Sustanon250

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Omnadren: dat stukje over zout wat je poste is echt goed fout. Er klopt echt helemaal niks aan.
    In China gebruikten ze vroeger gigantische hoeveelheden zout zonder erbij te drinken om zelfmoord te plegen...
    Zout krijg je al genoeg binnen met gewone voeding. Zout is wel een nutrient (essentiele stof), maar een tekort komt zelden voor.

Bij militairen die extremen meemaken worden zouttabletten meegegeven, maar dit zijn echt zeer extreme gevallen.

Voor de theorie die jij hebt over dat zout zou ik graag een bron/artikel willen lezen.

Over die hoeveelheden a.s. > Ik weet niet zoveel over steroiden, en gebruik zelf ook niet, ik heb echter wel diverse boeken gelezen en ben druk bezig om meer over dit onderwerp te leren. Hoe grotere hoeveelheden je neemt des te groter de kans op bijwerkingen. Ik denk dat bij de stats die jij opgeeft zulke hoeveelheden niet op zijn plaats zijn.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ariekanarie, je voelt je duidelijk aangesproken, maar ik heb het over de gemiddelde gebruiker. Je zegt dat je al tien kuren gehad hebt, dan zul je dus ook eerder uitzien als ronnie coleman dan een wurm. Ik geloof dat je anabolen je een beetje agressief gemaakt hebben he (moet ook wel met die hoeveelheden) Wat ik zei over die hoeveelheden was dus duidelijk niet voor jou bedoeld, maar goed, als jij je er graag boos om maakt, ga je gang. Maar als ik het inschat is de gemiddelde deelnemer aan dit forum geen hulk (ik ook niet) en dan hebben zulke hoeveelheden echt geen zin. Verder ken ik meerdere personen die wel in de richting van de hulk gaan en die gebruiken a) geen groeihormoon en b) niet zulke hoeveelheden. En toch wegen die 125 kg met 8% vet op 1,85 meter.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

maar om bij het onderwerp te blijven, volgens mij houdt je met sustanon 250 altijd een beetje water vast, als je het stackt met bijvoorbeeld winstrol zal dit al minder zijn.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

arie, waar zijn jou foto's eigenlijk?

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (JTB @ Mrt. 01 2004,22:04)]ariekanarie, je voelt je duidelijk aangesproken, maar ik heb het over de gemiddelde gebruiker. Je zegt dat je al tien kuren gehad hebt, dan zul je dus ook eerder uitzien als ronnie coleman dan een wurm. Ik geloof dat je anabolen je een beetje agressief gemaakt hebben he (moet ook wel met die hoeveelheden) Wat ik zei over die hoeveelheden was dus duidelijk niet voor jou bedoeld, maar goed, als jij je er graag boos om maakt, ga je gang. Maar als ik het inschat is de gemiddelde deelnemer aan dit forum geen hulk (ik ook niet) en dan hebben zulke hoeveelheden echt geen zin. Verder ken ik meerdere personen die wel in de richting van de hulk gaan en die gebruiken a) geen groeihormoon en b) niet zulke hoeveelheden. En toch wegen die 125 kg met 8% vet op 1,85 meter.
            jtb

jij begon met te stellen dat ik een deathwish zou hebben omdat ik nu op 1500mg sus zat.
            aangezien ik de enige ben die gepost hebt dat ik zoveel gebruik op dit moment voelde ik me dus inderdaad aangesproken.

en toen ik in de topic stats las dat je de meeste hier 'droge wurmen' vond dacht ik even dat je op de bijdehande toer ging en toen heb ik zwaar ge-irriteerd gereageerd op jouw posts.

ik heb niemand aangeraden om ook zoveel te gebruiken en heb ook niet gezegd dat dat de enige manier is om groot te worden maar heb tegen diverse mensen gezegd dat je met 250mg sus alleen maar je eigen systeem plat legt .

voor een eerste kuur zou ik zeggen dat 500mg sus in combinatie met iets anders heel erg goed kan werken.

er zitten hier alleen ook wat mensen die denken dat ze altijd op dezelfde hoeveelheid kunnen gaan en dat heb ik tegen gesproken.

als je nl al meerdere kuren hebt gedaan zal je toch je hoeveelheid iets omhoog moeten pompen omdat je anders geen maximaal resultaat behaalt.

ik heb ook al eerder vermeld dat ik zelf zo ongeveer elke fout heb gemaakt die maar te maken is en wil daar andere mensen voor behoeden.

dit is trouwens de eerste keer dat ik bezig ben met groeihormoon dus we moeten nog gaan zien hoe dat uit gaat pakken.

ben ook de eerste om toe te geven dat als ik me aangesproken voel dat ik veel sneller ge-irriteert ben omdat ik met mn kuur bezig ben.

vind het wel cool van je dat je de moeite hebt genomen om me een privemail te sturen dus ik zal hier ook openbaar toe geven dat ik overdreven gereageerd heb op je posts.

