Gekuurd zonder erbij te trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk niet dat je een eerlijk antwoord krijgt van iemand die wel heeft gekuurt zonder erbij te trainen.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik lees in replys levensmoe en slecht voor gezondheid, kan iemand mij uitleggen waarom kuren zonder trainen slechter is dan normaal kuren(met training dus)

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Ik lees in replys levensmoe en slecht voor gezondheid, kan iemand mij uitleggen waarom kuren zonder trainen slechter is dan normaal kuren(met training dus)
        Weet niet of zonder te trainen slechter is als met.. weet wel dat als je trained je in ieder geval nog iets aan die rommel in je lichaam hebt en zonder te trainen vrij weinig...

Comment

Originally posted by Wimpy View Post
          Maar waarom komt vee bij als ze hormonen krijgen, die trainen toch niet?
          Myostatine inhibitors/blockers, dat werkt iets anders als de traditionele roids.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

De bedoeling van kuren en trainen is spiergroei.......spiergroei krijg je door te trainen.

Geen training geen spiergroei

AS gebruik en geen training is nutteloos, een onnodige aanslag op je lichaam.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

ik zou juist gaan kuren om sneller betere resultaten te krijgen in combinatie met mijn training.

maar wist je dat er werkelijk mensen zijn die denken dat je gespierd kan worden zonder te trainen.
              Last edited by abasinp; 03-03-2010, 21:04.
              Work it, make it, do it,
              Makes us harder, better, faster, stronger!

Comment

btw is het jullie opgevallen dat er bij heel bodybuilding filmpjes op youtube steeds zo`n comment staat van "steroids are 4 losers" annoying
                Work it, make it, do it,
                Makes us harder, better, faster, stronger!

Comment

Kuren is sowieso slecht of je er nou bij traint of niet. Maar het verschil is dat als je training, voeding en dergelijke goed is, het nog iets toevoegt en compenseert. Je doet het namelijk ergens voor (je gestelde doel, wat dat ook mag zijn) en verwacht ook bepaalde resultaten daar van. En als je gaat spuiten, je gezondheid op het spel zet en wachten tot de spieren komen, dan ben je gewoon een grote idioot.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    En als je gaat spuiten, je gezondheid op het spel zet en wachten tot de spieren komen, dan ben je gewoon een grote idioot.
                    Thnx, I love you too.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Thnx, I love you too.
                      Als je er verder niet bij traint en op de bank gaat zitten bedoelde ik uiteraard. Maar dat snap je zelf ook wel neem ik aan.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Als je er verder niet bij traint en op de bank gaat zitten bedoelde ik uiteraard. Maar dat snap je zelf ook wel neem ik aan.
                        Ow bedoelde je dat hehehe.
                        Ja, ben een beetje moe, ga m'n bedje maar eens opzoeken.

Comment

mist er eigenlijk de optie gekuurd met trainen XD

Comment

Ik zie niet hoe voeding of training het gebruik van AS compenseert. Als je AS gebruikt zonder er bij te trainen is het net zo belastend voor je lever dan zonder training imo. Zelfde met gyno, krimpende ballen haaruitval etc etc. Vond het wel een goeie opmerking van quibus
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Ik zie niet hoe voeding of training het gebruik van AS compenseert. Als je AS gebruikt zonder er bij te trainen is het net zo belastend voor je lever dan zonder training imo. Zelfde met gyno, krimpende ballen haaruitval etc etc. Vond het wel een goeie opmerking van quibus
                              Tuurlijk heb je hier een punt kuren is en blijft een aanslag op je lichaam ,maar als je voeding in orde is bouw je toch een veel betere weerstand op waardoor je lichaam beter in staat is om de nadelige effecten op te vangen lijkt me.. (dan heb ik het niet over krimpende ballen , gyno)

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                kuren en bijwerkingen prima accepteer ik. maar kuren doe je om groter en sterker te worden. dus train je er bij. kuren zonder te trainen, zonder doel...dan ben je jezelf onnodig aan het vergiftigen.

Enige mensen die zouden mogen kuren zonder er bij te sporten zijn bejaarden die AS gebruiken voor medische doeleinden om atrophie e.d. tegen te gaan. Maar die bejaarden gebruiken maar een zeer lage dosis vastgesteld door de artsen.

pubertjes die wat slikken en om de bank gaan zitten wachten zijn gewoon bosmongolen die een nekschot verdienen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X