ga volgende week kuur starten maar zit nog een beetje met vragen en twijfels.
is mijn eerste 'echte' kuur met inj. (dbol is niet echt een kuur vind ik)
gear:
test prop 100mg/ml
mast. prop 100mg/ml
tren ace 75mg/ml
aanvullend nolva
stel me dus vragen bij de verdeling van de 3 met name hoeveel van elk en ook meteen alle 3 samen of met de tren nog een weekje of 2 wachten in begin of niet.
dan de nolva, wachten tot er zich de gekende mindere sides voordoen en dan beginnen of zowiezo al beginnen nemen of pas na het stoppen met injects.
de reden dat ik het vraag is doordat ik door de vele en vele bomen het bos niet meer zie..
er staat zoveel online en de ene doet dit en de ander zegt dat.
ik weet dat hier best wel veel ervaring bijeen zit dus daarom graag jullie meningen.
mss handig wat meer over mezelf te vertellen.
ben een man van 30, weeg nu 74 kg 11%bf en 183cm hoog.
train nu enkele jaren en ben begonnen met een gewicht van 66a67 kg (magere dus )
heb dus wel 'iets' gewonnen naturel dmv normaal te trainen en degelijke voeding te nuttigen maar laatste tijd kom ik gewoon niet meer vooruit.
ben veruit de ergste hardgainer die ik zelf ken
voila dat was het zo wat.
hoop op degelijke constructieve reply's van jullie (hoewel ik van beetje afzeiken ook niet bang ben )
is mijn eerste 'echte' kuur met inj. (dbol is niet echt een kuur vind ik)
gear:
test prop 100mg/ml
mast. prop 100mg/ml
tren ace 75mg/ml
aanvullend nolva
stel me dus vragen bij de verdeling van de 3 met name hoeveel van elk en ook meteen alle 3 samen of met de tren nog een weekje of 2 wachten in begin of niet.
dan de nolva, wachten tot er zich de gekende mindere sides voordoen en dan beginnen of zowiezo al beginnen nemen of pas na het stoppen met injects.
de reden dat ik het vraag is doordat ik door de vele en vele bomen het bos niet meer zie..
er staat zoveel online en de ene doet dit en de ander zegt dat.
ik weet dat hier best wel veel ervaring bijeen zit dus daarom graag jullie meningen.
mss handig wat meer over mezelf te vertellen.
ben een man van 30, weeg nu 74 kg 11%bf en 183cm hoog.
train nu enkele jaren en ben begonnen met een gewicht van 66a67 kg (magere dus )
heb dus wel 'iets' gewonnen naturel dmv normaal te trainen en degelijke voeding te nuttigen maar laatste tijd kom ik gewoon niet meer vooruit.
ben veruit de ergste hardgainer die ik zelf ken
voila dat was het zo wat.
hoop op degelijke constructieve reply's van jullie (hoewel ik van beetje afzeiken ook niet bang ben )
Comment