Kuren en antibiotica

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuren en antibiotica

Hoi ,

Even een vraagje over combinatie van as met geneesmiddelen.

ik ben momenteel in een kuur ( 3 weken ver) met primo en test-e.

Nu heb ik sinds 2 weken al een verkoudheid/keelontsteking.
    Het word niet erger maar ook niet beter. Ik heb gelezen dat als je een kuur start je verweersysteem een klap krijgt, zou de verkoudheid een side zijn van de kuur ?

ik ga vandaag naar de dokter en verwacht dat hij een antibiotica gaat voorschrijven. Maar ik weet niet welk effect dat gaat geven in combinatie met mijn kuur.
    Ik wil echt nie tegen mijn dokter vertellen dat ik in een kuur zit. Hij behandeld de hele familie , hij heeft wel zwijgplicht maar je weet nooit.

Iemand goede raad ?
    Thanks

Dokter zal écht niet zeggen tegen je oom, he sharki die zit aan de anabolen.
    Zou het gewoon zeggen.

Sowieso voldoende rust en slaap nemen, vitamines en groente op orde. Anders extra vit C
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Dokter zal écht niet zeggen tegen je oom, he sharki die zit aan de anabolen.
      Zou het gewoon zeggen.

Sowieso voldoende rust en slaap nemen, vitamines en groente op orde. Anders extra vit C
      Ja , zeggen niet maar ik weet dat hij tegen anabolen is ( welke dokter niet ).
      Toen hij vroeg hoe het kwam dat ik wat breder was dan normaal zei hij erbij dat ik maar niet met anabolen moest beginnen. Vandaar.

Comment

geen zorgen

shark maak je geen zorgen, de eerste 2 weken ben je altijd vatbaarder in een kuur neem het even voor wat het is, daarom is advies ook altijd de eerste 2 weken goed warm kleden.

Over je dokter die mag helemaal niets zeggen tegen andere want hij heeft geheim houdings plicht, dat hij het niet met je eens is dat is wat anders maar ja daar zijn het dokters voor he om een beetje te klagen dat alles wat verboden is je niet mag nemen....

antibiotica kan geen kwaad bij je kuur.

mijn advies is eigenlijk gewoon je verkoudheid uit zitten en geen medicijnen erbij...

Comment

Ik denk als jij zegt dat je kuurt zal hij geen antibiotica voorschrijven, als je de bijsluiter leest mag je eigenlijk helemaal nix bij het gebruik van antibiotica.
          Zou het gwoon een pot vitamine c bij je perfect voedings schema voegen en het uitzieken.
          Mind is everything.

Comment

Tja ik ga gewoon afwachten wat hij voor gaat schrijven.

Toch misschien beter om niets te nemen tijdens de kuur.

Uitzieken is dan wel een optie, maar omdat ik er toch al 2 weken mee zit dacht ik dat ik niet of nauwelijks kon genezen tot ik stopte met de kuur.
            Nog ma effe wachten dan.

Trainen gaat toch lekker en goede gains tot nu toe , dus eigenlijk niets te klagen . Wa verkoudheid nemen we er maar bij dan

Comment

verkoudheid

ik kan me nog herinneren dat pas geleden heel nederland verkouden was, ik heb zelf met een hoest van bijna 3 maanden gelopen, je moet maar zo denken alles is tijdelijk en stopt vanzelf weer.....

gewoon lekker doortrainen en vanzelf over laten gaan, aan antibiotica en andere medicijnen zou ik pas in nood gaan denken met kuren erbij...

Comment

kleine tip voor keelpijn/keelonsteking: gorgelen met zout water dat werkt namelijk ontsmettend, een oude truc die nog steeds goed werkt.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                  ik kan me nog herinneren dat pas geleden heel nederland verkouden was, ik heb zelf met een hoest van bijna 3 maanden gelopen, je moet maar zo denken alles is tijdelijk en stopt vanzelf weer.....

gewoon lekker doortrainen en vanzelf over laten gaan, aan antibiotica en andere medicijnen zou ik pas in nood gaan denken met kuren erbij...
                  Ben terug van de dokter. Net zoals ik dacht krijg ik 1 week antibiotica voorgeschreven.

Nu ben ik echt nie van plan om 3 maanden zo nog rond te lopen. Ik ga gewoon die week antibiotica beginnen en gewoon doorgaan met de kuur.
                  De antibiotica dient toch om de bacterieen en virussen te doden. Dit heeft toch niets te maken met de as kuur die eigenlijk eiwitspaarders zijn.
                  Toch

Als ik iets merk dat niet echt meer klopt of dat het sides moet veroorzaken dan stop ik wel met de antibiotica.
                  Zal wel posten of het gaat of niet.
                  Als ik niets meer post ging het niet

Comment

Het is toch wat..Ben je''ziek'' krijg je dan medicijnen voor die zijn minder belangrijk dan je kuur?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Het is toch wat..Ben je''ziek'' krijg je dan medicijnen voor die zijn minder belangrijk dan je kuur?
                      Tja, je hebt ziek en ziek he.
                      Een verkoudheid is gewoon vervelend die goed trainen in de weg staat.

Als het ernstiger was gaat gezondheid natuurlijk voor.

Comment

gaat goed

het gaat wel goed shark maak je maar geen zorgen...

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                          het gaat wel goed shark maak je maar geen zorgen...

Comment

Heb 5 dagen antibiotica genomen.
                            De kuur gewoon doorgedaan.
                            Voeding en sups hetzelfde gehouden.

Resultaat : ik ben van mijn keelontsteking af en heb geen sides gehad.

Antibiotica en kuren gaan dus samen. Hangt misschien wel af van het soort
                            antibiotica en kuur. Maar ik kan weer doorknallen in de gym

Comment

----

eind goed al goed...

end of story.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X