jij tegen mij zei dat ik met meer verstand had moeten kuren, nu wil jij volgende jaar 750 test en 600 bold per 5 dagen nemen, welk verstand bedoelde je dan?

Tren is niet te vergelijken met deca of boldenone. Maar ik zou eerder voro tren ace gaan dan tren enanthate. Dit omdat het een sterkere uitwerking heeft dan de enanthate en dit terwijl je minder neemt;-)

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          19-nortestosteron gewoon een andere naam is voor nandrolone
          Godver. Blijf leren.

Originally posted by Genjuro View Post
          niet op de klassieke manier, daarom dat AI's niet werken bij deca, maar nog steeds matig aromatiserend via een enzyme in de lever.

CONCLUSION: 19-nortestosterone derivatives (norethisterone, norethynodrel, tibolone) can readily be aromatized in the adult human liver. This leads to the formation of the potent estrogens ethinylestradiol from norethisterone or norethynodrel and 7 alpha-methyl-ethinylestradiol from tibolone.

Wat alleen maar bevestigd dat zeker met deca, onderdrukking niet alleen van het bronhormoon nandrolone alleen afhankelijk is.

Verklaart wel mede dat een bloedtest van iemand op CEM zo'n gestegen oestrogeenwaarde liet zien met een Deca only. Interessant.

Dat moet je me eens uitleggen. Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, alleen zou ik het dan zeker niet zo formuleren.
          Activatie van AR en PR kon toch ook oestrogenen vrijgeven waardoor ook een niet aromatiserend middel oestrogene werking kon uitoefenen?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by zwaan View Post
            Ik weet me nog te herinneren dat jij tegen mij zei dat ik met meer verstand had moeten kuren, nu wil jij volgende jaar 750 test en 600 bold per 5 dagen nemen, welk verstand bedoelde je dan?
            Ik heb zo goed als nooit op jouw gereageerd. Dus vermoed dat je me met iemand anders in de war hebt.

750test e5d is helemaal niet zo vreemd. En het is niet alsof ik opeens out of nowhere beslis dat te gaan doen. En met mijn lichaams samenstelling heb ik ook een heel stuk minder last van bijwerkingen. Daarnaast vergeet je ook dat ik HGH er bij zit waardoor herstel en kans op bijwerkingen al heel stuk minder is.

600 Bold 1x per week of elke 5 dagen is ook niet veel. 600=800 is de gangbare dosering als je effect wilt hebben. 400 is gewoon kattenpis en achteraf gezien verspilt geld geweest.

Daarnaast ben ik van mening dat kuurtjes van 10 weken verspilde tijd is. 20 weken zie ik meer als een gangbare periode voor een eerste kuur. Weerstand opbouwen en je lichaam er aan laten wennen etc. En in het na-jaar ga ik een jaar lang kuren.

Comment

Ik heb zo goed als nooit op jouw gereageerd. Dus vermoed dat je me met iemand anders in de war hebt.

750test e5d is helemaal niet zo vreemd. En het is niet alsof ik opeens out of nowhere beslis dat te gaan doen. En met mijn lichaams samenstelling heb ik ook een heel stuk minder last van bijwerkingen. Daarnaast vergeet je ook dat ik HGH er bij zit waardoor herstel en kans op bijwerkingen al heel stuk minder is.

600 Bold 1x per week of elke 5 dagen is ook niet veel. 600=800 is de gangbare dosering als je effect wilt hebben. 400 is gewoon kattenpis en achteraf gezien verspilt geld geweest.

Daarnaast ben ik van mening dat kuurtjes van 10 weken verspilde tijd is. 20 weken zie ik meer als een gangbare periode voor een eerste kuur. Weerstand opbouwen en je lichaam er aan laten wennen etc. En in het na-jaar ga ik een jaar lang kuren.
              NOW YOU ARE TALKING FALLUS:
              10 weken is ook te weinig vind ik.

Comment

Inderdaad. Na 5-6 weken begin je pas te merken dat je iets qua gains aan het maken ben en dan moet je al weer bijna stoppen. Beetje zonde hoor. Maar als je langer kuurt moet je wel vaker HCG zetten om je ballen gekrimp tegen te gaan.

Maar voor een eerste kuur zal ik nooit adviseren langer dan 20 weken. en ook qua dosering relatief laag houden.

Comment

Inderdaad. Na 5-6 weken begin je pas te merken dat je iets qua gains aan het maken ben en dan moet je al weer bijna stoppen. Beetje zonde hoor. Maar als je langer kuurt moet je wel vaker HCG zetten om je ballen gekrimp tegen te gaan.

Maar voor een eerste kuur zal ik nooit adviseren langer dan 20 weken. en ook qua dosering relatief laag houden.
                  ja, en het beste is 52 weken met de gear. woohooooo.

sorry voor off t.

Comment

Geen idee of dat beter is. Komt veel bij kijken vermoed ik. Denk dat het vanwege de HGH is dat ik het zolang kan gaan doen. Zonder HGH zal het niet prettig zijn zoals ik dusver heb begrepen qua uitleg. Een 20-30 weken kuren is meer dan genoeg voor de meesten.

Comment

Geen idee of dat beter is. Komt veel bij kijken vermoed ik. Denk dat het vanwege de HGH is dat ik het zolang kan gaan doen. Zonder HGH zal het niet prettig zijn zoals ik dusver heb begrepen qua uitleg. Een 20-30 weken kuren is meer dan genoeg voor de meesten.
                      ja klopt, wou eerst ook direct hgh nemen in kuur maar wacht tot deze echt gaat aanslaan en zet m dan erbij en denk max tot oktober.

Comment

we zijn weer redelijk off topic aan het gaan. Van boldenone naar HGH. LOL

Comment

voor een eerste keer tren qwa dosering is het dan verstandig om 300mg/ml te nemen of volstaat 400mg/ml ook? want dan gaat het er zo uit zien voor mij ipv de boldenone:

dbol week 1t/m4 30mg pd (kickstart)
                          tren e week 1t/m12 300mg pw
                          test e week 1 t/m14 500mg pw
                          week 17 nolva 20 mg per dag

hcg vanaf week 5 t/m 14, 500iu pw
                          LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Mag ik je vragen hoe vaak je gekuurd hebt?

Comment

hahahaha dat vroeg je in een ander topic ook al van me.
                              dit zou de 4e serieuse worden
                              alleen ik wilde gewoon het verhaal achter bol vs. tren e horen
                              Last edited by freshhh; 23-02-2010, 22:54.
                              LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Hoezo in eerste instantie tren met bold vergelijken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X