Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,13:10)]niet te happig worden. Het zijn geen snoepies. gewoon lekker laten wennen. Neem je in de ochtend in, dan kan je altijd in de middag nog 1 nemen.
nee dat is mij wel duidelijk dat het geen snoepies zijn. maar goed ik dacht zelf aan 2 smorgens 2 smiddags en als dat nog niet genoeg is dan 3 smorgens 2 smiddags!
totdat mijn temp. 1 graad hoger is.
waarom denkt iedereen dat nou, meende dat iemand dat eerst ook zei toen ik zei dat ik vetpercentage had van rond de 15%!!
ik zit nu zo rond de 13-14% meen ik. Ik moet meten binnenkort.
Maar ik ben in mn leven nooit boven de 18% geweest denk ik en ook nooit beneden de 10%. En daar word het deze zomer wel eens tijd voor.
Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,13:10)]niet te happig worden. Het zijn geen snoepies. gewoon lekker laten wennen. Neem je in de ochtend in, dan kan je altijd in de middag nog 1 nemen.
nee dat is mij wel duidelijk dat het geen snoepies zijn. maar goed ik dacht zelf aan 2 smorgens 2 smiddags en als dat nog niet genoeg is dan 3 smorgens 2 smiddags!
totdat mijn temp. 1 graad hoger is.
ik zou het niet mn doel laten worden die 1graad te halen. Kan bij iedereen verschillen. En kan bij jou net wat langer duren misschien. Had zelf meen ik gelezen dat het rond de 0,6-0,8 zit...
Zou alle tabs gewoon `s morgens innemen. Gezien het lange halfleven is het zinloos om te verdelen en de eventuele bijwerkingen heb je dan overdag zodat je `s nachts normaal kan slapen.
Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,13:15)]waarom denkt iedereen dat nou, meende dat iemand dat eerst ook zei toen ik zei dat ik vetpercentage had van rond de 15%!!
Maar ik ben in mn leven nooit boven de 18% geweest denk ik en ook nooit beneden de 10%. En daar word het deze zomer wel eens tijd voor.
je had toch eens een foto geplaatst dacht ik en daarop was toch geen vet vast te stellen , kan ondertussen natuurlijk al serieus veranderd zijn
Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,13:15)]waarom denkt iedereen dat nou, meende dat iemand dat eerst ook zei toen ik zei dat ik vetpercentage had van rond de 15%!!
je had toch eens een foto geplaatst dacht ik en daarop was toch geen vet vast te stellen , kan ondertussen natuurlijk al serieus veranderd zijn
grtz
heb nog nooit een foto van adonis gezien,dus het word hoog tijd er een te plaatsen,vriend!
komt binnenkort één jongen. Maar jij bent niet tevree. Ik dus ook niet. Ik wil droog op de foto komen en dat vind ik van mezelf nog niet
Ik heb fotoos staan op dit board. Ik zal wel een linkje geven vanmiddag. Ben alleen nog veel te klein
Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 03 2004,08:39)]komt binnenkort één jongen. Maar jij bent niet tevree. Ik dus ook niet. Ik wil droog op de foto komen en dat vind ik van mezelf nog niet
Ik heb fotoos staan op dit board. Ik zal wel een linkje geven vanmiddag. Ben alleen nog veel te klein
ja maar kleintjes worden ook groot dus is juist leuk om nu een beeld van je te zien en dan later als je groot bent
Zou niet hoger als 8 tabs gaan maar het is ook zeker zo dat je lichaam er aan went. Je kan het nu zo houden en na de 2 weken off opbouwen naar die 8 tabs.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment