Kuur Research 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by blocktoblock View Post
    Omdat ik groter wil worden, maar heb niet echt een specifiek doel voor mn ogen. Ik kan wel zeggen ik wil 100kg @ 10% maar wie weet valt dat me tegen.. snap je.
    snap je.. ja en nee.. maar kuren zonder doel niet echt.. heb wel een duidelijk doel wat ik wil behalen.. wil niet alleen groot worden.. wil uiteindelijk een monsterlijk beachboy lichaam hebben

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Hey Fal, ik las dat je halotestin wilde gaan gebruiken. Ik kwam een stukje tegen op dbbwiki. Mischien interessant. Ze vergelijken hier halotestin met tren.

Halotestin
      Als je goed leest vergelijken ze het maar voor een klein gedeelte met tren.
      Persoonlijk vind ik het maar rotzooi, ook naar het aantal bijwerkingen gekeken? En ook weer niet goed voor het hart. Tevens heel erg slecht voor je lever, niet te vergelijken met iets als d-bol, hal is veel schadelijker.

Comment

Blocko spoort wel niet echt maar met 1 ding moet ik hem gelijk gaan geven.
        Ik heb persoonlijk niks tegen Knulletje en heb heel veel respekt voor hem omdat hij heel wat know how bezit.
        Maar ik kan ook wel zeggen dat ik 140kg weeg met een BF van 10%.
        Weet niet of jullie het in de gaten hebben maar 140kg met een BF van 10% is HUGE, ENORMOUS, GIGANTIC. Als ik dat zou wezen zou ik niet moeilijk doen er een fotootje te plaatsen zodat anderen kunnen zien hoe groot dat wel niet is, ik zou trots als een pauw zijn. We hebben het vele malen gevraagd aan Knulletje maar op een of andere manier kwam het er maar niet van. Dus is het niet erg vreemd als mensen zeggen dat ze eerst weleens bewijs willen hebben, vooral als je beweert 140kg te wegen met een BF van 10%
        Zoals ik al zei, no offence tegen Knulletje, aardige kerel, altijd klaar met een bemoedigend stukje tekst maar we moeten wel reeel blijven.

Comment

snuff, 't is 130 @ 12
          hij heeft al uitgelegd waarom hij geen foto's post
          en hij gaat naar de wedstrijd van falstyr
          en momenteel kan hij trouwens toch niet antwoorden
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            snuff, 't is 130 @ 12
            hij heeft al uitgelegd waarom hij geen foto's post
            en hij gaat naar de wedstrijd van falstyr
            en momenteel kan hij trouwens toch niet antwoorden
            Ben benieuwd.

Comment

Ik moet me helaas aansluiten bij snuff. Ik begin ook steeds meer twijfels te krijgen. Heel veel respect voor de kennis die ruud/rudi bezit(ten) maar allemaal die ongeloofwaardige/onsamenhangende verhalen maken het niet erg geloofwaardig. Zeker niet als tijdens de confrontatie 1 partij de benen neemt. Mocht het allemaal wel waar zijn dan spijt het me zeer. Nogmaals, ik heb heel veel respect voor ruud/rudi en waardeer zijn aanwezigheid heel erg. Zeker met die motiverende teksten/verhalen altijd. Maar met zo'n extreme stats is er bij mij toch wel wat meer nodig dan dat om 't te geloven.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                Ik moet me helaas aansluiten bij snuff. Ik begin ook steeds meer twijfels te krijgen. Heel veel respect voor de kennis die ruud/rudi bezit(ten) maar allemaal die ongeloofwaardige/onsamenhangende verhalen maken het niet erg geloofwaardig. Zeker niet als tijdens de confrontatie 1 partij de benen neemt. Mocht het allemaal wel waar zijn dan spijt het me zeer. Nogmaals, ik heb heel veel respect voor ruud/rudi en waardeer zijn aanwezigheid heel erg. Zeker met die motiverende teksten/verhalen altijd. Maar met zo'n extreme stats is er bij mij toch wel wat meer nodig dan dat om 't te geloven.
                Ik heb precies hetzelfde, en het is niks beledigends of aanvallends, tis gewoon reeel blijven.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  jij hebt andere problemen waarom je niet meer groeide. zoals niet fatsoenlijk trainen om maar 1 van de vele redenen te noemen. Knulletje kuurt ook een jaar aan 1 stuk en je kan niet zeggen dat hij klein is met zijn 140+ kg bij 10% procent. Dus in dit geval ga ik eerder van zijn advies uit.
                  Knul gebruikt dat jaar ook hgh, want een volledig jaar op test zonder hgh lukt niet, dat lukt natuurlijk wel maar dan waarschijnlijk met alle gevolgen van dien.

Grtz
                  stil growing

Comment

Ruud trainde ook 6 dagen van de week. Dus nam 6 dagen in de week HGH. Maar ja...ik begrijp ook wel dat HGH een grote rol gaat spelen om zo lang te kunnen kuren.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Als je goed leest vergelijken ze het maar voor een klein gedeelte met tren.
                      Persoonlijk vind ik het maar rotzooi, ook naar het aantal bijwerkingen gekeken? En ook weer niet goed voor het hart. Tevens heel erg slecht voor je lever, niet te vergelijken met iets als d-bol, hal is veel schadelijker.
                      Geen enkele a.a.s. is goed voor je hart. Grotere bloedvolume en grotere stroperigheid leiden tot verhoging van bloeddruk en harder werken van je hart. Kan leiden tot vergroting, ook wel bekend als sportershart.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bloedverdunners bij een kuur is dan niet overbodig?
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

@fal : de hgh speelt een heel belangrijke rol , ik zette het indertijd 7 op 7, 7 maand en dan 5 op 7 tot een jaar vol.
                          Ik heb ooit eens de raad van een dokter endo gekregen om tijdens een kuur cardio aspirine te nemen, heb dat dan ook altijd gedaan. T is zoals gen zegt,de as maakt je bloed dikker waardoor je hart harder moet werken om het rond gepompt te krijgen. Je kan dat direct zien als je bloed laat trekken , u rode bloedcellen gaan heel hoog zijn, boven de waarde van 50.

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Bloedverdunners bij een kuur is dan niet overbodig?
                            Hoger hematocriet heeft ook voordelen: beter zuurstoftransport. En bloedverdunners zijn linke medicijnen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Hoger hematocriet heeft ook voordelen: beter zuurstoftransport. En bloedverdunners zijn linke medicijnen.
                              één cardio aspirine kan geen kwaad, echte bloedverdunners die je subcetaan zet die moet je niet nemen

Grtz
                              stil growing

Comment

Wat zijn cardio aspirines? *ff googlen*

http://www.farmaline.be/pdf/504-nl.pdf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X