Clenbutorol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,13:10)]niet te happig worden. Het zijn geen snoepies. gewoon lekker laten wennen. Neem je in de ochtend in, dan kan je altijd in de middag nog 1 nemen.
    nee dat is mij wel duidelijk dat het geen snoepies zijn. maar goed ik dacht zelf aan 2 smorgens 2 smiddags en als dat nog niet genoeg is dan 3 smorgens 2 smiddags!
    totdat mijn temp. 1 graad hoger is.

Comment

waarom denkt iedereen dat nou, meende dat iemand dat eerst ook zei toen ik zei dat ik vetpercentage had van rond de 15%!!
      ik zit nu zo rond de 13-14% meen ik. Ik moet meten binnenkort.

Maar ik ben in mn leven nooit boven de 18% geweest denk ik en ook nooit beneden de 10%. En daar word het deze zomer wel eens tijd voor.
      I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (real1972 @ Apr. 02 2004,13:15)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,13:10)]niet te happig worden. Het zijn geen snoepies. gewoon lekker laten wennen. Neem je in de ochtend in, dan kan je altijd in de middag nog 1 nemen.
        nee dat is mij wel duidelijk dat het geen snoepies zijn. maar goed ik dacht zelf aan 2 smorgens 2 smiddags en als dat nog niet genoeg is dan 3 smorgens 2 smiddags!
        totdat mijn temp. 1 graad hoger is.
        ik zou het niet mn doel laten worden die 1graad te halen. Kan bij iedereen verschillen. En kan bij jou net wat langer duren misschien. Had zelf meen ik gelezen dat het rond de 0,6-0,8 zit...
        I live to end the game

Comment

Zou alle tabs gewoon `s morgens innemen. Gezien het lange halfleven is het zinloos om te verdelen en de eventuele bijwerkingen heb je dan overdag zodat je `s nachts normaal kan slapen.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,13:15)]waarom denkt iedereen dat nou, meende dat iemand dat eerst ook zei toen ik zei dat ik vetpercentage had van rond de 15%!!

Maar ik ben in mn leven nooit boven de 18% geweest denk ik en ook nooit beneden de 10%. En daar word het deze zomer wel eens tijd voor.
            je had toch eens een foto geplaatst dacht ik en daarop was toch geen vet vast te stellen , kan ondertussen natuurlijk al serieus veranderd zijn

grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Apr. 02 2004,18:10)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 02 2004,13:15)]waarom denkt iedereen dat nou, meende dat iemand dat eerst ook zei toen ik zei dat ik vetpercentage had van rond de 15%!!

je had toch eens een foto geplaatst dacht ik en daarop was toch geen vet vast te stellen   , kan ondertussen natuurlijk al serieus veranderd zijn

grtz
              heb nog nooit een foto van adonis gezien,dus het word hoog tijd er een te plaatsen,vriend!

greetz

Comment

komt binnenkort één jongen. Maar jij bent niet tevree. Ik dus ook niet. Ik wil droog op de foto komen en dat vind ik van mezelf nog niet
                Ik heb fotoos staan op dit board. Ik zal wel een linkje geven vanmiddag. Ben alleen nog veel te klein
                I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 03 2004,08:39)]komt binnenkort één jongen. Maar jij bent niet tevree. Ik dus ook niet. Ik wil droog op de foto komen en dat vind ik van mezelf nog niet  
                  Ik heb fotoos staan op dit board. Ik zal wel een linkje geven vanmiddag. Ben alleen nog veel te klein
                  ja maar kleintjes worden ook groot dus is juist leuk om nu een beeld van je te zien en dan later als je groot bent

greetz

Comment

Ik zit nu op 6 tabs en elke dag gaat mijn temperatuur wat lager zou ik er aan kunnen wennen???
                    of moet ik er een tab bijnemen?

Comment

Zou niet hoger als 8 tabs gaan maar het is ook zeker zo dat je lichaam er aan went. Je kan het nu zo houden en na de 2 weken off opbouwen naar die 8 tabs.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X