kuur voorstel!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur voorstel!

hallo allemaal

ik wil graag mijn kuurplannen met jullie delen en eigelijk kijken wat jullie er van vinden en of jullie misschien op of aanmerkingen hebben of tips om alles goed door te komen en er alles uit te hallen!
    ik train nu zon 4jaar 2jaar echt fanatiek 3/4in de week.
    maar ben sinds een jaar zon beetje bezig met voeding daar intreseer ik me erg in!en wil ik steeds meer van leren kwa training nog niet super goed in ingelezen train gewoon altijd erg hard en varieer gewoon veel!en dat gaat lekker!
    maar wil nu seriuus bezig gaan en ook is een x echt progressie boeken
    ik kom van 83kilo af ben nu een 3maanden aan het cutten sta nu op 76kilo met 12%ga nog 2weekjes door dan ga ik 3weken op vakantie dan ga ik me eeen weekje voorbereiden en daarna wil ik me kuur starten!dus over5weken wil ik beginnen!

mijn doel is massa gaingen en dan ook zoveel mogelijk wil alles eruit hallen zoveel mogelijk pakken!ga een goed bulk schema maken en kwa trainingschema moet ik nog effe kijken ben ik mee bezig!

mijn kuur!

Diana w1-3 30mg
    test e w1-12 500mg
    nolva w14-w18 20mg

twijfel nog of ik ook hcg moet gaan gebruiken misschien iemand sugestis?weet niet of wel zo nodig is voor deze kuur?

mijn stats nu

187lang
    76kilo
    12% bf
    4jaar training nu 2jaar seriuus!
    doel:massa winnen!

nou hoop op goed cometaar en alle tips en verschuivingen aanpassingen zijn welkom!

Je kan veel bereiken zonder AS dat is mijn mening ...

Comment

Heb je je goed ingelezen ?

Je bent nog vrij jong en eigenlijk erg licht, dus ik vind dat je een stevige basis mist.

Ik denk dat je beter een goed bulk schema kan pakken en veel droge massa gainen. Als je 10/15 kilo zwaarder bent pas lichtjes aan gaan denken aan een licht starters kuurtje.
      Ik vind zelfs het gewicht waar je vandaan komt nog te licht.

Vergeet niet dat je zelf nog een vrij hoge test aanmaak hebt nu en ook behoorlijk kan groeien nog op eigen kracht, door een goed KT schema en goed voedingschema.

Als je 4 jaar traint en dan nog erg ondergewicht hebt dan is er iets niet goed en dat is ws je voeding.
      Als je gaat kuren dan zal je om extra te groeien ook goed moeten eten, anders zal dat ook niet werken.

Ik klink wat negatief misschien, maar het is serieus goed bedoeld.
      Ik zou het dus nog niet doen, eerst groeien tot je aan een plafond zit, waar je niet doorheen komt.

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

dat probeer ik dus al 2jaar seriuus en ook met voeding maar het gaat gewoon nog niet super!wil een extratje nu snapje?en heb me zeker goed ingelezen en geinfomeert!hebben hier wat mensen op forum me ook goed geholpen!

Comment

wat zijn je krachtstats? zegt vaak meer dank enkel gewicht.

gr janjaap

Comment

bench press 8x80
            squat 8x60 net half jaar mee bezig altijd legg press gedaan
            deathlift 8x90
            miletary press 8x35

Comment

Krachtstats vallen wel mee, maar hadden beter kunnen zijn.
              Ik heb net je logje bekeken en daar baseer ik ook mijn reply op.

Je bent ook totaal niet aan het naar een kuur toe werken bezig, je bent zelfs zo veel mogelijk aan het afbreken, dan wil je binnenkort op vakentie en dan daarna terug winnen wat je nu bewust hebt afgebroken.

Ben je dan niet wat stom bezig?

Zorg nou dat je zwaarder wordt en beter eet, je eet nu veel te weinig en breekt alleen maar af. Daarom moet jij niet kuren.
              Neem dan een winny only kuurtje. Past beter bij je als ik je logje zo lees.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

leuk kuurtje dianabol uitgaand van 5mg per tab 100 tabs per doosje heb je 2 doosjes nodig kan je het eventueel naar 4en halve week doortrekken ( doosjes leeg)

zoals ik al zei leuk kuurtje idem aan die van mij was overgevoelig voor dbol dus na 3 weken mee gekapt.
                test-e = goed
                nolva = goed
                hcg, indien je ballen ontzettend krimpen kan het eventueel. weinig mensne gebruiken hcg. mochten je ouders het niet mogen weten word het al wat lastiger ivm de bewaring van hcg. rest gear kan je gewoon achter je sokken proppen :P

weet je leeftijd niet maar ga er vanuit dat je 21+ bent. gewicht maakt opzich niet ik ben met lichter begonnen.

wat is je voeding nu op dit moment, als voorbereiding van je kuur. in je kuur moet je echt kneiter strikt eten overslaan is geen optie. kuren = 12 weken anti social zijn eten gaat voor alles.

Comment

klopt eten ben ik mee bezig voedingsschema aan het maken en trainingschema ook die laat ik jullie binnenkort zien wou gewoon eerst eme kuur laten zien kijken wat jullie er van vonden!en op of aanmerkingen voor ik het bestel!
                  mijn leeftijd is 23!bedankt voor deze reactie allemaal al!

Comment

aangezen je nog geen serieus voedings schema hebt/ of hebt gehad hanteer dat eerst na je vakantie. doorsta je dat een dikke maand kan je der nog is aan denken

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      aangezen je nog geen serieus voedings schema hebt/ of hebt gehad hanteer dat eerst na je vakantie. doorsta je dat een dikke maand kan je der nog is aan denken
                      ben met voedinsschema bezig die ben ik aan het maken!en begin nu ook nog niet!over 5weken wil ik eigelijk gaan beginnen!en van te voren wil ik eerst alles klaar hebben!

Comment

Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat jij uberhaupt denkt aan kuren. Sorry, maar dat is wat ik denk.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                          ben met voedinsschema bezig die ben ik aan het maken!en begin nu ook nog niet!over 5weken wil ik eigelijk gaan beginnen!en van te voren wil ik eerst alles klaar hebben!
                          meeste hier hanteren een voedingschema als ze NIET kuren.. ga dat ook eens doen..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            meeste hier hanteren een voedingschema als ze NIET kuren.. ga dat ook eens doen..
                            dat doe ik ook!en nu ander halfd jaar lang!

Comment

Originally posted by jordy View Post
                              Ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat jij uberhaupt denkt aan kuren. Sorry, maar dat is wat ik denk.
                              allee reactie en idee worden gewaardeert dus ook zulke!maar hoe bedoel je precies?omdat ik te weinig ervaring heb?ik ben eigelijk al ander half jaar lang dag in dag uit met bbd bezig!lees elke avond het forum over en andere site en ben erg bewust bezig met me voeding!dus ik denk zelf dat ik klaar ben voor een volgende stap!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X