ik heb trouwens ook al vermeld dat ik nog geen foto's gepost heb omdat ik nog niet echt tevreden ben met mezelf omdat mn bf nog vrij hoog is(20%).

anyway;wat mij betreft is alles ok en we zullen onze discussies wat minder verhit voort zetten!

greetz

Comment

ik ben met ari mee eens hij spreekt uit zijn ervaring en niet uit de BOEKEN zo als de meeste hier ,veel lezen is niet hetzelfde als gebruiken ,ik praat over mij eigen ervaring hier op die site daar is die ook voor of niet, en ik heb veel geleerd in de oostblok hoe dat daar geet en de resultaten zijn groot echt groot en KEEP IT REAL lezen doe je graag maar dat is niet hetzelfde als je zelf gebruikt, jij zegt dat je niks gebruikt hoe kun je je eigen ervaring hier uit wiselen met jongens die dat zelf gebruiken, je weet nog niet eens hoe dat voelt ,je hebt iets gelezen over zout toe name in je lichaam ,heb ik gezegd hoe veel snipke moest nemen ,heb ik een gewicht genoemd NEE of wel ,je zegt dat je zout uit je voeding binnen krijgt dat klopt maar dat is net genoeg om te zweten of niet ,als je allen maar doet wandelen over dag,. dat zout is zo verbrand in je lichaam die is zo weg dat is maar een klein percentage geen kilo en het gaat zich niet hier om zout of zo iets, maar het was maar een voorbeeld die heb ik dus uit mij ervaring van vroeger uit de oostblok en dat hielp bij somige ,bijsomige niet ieder lichaam is anders heb ik gezegd

Comment

ik vind het even nodig om het volgende te zeggen:
                ariekanarie is wat mij betreft een echte vent, hij durft sorry te zeggen en toont in zijn privemail ook respect voor mij. dus vanf deze plaats veel respect terug. Onze komende discussies zullen dus wat minder verhit zijn!
                De Groeten!!

Comment

Omnadren hoe meer zout je eet hoe MINDER je gaat zweten, in de tropen krijg je zout tabletten omdat je anders te veel zweet en dan uitdroogt met de dood tot gevolg.. en probeer jij maar een eetlepel zout naar binnen te werken ik kan je garanderen dat je het binnen 5 min. uitkotst want het is vergif en zelfs dodelijk bij te veel....
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik moet het ff kwijt met minder kun je wel groeien als ik naar mezelf kijk

heb de laatste keer namelijk redlijk weinig gebruikt namelijk

250mg sust per week 10 weken
                    200mg deca per week 10 weken
                    280mg tm week 6dbol per week
                    en 10 ui slin post workout
                    vanaf week 10tm 14 30 mg winstrol per dag om het overige
                    vocht weg te krijgen en iets droger te worden

is niet echt een mega zware kuur lijkt me behalve de slin dan

de volgende word een monster kuur en ik word dan ook een monster
                    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 02 2004,19:37)]ik moet het ff kwijt met minder kun je wel groeien als ik naar mezelf kijk

heb de laatste keer namelijk redlijk weinig gebruikt namelijk

250mg  sust  per week 10 weken
                      200mg deca per week   10 weken
                      280mg tm week 6dbol  per week
                      en 10 ui slin post workout
                      vanaf week 10tm 14  30 mg winstrol per dag om het overige
                      vocht weg te krijgen en iets droger te worden

is niet echt een mega zware kuur lijkt me behalve de slin dan

de volgende word een monster kuur en ik word dan ook een monster
                      Die insuline dirkster heb je daar goede ervaringen mee, ik heb er heel veel over gelezen maar ja lezen is geen ervaring he. Ik zou het de eerste keren ook willen proberen met mijn trainingsmaat erbij (is verpleegkundige) voor te zien of ik genoeg koolhydraten binnen krijg en niet in een risico kom.

grtz
                      stil growing

Comment

FF tussen neus en lippen door 1,5 gram per week test is niks vergeleken bij wat sommige us profs doen aka 1 gram per dag. Anyhows sust is geen echte water vasthouder.

Grtz

Comment

1 gram per dag is echt wreed,heb zelfs op anabolicreview.com gelezen over mafkezen die 2 gram enanthate per dag spoten!

tsja......er is altijd baas boven baas!

greetz

Comment

ik heb geen problemen gehad met die slin helemaal niets

opgebouwd tot 10 ui direct naar het trainen dus spuiten gingen mee naar de sport school

2 aa met glutamine er in hoeft niet maar kan geen kwaad

een uur daarna een maaltijd of een proteine shake en dan mocht je moe of slaperig dan neem je een glaasje vruchtensap ofzo

maarde eerste 4 uur daarna niet gaan slapen

en het aan iemand vertellen,ik had uit voor zorg ook een briefje in me portmonee met wat ik gebruikte gedaan mocht het misgaan
                            "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X