test prop, mast prop, tren ace stack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test prop, mast prop, tren ace stack

ga volgende week kuur starten maar zit nog een beetje met vragen en twijfels.
    is mijn eerste 'echte' kuur met inj. (dbol is niet echt een kuur vind ik)

gear:
    test prop 100mg/ml
    mast. prop 100mg/ml
    tren ace 75mg/ml

aanvullend nolva

stel me dus vragen bij de verdeling van de 3 met name hoeveel van elk en ook meteen alle 3 samen of met de tren nog een weekje of 2 wachten in begin of niet.
    dan de nolva, wachten tot er zich de gekende mindere sides voordoen en dan beginnen of zowiezo al beginnen nemen of pas na het stoppen met injects.

de reden dat ik het vraag is doordat ik door de vele en vele bomen het bos niet meer zie..
    er staat zoveel online en de ene doet dit en de ander zegt dat.
    ik weet dat hier best wel veel ervaring bijeen zit dus daarom graag jullie meningen.

mss handig wat meer over mezelf te vertellen.
    ben een man van 30, weeg nu 74 kg 11%bf en 183cm hoog.
    train nu enkele jaren en ben begonnen met een gewicht van 66a67 kg (magere dus )

heb dus wel 'iets' gewonnen naturel dmv normaal te trainen en degelijke voeding te nuttigen maar laatste tijd kom ik gewoon niet meer vooruit.
    ben veruit de ergste hardgainer die ik zelf ken

voila dat was het zo wat.
    hoop op degelijke constructieve reply's van jullie (hoewel ik van beetje afzeiken ook niet bang ben )

Nogal heftige kuur voor je stats. Denk dat je voeding kut is, en je trainingsschema ook niet klopt. Post die ook eens?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

train 4 dagen/week telkens 1,5 uur
      ma: borst biceps triceps
      di: rug schouders buik
      do: benen
      vrij: ligt er aan waar ik zin in heb

wo en weekends rust

eten een keer of 5 per dag
      beginnend met brinta, fruit, magere yoghurt

brood, gevogelte, nog beetje fruit

bruine rijst met kip ofwel pasta

savonds meestal aardappel met groot stuk vlees met gemengde goenten (brocoli, bonen e.d)

nog meer magere yoghurt met wit brood

af en toe whey shake savonds voor het slapen of na trainen

dat is het zo wat in grote lijnen.
      kwa voeding is het niet makkelijk om duidelijk op te schrijven want dat varieeerd natuurlijk wel daar een mens niet alle dagen hetzelfde eet.

Comment

hardgainers bestaan niet. je eet gewoon niet genoeg.

Comment

Ik zou eerst maar eens een goed voedingdsschema/trainingsschema hanteren voordat je aan kuren denkt.
          Je hebt niet dfe stats. om nu al te kuren, maar ja dat is mijn mening.
          Face your demons...........

Comment

Je hebt 7 kg gewonnen op enkele jaren?? is wel erg weinig.. ik kreeg 10 kg bij het eerste jaar terwijl men voeding en training ruk waren.. ik ben even groot en super ecto, woog 60 kg..

ik zou niet beginnen met een kuur.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Tren voor de eerste kuur?

Knap hoor.
              Who's the Chef

Comment

n.a.v. je comment op diana denk ik dat je helemaal niet moet gaan kuren.
                vroeger dacht men ook dat diana geen kwaad kon, je wordt er alleen maar sterker en breder van.
                Arnold denkt er nu ook na 3 hartoperaties en meerdere nier- leveroperaties en wat nog meer ook heel anders over.
                Diana is een echt anabool en is dus gewoon een volwaardig kuurmiddel ook je test aanmaak ligt plat als je het gebruikt, dus alles is echt aan diana.

mbt je nieuwe kuur.
                Je was al niet klaar voor de eerste en dan ga je aan een echte kuur waar je nog 15/20 kilo te licht voor bent?
                Je eet veel te weinig, daarom groei je amper, wil je dat dan compenseren door een stevige kuur te nemen?
                Je zit zo te zien al veel te laag in je eiwitten ook, tja dan kan ik zeggen dat anabolen dan wel goed hun werk doen, maar dat is niet de bedoeling van anabolen.

Dus ga eerst nog een jaartje echt trainen en echt eten, zorg dat je groeit.
                Pas wanneer je dan enkele plafonds hebt bereikt kan je voorzichtig gaan denken aan een kuurtje.

Je kan je vialletjes gewoon bewaren, geen probleem dus het is nog geen weggegooid geld.
                Als je dan na een jaar of langer wel zover bent, ook dan, begin met een lichte starters kuur.
                Ik vraag me trowuesn ook af waarom je test prop hebt gekozen. Wil je zo graag om de dag zetten? Want met minder kom je niet ver. Gooi er dan een test E tegenaan of desnoods een sust.

Maar dus voorlopig, afgeraden.

succes.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Je traint al enkele jaren en je bent maar een paar kilo aangekomen? Zou je voedingsschema maar eerst is op orde brengen. Dan kan je altijd nog iets van eiwitten toevoegen & naar verloop van tijd een keertje crea proberen maar om gelijk naar anabolen te grijpen, ik vind het triest maar dat is mijn mening.

