Misselijk na been training !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (muchomacho @ Mrt. 10 2004,19:12)]Ik heb gisteren benen getraint en zoals altijd als ik goed benen getraint heb ben ik de volgende dag een beetje afwezig en soms misslijk en hoofdpijn.waardoor komt dat ?? Nu vanavond kom ik bijna niet meer me stoel uit en dat is morgen nog erger waarschijnlijk . Heb altijd twee dagen erge spierpijn .en meestal na 5 dagen voel ik het nog ! Wat zou ik er tegen kunnen doen om die spierpijn te verminderen ?? Ik kan niet eens meer op de wc pot zitten   !! Ik ben me erg aan het motiveren om benen te trainen en het gaat aardig goed maar met zon pijn elke week wordt je er niet echt vrolijk en motiverend van .En ik ben echt niet zon doetje kan wel ergens tegen . Heb geprobeerd te fietsen een dag na been trainen om het los te gooien maar dat leek alleen maar erger te worden .Ik weet dat ik niet de enigste ben Maar al wist ik iets dat het mischien iets verlicht dat ben ik al blij . En de volgende dag moe en missleijk en hoofdpijn is ook niet erg pretig want het weerhoud me soms om te gaan trainen .
    Gr Guus
    Is best wel logisch al die klachten na een zware beentraining.
    Vergeet niet dat je benen bijna de helft van je lichaampercentage bevat. Bij een zware training pomp je veel bloed je benen in. Dit vraagt gigantisch veel energie waardoor de spiegels in je lichaam waarschijnlijk omhoog of omlaag schieten.
    Zeker met het gebruik van AS worden er behoorlijke gewichten gebruikt met een beentraining waardoor er kleine haarvaatjes en adertjes kunnen springen in je hoofd wat die hoofdpijn kan veroorzakenen of misschien moet je meer drinken en goed uitblazen tijdens het pressen anders bouw je de bloeddruk op wat ook hoofdpijun veroorzaakt. Je slechte herstel kan te maken hebben met een chronische ziekte of virus waar je misschien het bestaan niet van af weet. 5 dagen spierpijn is wel erg lang, dat had ik alleen maar als ik na een tijd lang niet getraind te hebben mijzelf weer eens moest uitsloven in de sportschool.

Succes

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Denno @ Mrt. 13 2004,15:52)](...) Je slechte herstel kan te maken hebben met een chronische ziekte of virus waar je misschien het bestaan niet van af weet. 5 dagen spierpijn is wel erg lang (...)
      Helemaal mee eens, maar alleen als je ook overdreven spierpijn hebt na trainen van andere spiergroepen.
      In dat geval niet te licht opvatten hoor, overdreven spierpijn gedurende wat langere tijd kan vervelende oorzaken hebben en ik zou dan dus zeker even langs een arts gaan.

Als het echter alleen na een benentraining zo rot is gesteld met je zou ik het eens iets minder zwaar proberen gedurende een aantal weken. Gewoon opbouwen zonder jezelf te slopen is ook een optie toch?  

Comment

Ik heb ook altijd wel 3 dagen erge spierpijn (kan dan bijna niet door mijn benen zakken)
        Heb ook altijd dat als ik klaar ben met de oefening ik een heel licht gevoel in mijn hoofd heb ,soms ook misselijk.
        Vroeg mij ook wel af wat ik verkeerd deed, op de sportschool zeggen ze dat het komt door het ademhalen maar daar twijvel ik zelf aan.
        VR GR HERR
        Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

duizelig kan komen door verkeerde ademhaling. Gewoon simpelweg dat beentraining energierovend is. En omdat ons lichaam om die energie vrij te laten komen zuurstof nodig heeft krijgen je hersens wat minder zuurstof. Daarom word je duizelig.

En misselijkheid komt volgens mij wat ik een keer gehoord heb, ook omdat er zoveel energie in beentraining omgaat. je bloedsuiker gaat erg omlaag etc.
          I live to end the game

Comment

Had ik vroeger ook altijd tijdens de beentraining dat ik misselijk werd en duizelig , van toen neem ik tijdens de training een koolhydraat drankje en dan gaat het beter.

grtz
            stil growing

Comment

Bij mij lag het dus anders: ik kon ook na 3dgn pas weer normaal een trap op na de benentraining...

Toch maar eens langs gegaan bij de dokter, die kon niet veel vinden en na flink aandringen een verwijsbriefje voor het ziekenhuis gekregen. daar kwamen ze er na bloedonderzoek achter dat ik de ziekte van Crohn heb. nix aan de hand als je er op let qua voeding. heb het een en ander aangepast (lactose uit mijn voeding gegooid, ook de shakes met water ipv melk en een speciaal merk). Ik groei nu harder dan ooit en heb ook geen spierpijn meer.

dus als ik jou was zou ik je gewoon laten onderzoeken. (je krijgt namelijk erg mooie medicijnen als je de ziekte van crohn hebt   eiwit spaarders en zo) ps ik gebruik er gewoon AS bij, is ook geen probleem als het maar niet oraal is ( en daar was ik toch al niet kapot van). en als je echt ziek wordt geven ze je nandrolon dus mag ik er ook wel wat dingen aan toevoegen, toch? )

suc6 ik hoop voor je dat het bij jou nix is voor je maar je weet maar nooit...

En dan kan je er maar beter vroeg bij zijn, ja toch.....

-=WeaveR=-  
              Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X