trenbolone enanthate of boldenone? jullie voorkeur!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En ook twijfels hebben over op hoeveel je gaat doseren.
    Als dit de 4e echte kuur voor jou is dan weet je eigenlijk al op hoeveel je gaat kuren en ben je niet twijfelachtig.
    Ook weet je dan al een hoop over verschillende soorten AS vooral tren en bold.
    Je zegt altijd op deca te hebben gezeten, das heel vreemd omdat elke kuurder weet dat je van bijstof veranderen moet na elke kuur.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Als dit de 4e echte kuur voor jou is dan weet je eigenlijk al op hoeveel je gaat kuren en ben je niet twijfelachtig.
      Je zegt altijd op deca te hebben gezeten, das heel vreemd omdat elke kuurder weet dat je van bijstof veranderen moet na elke kuur.
      HEB OOK die fout gemaakt.

Comment

Originally posted by freshhh View Post
        voor een eerste keer tren qwa dosering is het dan verstandig om 300mg/ml te nemen of volstaat 400mg/ml ook? want dan gaat het er zo uit zien voor mij ipv de boldenone:

dbol week 1t/m4 30mg pd (kickstart)
        tren e week 1t/m12 300mg pw
        test e week 1 t/m14 500mg pw
        week 17 nolva 20 mg per dag

hcg vanaf week 5 t/m 14, 500iu pw
        Zou de dbol op 40 zetten of je moet echt goed gaan. Als ik 30 neem merk er niets van. Zit nu op 50 en nu pas kracht en gains maar geen vocht als vorige keer.

Comment

daarom ga ik nu tog ook een andere bijstof gebruiken, omdat ik dat nu weet.
          ma wat i gelijkwaardig aan de deca die ik altijd had tren e lees ik is sterker/net zo sterk en boldenone zijn tog veel teleurstellingen op een dosis van 400mg.
          de reden dat ik twijfel over e hoeveelheid tren e (300mg/400mg) is dat ik de werking niet helemaal ken (theoretisch wel, maar qwa gebruikersERVARINGEN)
          LET'S GET NASTY YATES!!!
          COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Tren stamt niet af van nandrolone. Deca is ook niet aromatiserend. Tren kan oestrogeen werken via de AR en PR. Hoe hoog je moet doseren met bold om deca te evenaren hangt af van hoe goed je op deca reageert, en hoe hoog je deca doseert, het is onzin om daar een vast aantal mg's aan toe te kennen. Massa is een kwestie van eten.
            Massa is een kwestie wan kuren ben ik achten in de cut nu, niet zo zeer een overdaad aan eten, ik eb nu 7kg gepakt en ben 5% bf al gedaald op test primo en eet 500 cals onder onderhoud alshet niet meer is. Ik zit verdr nog maar in week 6 en moet nog 10 week gaan.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Behalve een test soortlijktmij deze kun je beter bij iedere kuurnemen dus sust variant, de E variant en p variant, kun je dan nemen, er zit verder geen andere stof in behalve de ester, maar de ester heeft niets met gewenning te maken. Ook kan men lang doen met één bepaalde dosis

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                Behalve een test soortlijktmij deze kun je beter bij iedere kuurnemen dus sust variant, de E variant en p variant, kun je dan nemen, er zit verder geen andere stof in behalve de ester, maar de ester heeft niets met gewenning te maken. Ook kan men lang doen met één bepaalde dosis
                Luppie!
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik ga de tren op 300mg pw zettenvoor de eerste keer tren

off topic: wrom is littlemofo gebanned????
                  LET'S GET NASTY YATES!!!
                  COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                    ik ga de tren op 300mg pw zettenvoor de eerste keer tren

off topic: wrom is littlemofo gebanned????
                    Omdat hij voortdurend uit zijn nek liep te zwammen.

Comment

True story.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nu nog maar hopen dat hij ook gebanned wordt op bodyresource

@ tren vond ik erg heftig. Boldone hoor en zie ik weinig positiefs over.

Geef mij maar good old deca!

Comment

Originally posted by punani View Post
                          nu nog maar hopen dat hij ook gebanned wordt op bodyresource

@ tren vond ik erg heftig. Boldone hoor en zie ik weinig positiefs over.

Geef mij maar good old deca!
                          ik heb ook altijd deca gehad, maar je moet toch eens afwisselen van bijstof.
                          bijv bold.
                          maar als je 400deca gewend bent dan is de gewoonlijke dosis toch tussen de
                          600 - 800

Comment

als je deca gewend bent moet je het gewoon een tijd niet meer nemen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              als je deca gewend bent moet je het gewoon een tijd niet meer nemen.
                              Bedoel 600 800 bold hé lol

Comment

Ik ging op 400 echte veterinaire bold als een malle.....op gewone ug bold was het heel magertjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X