help? testbasecycle kuur info...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja , ik moet veel mensen hier gelijk geven.

Ik dacht eerst van als hij wilt kuren doet hij het toch , dan maar beter wat goede raad geven zodat hij toch tenminste iets of wat verantwoord kuurd.

MAAR als je dan kijkt naar zijn voeding en de ingesteldheid in het weekend even niet, dan vraag ik mij ook af waarom gaan kuren ???? En dan gaat het eigenlijk niet alleen over hem maar ik lees hier veel van die beginnende kuurders die nog niet eens hun voeding op orde hebben, niet regelmatig gaan trainen, erbij zuipen of drugs nemen. Dan vragen ze nog of zuipen en kuren bij elkaar gaan ????.

Zijn er dan zo weinig die trainen serieus nemen ? Ge moet verdomme karakter hebben als je hele gezin aan de frit met frikandel zit en ik met men kieke en rijst aan dezelfd tafel, en op een feestje bedankt zeggen tegen 10 pintjes bier en water of fruitsap drinken. Men vrouw word gek omdat ik op ieder potje kijk hoeveel calorieën, ewitten , vetten enz inzitten. Ik heb mijn vaste dagen dat ik ga trainen en niets komt er tussen .......

Sorry ik ben misschien wel extreem met mijn voeding/training bezig maar als ik dan een kuurtje neem is het wel serieus en niet om vlug vlug even wat massa bij te komen omdat het zomer word.

Trainen doe je hoe je wilt en om verschillende redenen, maar als je aan as begint moet je het serieus opnemen en alles in orde hebben

Comment

je bent niet extreem. je doet het zoals het hoort.

Comment

Originally posted by sharki View Post
        Zijn er dan zo weinig die trainen serieus nemen ? Ge moet verdomme karakter hebben als je hele gezin aan de frit met frikandel zit en ik met men kieke en rijst aan dezelfd tafel, en op een feestje bedankt zeggen tegen 10 pintjes bier en water of fruitsap drinken. Men vrouw word gek omdat ik op ieder potje kijk hoeveel calorieën, ewitten , vetten enz inzitten. Ik heb mijn vaste dagen dat ik ga trainen en niets komt er tussen .......

Sorry ik ben misschien wel extreem met mijn voeding/training bezig maar als ik dan een kuurtje neem is het wel serieus en niet om vlug vlug even wat massa bij te komen omdat het zomer word.

Trainen doe je hoe je wilt en om verschillende redenen, maar als je aan as begint moet je het serieus opnemen en alles in orde hebben
        Ik geef je helemaal gelijk, zó hoort het dus!
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Bedankt voor julie reacties. Ik heb hier veel aan.

Roy P jammer dat je aannames doet op een door mij gestelde vraag in een topic over voeding waar ik vraag hoe je kunt berekenen wat je dagelijkse behoefte is. Waarom zou ik dat niet kunnen vragen daar ik sport voor mijn plezier en mij eigenlijk niet eerder met dat soort zaken bezig heb gehouden. Je zou bijvoorbeeld ook antwoord kunnen geven op de door mij gestelde vraag? Daar zijn deze topics toch voor?

Daarnaast is het zeker zo dat ik beter op mijn voeding moet letten. Ik heb dit schema gekregen van iemand uit de sportschool die de zaken uitgelegd heeft zoals ik deze beschreven heb. Daar ik regelmatig op julie forums lees en hier veel uit leer heb ik besloten mijn vraagstukken voor te leggen. Dit heeft zeker niets met de zomer of wat dan ook te maken. Dit heeft te maken met het feit dat ik verder wil komen en mij wil verdiepen in de mogelijkheden om deze doelstelling te realiseren.

Mijn stats of behoeftes ik vind het zeker belangrijk om hier meer over te leren maar ik hoop dat julie begrijpen als je sport om afleiding te zoeken je hier in eerste instantie niet mee bezighoud. Dus misschien kom ik een beetje dom over echter ik ben hier niet om julie lastig te vallen maar om julie kennis over te nemen die te kunnen gebruiken en toepassen en wellicht deze later zelf weer over te geven. Zo helpen wij elkaar. In ieder geval bedankt allemaal... Tot zo ver...

Comment

Originally posted by daniel23 View Post
            Roy P jammer dat je aannames doet op een door mij gestelde vraag in een topic over voeding waar ik vraag hoe je kunt berekenen wat je dagelijkse behoefte is. Waarom zou ik dat niet kunnen vragen daar ik sport voor mijn plezier en mij eigenlijk niet eerder met dat soort zaken bezig heb gehouden. Je zou bijvoorbeeld ook antwoord kunnen geven op de door mij gestelde vraag? Daar zijn deze topics toch voor?
            Tja kijk...

Ten eerste moet je weten dat ik niks tegen je heb.

Ten tweede; Als je geen topic over kuren had geopend, had ik natuurlijk nooit zo gereageerd. Maar wanneer je een kuur wilt gaan nemen, en je kent de basics niet (geen voedingsschema, geen idee wat bulken/cutten is, laat staan enige kennis over A.S.)... En als je in een topic dat over eieren gaat over Nolvadex begint te praten, kun je eerlijk gezegd zulke reacties verwachten .

Ik zal in het vervolg geen berichten zoals hierboven meer naar je plaatsen, maar je zult het kuren toch nog minstens een paar jaar uit moeten stellen. Als je ten eerste eens de stickies leest, een goed voedingsschema + trainingsschema opstelt (beide gecontroleerd/verbeterd door ons) en wat tijd doorbrengt op het forum om wat wijzer te worden wat betreft bodybuilding, dan kun je echt beginnen met massa gainen.

Hopelijk heb je er wat aan .
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by daniel23 View Post
              Bedankt voor julie reacties. Ik heb hier veel aan.

Daarnaast is het zeker zo dat ik beter op mijn voeding moet letten. Ik heb dit schema gekregen van iemand uit de sportschool die de zaken uitgelegd heeft zoals ik deze beschreven heb. Daar ik regelmatig op julie forums lees en hier veel uit leer heb ik besloten mijn vraagstukken voor te leggen. Dit heeft zeker niets met de zomer of wat dan ook te maken. Dit heeft te maken met het feit dat ik verder wil komen en mij wil verdiepen in de mogelijkheden om deze doelstelling te realiseren.

Mijn stats of behoeftes ik vind het zeker belangrijk om hier meer over te leren maar ik hoop dat julie begrijpen als je sport om afleiding te zoeken je hier in eerste instantie niet mee bezighoud. Dus misschien kom ik een beetje dom over echter ik ben hier niet om julie lastig te vallen maar om julie kennis over te nemen die te kunnen gebruiken en toepassen en wellicht deze later zelf weer over te geven. Zo helpen wij elkaar. In ieder geval bedankt allemaal... Tot zo ver...

als je zoals je zelf aangeeft nog nooit met zaken als voedingsschema hebt bezig gehouden dan is het niet gek dat je niet meer gaind met de verwachting 4500 te eten terwijl het maar 2500 is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X