Comment

goed, afgeraden dus... 'voorlopig' toch.
                    kijk, ik waardeer jullie raad enorm en zal die dan ook zover als mogelijk proberen op te volgen.
                    zal dus nog meer gaan eten en nog harder mijn eiwitten gaan liggen tellen enz, enz..
                    harder trainen? geen punt. ik hou me wel aan mijn rustdagen!

of ik er nog mee ga wachten moet ik echter eerlijk zeggen dat dat er niet van zal komen.
                    ben er namelijk veel te erg op gebrand.
                    ik moet gewoon zien en voelen wat het in mijn eigen lichaam in deze toestand zal geven.
                    ik stort er mezelf heus niet zomaar in.

ben al maanden aant lezen en overwegen, ben bij mijn huisarts langs geweest samen met de vriendin om erover te praten en bloed te laten chekken (alles top trouwens), ben redelijk op de hoogte (hoewel een mens natuurlijk niet alles kan weten)

ik ga het toch zowiezo uitproberen dus voor degenen die dat willen hier kunnen mij dan maar beter een beetje bijstaan met raad te geven over de vragen die ik eerder stelde.

dus, hoe doseren?
                    hoe zit het met de tren?
                    wanneer start ik de nolva?

goed,

-test prop omwille van de korte ester.
                    -dbol, ja tuurlijk is het zo'n beetje de moeder der anabolen maar in mijn geval op 6 weken geen reet aan gehad dus mijn conclusie: gewoon fake gehad, nie meer nie minder.

Comment

Wat de beste doseringen zijn van wat je gaat gebruiken weet ik niet, maar als je nog enkele maandjes kan uitstellen zou ik het doen, probeer zo lang mogelijk te rekken. En ga in die periode je voeding proberen te verbeteren. Harder trainen/zwaarder trainen betekent niet dat je ook meer moet trainen. Maar mag wel met/tijdens een kuur.

mbt de prop, hoeveel heb je? 1 vial? of heb je genoeg voor de gehele kuur, want zoals ik al zei je zet het in principe EOD die prop. Dus het zal snel op zijn bij 3,5 ml per week. Je kan ook EO2D doen, dan bespaar je weer een ml, maar de HW is 4/4,5 dagen dus houdt daar rekening mee.
                      Als je dus moet bij betsellen neem dan een test E er bij. prop gebruik je de eerste week als kickstart of als preload.

Bij je leverancier kan je kuurvoorbeelden vinden. (en op de meeste andere websites van leveranciers), maar ook op dit forum en anders bij de concurrent, maar als je daar een draadje opent krijg je wat meer scherpe afzeik adviezen dus houd daar rekening mee.

succes.
                      Last edited by marnop; 23-08-2010, 15:49.

Comment

heb voorlopig 1 vial van elk.

wat ik zelf in gedachten had was om eod 0,75 ml van elk te doen.
                        dat brengt de test p en de mast p op +- 75mg en de tren a op 50mg

alleen niet zeker of ik de tren al in het begin moet doen en dan tijdig stoppen of gewoon een week of mss 2 later beginnen.

de nolva volgens mij een week na het stoppen van de test?

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          mbt de prop, hoeveel heb je? 1 vial? of heb je genoeg voor de gehele kuur, want zoals ik al zei je zet het in principe EOD die prop. Dus het zal snel op zijn bij 3,5 ml per week. Je kan ook EO2D doen, dan bespaar je weer een ml, maar de HW is 4/4,5 dagen dus houdt daar rekening mee.
                          Als je dus moet bij betsellen neem dan een test E er bij. prop gebruik je de eerste week als kickstart of als preload.

.
                          ik denk dat ik dan mss beter van alles de enanthate kan nemen.

zowel test, masteron en tren.
                          en dan gewoon eens per week spuiten

Comment

Nee gewoon de test E er bij doen.
                            begin de eerste week maar met prop EOD dan de 2e week doe je ook prop EOD en neem je op dag 5 de testE. Die testE houd je dan op 1EW die 3ml kan je nog wel opmaken de 3e week gewoon EOD tot het op is. Dan heb je een leuke frontload en lekkere kickstart.
                            denk dat je dan vanaf de 2e week ook de tren moet nemen, de masteron ws ook, maar zoveel weet ik er nu ook weer niet van.
                            Dan moet ik me eerst even inlezen. maar de masteron is ook prop, wellicht moet je die dus ook meermalen pw zetten eigenlijk voor resultaat? De tren kan geloof ik wel EW.

Meestal leest GeneralIx ook dit subforum mee om mensen voor stommiteiten te behoeden, die weet het misschien wel.

Comment

als je zo gebrand bent op gebruik... dan zou je met jouw gewicht alles in een zo'n laag mogelijke dosering doen voor een eerste injectie kuur.

250mg test-e elke 5 dagen voor 10 weken. eventueel een testosteron met korte ester van 3 dagen in de laatste 2 weken nemen om de eventuele dip/terug val te verkleinen.
                              geloof dat 400 tren-e per week het minimale is en die ook 10 weken
                              kickstart 4 weken d-bol met 40mg per dag.
                              en masteron weg laten. 2 stoffen stacken in eerste echte kuur is niet slim. je moet zo min mogelijk gebruiken zodat je leert hoe je op welke stof reageert. als je alles in je mik duwt en er gebeurd is kun je nooit meer achterhalen door welke stof het komt. en dat ga je niet fijn vinden ivm eventuele toekomstige kuren.
                              week 12-15 nolvadex. eerste 2 weken 40mg per dag, daarna 20mg per dag.

dat arnold tig operaties heeft gehad betekend niks. dat wordt pas een reeel argument als hier mensen ook jaren aan 1 stuk door D-bol gebruiken. Maar hier wordt stevig geadviseerd 4-6 weken max te doen en dan idem periode off te zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X