DNP - kennen mensen dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Erik77 View Post
    Dit vind ik het beste kuurdagboek van DNP dat ik gelezen heb. Erg uitgebreid en nauwkeurig.

Kriel op DNP

Houd mijn hart vast, als DNP een mainstream fatburner gaat worden, dan gaan er echt doden vallen. Krijg je van die berichten van jongen 18 jaar overleden aan oververhitting in de sportschool. Ik heb geen zin om te raden welke DBB-er of iemand van bodynet dat zou kunnen zijn!

Los van dat het een extreem middel is, is het een middel waarvan je aanvankelijk weinig voelt en dan heb je van die mensen die niet 100% het protocol volgen maar denken dat een cap meer per dag wel al kan. En niet echt gaan sporten, beetje relaxed fietsen op een hometrainer is al oververmoeiend. Heb ooit een log gelezen van iemand die met DNP ging hardlopen. Dat soort dingen gaan doen zeker met dit weer is krankzinnig. Zou DNP sowieso niet in dit soort zomers weer pakken.
    Tja... moet sowieso geen mainstream shit worden denk dat dealers ook niet zomaar aan iedereen moeten verkopen, maar als je al die guidelines volgt en je goed aan de hoeveelheden houdt zal er neit zoveel mis gaan
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X