cut kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut kuur

als volgende kuur had ik een cutting cycle in gedachte om een paar percentjes in bf naar beneden te gaan, zodat ik volgende winter dan weer eens een goeie massa kuur kan doordrukken.

Had gedacht een 12 weken test-e 500 mg met 10 weken primo 400 mg daarna 2 weken nakuur nolva 20mg/dag.
    Graag jullie mening , zou het op prijs stellen.
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Waarom kap je de primo af bij week 10 ipv week 12 tegelijk met de test-e?
    Na de laatste test-e injectie zo'n 10-12 dagen wachten eer je met 4 weken na-kuur doet
    Waar is je HCG?
    Heb je al vaker gekuurd in het verleden?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Waarom kap je de primo af bij week 10 ipv week 12 tegelijk met de test-e?
      Na de laatste test-e injectie zo'n 10-12 dagen wachten eer je met 4 weken na-kuur doet
      Waar is je HCG?
      Heb je al vaker gekuurd in het verleden?

Dit is me derde kuur vorige d-boll/test-e/deca en zo'n 14 kilo erbij waar ik een 8 kilo heb overgehouden, en eerste was winny only.
      Hcg heb ik er nog niet bijgezet daar ik nog niet weet welke hoeveelheden en wanneer?
      Dus zal ongeveer zijn
      1-12 test-e 500 mg
      1-12 primo 400mg
      15-16 nolvadex 20 mg/dag
      Hcg?

Comment

Nakuur 4 weken 20mg/d
        Starten week 14 t/m17.
        2 weken nodig om uit te laten werken, geen 3.

HCG voor notenbehoud, libidobehoud en sneller herstel na de kuur.
        Meest gangbare is 500 IU/w, IM of sub-q, vanaf begin week 2 van kuur tot week laatste inject AS.

Comment

Thx snuff

dus 1-12 test-e 500mg
          1-12 primo 400 mg
          2-12 Hcg 500 IU/w
          14-17 nolva 20mg/d

Ik had nu nog zitten denken om mss week 1-4 nog winny bij te nemen 40mg/dag

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
            Thx snuff

dus 1-12 test-e 500mg
            1-12 primo 400 mg
            2-12 Hcg 500 IU/w
            14-17 nolva 20mg/d

Ik had nu nog zitten denken om mss week 1-4 nog winny bij te nemen 40mg/dag
            Helemaal geen slechte gedachte, leuk als kickstart.
            Mooi cut-kuurtje.
            Overigens HCG zetten stelt niks voor. Dit gebeurt met een slin-spuitje 12mm fibernaald, gewoon in je buikvet.

Comment

Nu mss nog domme vraag , maar mag de test-e en de primo in dezelfde spuit of spuit ik 2 keer?

Comment

Nu mss nog domme vraag , maar mag de test-e en de primo in dezelfde spuit of spuit ik 2 keer?
                Als jij 6ml in 1x zetten geen probleem vind.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Als jij 6ml in 1x zetten geen probleem vind.

Idd, ga de test-e en primo apart zetten , de test-e maandag , de primo dan woensdag.

Comment

Primo is een zachte stof. Als je spuit 6ml kan hebben gewoon in 1x zetten allemaal.

Comment

Idd, ga de test-e en primo apart zetten , de test-e maandag , de primo dan woensdag.
                      Niet naar Fal luisteren en gewoon 2x in de week zetten.
                      Beide stoffen kunnen gemakkelijk samen maar 6ml is wel een beetje heel erg veel als depot, vooral ook omdat het je tweede prik-kuur is.

Comment

met een hardere stof zou 6ml inderdaad pijnlijk kunnen zijn. maar heb jij Primo al gezet? dacht het niet. Ik wel en dat was ook 6ml. Primo is gewoon heel zacht en mild en voelde het minder dan de 4ml combi test+bold. Je kan die 6ml prima zetten zonder pijntjes mits je natuurlijk een spuit hebt die groot genoeg is.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          met een hardere stof zou 6ml inderdaad pijnlijk kunnen zijn. maar heb jij Primo al gezet? dacht het niet. Ik wel en dat was ook 6ml. Primo is gewoon heel zacht en mild en voelde het minder dan de 4ml combi test+bold. Je kan die 6ml prima zetten zonder pijntjes mits je natuurlijk een spuit hebt die groot genoeg is.
                          Het gaat niet om de pijn kerel, het gaat om de grootte van het depot.
                          Hoe groter het depot, deste meer kans op een ontsteking.
                          Dus waarom risico nemen als het met 2x zetten net zo doeltreffend is?

Comment

bijde kunnen natuurlijk, als je liever 1 x per week wil prikken had ik alles in één keer gedaan

in twee keer kan ook best, wel verdelen met je billen de ene keer de linker bil en de andere keer je rechtse

te vaak in de zelfde bil krijg je last van een taaie huid en dat prikt niet fijn

ik heb ook wel 6 ml gezet de ene keer voelde je het meer dan de andere keer, succes met wat je doet
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Depot geeft geen enkel probleem als e rustig injecteerd en de vloeistof tijd geeft te verspreiden. Als ik een druk en wat steekjes voelde stopte ik voor een paar seconden tot het weg was. En dan de rest er beetje bij beetje in.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X