test prop\boldenone\primo\winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toevallig je cholesterol laten prikken tijdens de winny Snuff-Sann?

Juice op zichzelf gaat je bodyfat echt niet (aanzienlijk) verlagen. Of je nou aan de anavar, winstrol, trenbolon of oxy's zit, je calorietekort zal je bodyfat laten dalen, niet de roids die je gebruikt.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Ik ben op de hoogte van wat een ratio inhoud. De verhouding ligt dus gunstiger aan de winstrol zijde.
    Dus volgens jou heeft Winstrol meer voordeel tegenover nadeel in vergelijking met anavar? Of praat je nu alleen over bij jou zelf?
    Last edited by Kevster; 11-11-2011, 01:30.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post

Juice op zichzelf gaat je bodyfat echt niet (aanzienlijk) verlagen. Of je nou aan de anavar, winstrol, trenbolon of oxy's zit, je calorietekort zal je bodyfat laten dalen, niet de roids die je gebruikt.

Dus volgens jou heeft Winstrol meer voordeel tegenover nadeel in vergelijking met anavar? Of praat je nu alleen over bij jou zelf?
      Ik laat twee bloedonderzoeken per jaar uitvoeren. Nog NOOIT hebben de tests wat betreft de cholesterol bij mij voor vreemde uitkomsten gezorgt.
      Wie laat tijdens winny gebruik zijn cholesterol testen???
      Wat insinueer je nu eigenlijk?
      Je bedoelt dat winstrol niet echt verstandig is voor je cholesterol?
      En anavar is dat wel dan???
      Hehehehe, lezen kerel, je dient meer te lezen.

At one time oxandrolone was also looked at as a possible drug for those suffering from disorders of high cholesterol or triglycerides. Early studies showed it to be capable of lowering total cholesterol and triglyceride values in certain types of hyperlipidemic patients, which initially this was thought to signify potential for this drug as a hypo-lipid (lipid lowering) agent. With further investigation we find however that while use of this drug can be linked to a lowering of total cholesterol values, it is such that a redistribution in the ratio of good (HDL) to bad (LDL) cholesterol occurs, usually moving values in an unfavorable direction. This would of course negate any positive effect that the drug might have on triglycerides or total cholesterol, and in fact make it a danger in terms of cardiac risk when taken for prolonged periods of time. Today we understand that as a group anabolic/androgenic steroids produce very unfavorable changes in lipid profiles, and are really not useful in disorders of lipid metabolism. As an oral c17 alpha alkylated steroid, oxandrolone is probably even more risky to use than an injectable esterified injectable.

Anavar (oxandrolone)

Ow, en het is bloed prikken, niet je cholesterol, die prik je niet.

Maarre, hoe vaak heb jij al een bloedonderzoek laten uitvoeren, hm?
      Hoe is het met jouw cholesterol gestelt?
      Ow, nog nooit. Beetje onverstandig als je zelf ook juiced en slikt.
      Toevallig je bloed laten prikken voor een cholesterol-meting tijdens jou kuurtjes?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6493049

Waar in dit topic beweer ik dat AAS voor een verlaging van lichaamsvet zorgt?
      En verdiep je eens wat meer in trenbolone dan kom je nog voor verrassingen te staan!
      Ik zeg dat je veel droger oogt, dat betekent dat winstrol vocht onttrekt aan je lichaam.

Waar in dit topic beweer ik dat winstrol meer voordeel dan nadeel vergeleken met anavar heeft?

Ik zeg dat winstrol heftiger is dan anavar, dus ook sommige bijwerkingen, echter is het compleet persoonsgebonden.
      Kwa resultaat komt winstrol veel beter uit de bus.
      Ik kan het weten, ik heb namelijk beide middelen meerdere keren gebruikt.
      Heb jij dat ook? Weleens winstrol geslikt?

Comment

Ik laat twee bloedonderzoeken per jaar uitvoeren. Nog NOOIT hebben de tests wat betreft de cholesterol bij mij voor vreemde uitkomsten gezorgt.
        Geen antwoord op mijn vraag.

At one time oxandrolone was also looked at as a possible drug for those suffering from disorders of high cholesterol or triglycerides. Early studies showed it to be capable of lowering total cholesterol and triglyceride values in certain types of hyperlipidemic patients, which initially this was thought to signify potential for this drug as a hypo-lipid (lipid lowering) agent. With further investigation we find however that while use of this drug can be linked to a lowering of total cholesterol values, it is such that a redistribution in the ratio of good (HDL) to bad (LDL) cholesterol occurs, usually moving values in an unfavorable direction. This would of course negate any positive effect that the drug might have on triglycerides or total cholesterol, and in fact make it a danger in terms of cardiac risk when taken for prolonged periods of time. Today we understand that as a group anabolic/androgenic steroids produce very unfavorable changes in lipid profiles, and are really not useful in disorders of lipid metabolism. As an oral c17 alpha alkylated steroid, oxandrolone is probably even more risky to use than an injectable esterified injectable.

Anavar (oxandrolone)
        Irrelevant, we weten beiden dat winstrol je LDL/HDL zwaar harder verneukt.

Maarre, hoe vaak heb jij al een bloedonderzoek laten uitvoeren, hm?
        Hoe is het met jouw cholesterol gestelt?
        Ow, nog nooit. Beetje onverstandig als je zelf ook juiced en slikt.
        Toevallig je bloed laten prikken voor een cholesterol-meting tijdens jou kuurtjes?
        Ohja? Scherp opgemerkt zeg. *zucht*

Mijn bloedwaarden zijn irrelevant, ik verkondig niet dat ik amper bijwerkingen heb. Jij wel.

Waar in dit topic beweer ik dat AAS voor een verlaging van lichaamsvet zorgt?
        En verdiep je eens wat meer in trenbolone dan kom je nog voor verrassingen te staan!
        Ik zeg dat je veel droger oogt, dat betekent dat winstrol vocht onttrekt aan je lichaam.

Hoewel dat meer gericht was in het algemeen wek jij hier ook aardig de indruk:

Viscerale vet pak je niet aan als je BF te hoog ligt, dan zijn andere middelen weer meer geschikt.
        Met anavar haal je niets uit ligt je BF wat te hoog. Is meer bedoelt voor wanneer je al op een laag BF bent aanbeland en het tijd is om het viscerale vet aan te pakken.
        Ik zal je even iets vertellen over visceraal vet. Visceraal vet is namelijk vet dat zit in de buikholte en tussen organen. Visceraal vet verdwijnt vaak ook als eerste wanneer men begint met cutten. Visceraal vet heeft namelijk een rijkelijke bloedtoevoer en is heel erg gevoelig voor catecholamines. Onder de 15% is de gemiddelde mens dan ook niet snel geneigd veel visceraal vet te hebben.

Waar in dit topic beweer ik dat winstrol meer voordeel dan nadeel vergeleken met anavar heeft?

Ik zeg dat winstrol heftiger is dan anavar, dus ook sommige bijwerkingen, echter is het compleet persoonsgebonden.
        Kwa resultaat komt winstrol veel beter uit de bus.
        Hier:

Originally posted by GeneralIx View Post
        Sowieso: bijwerking/resultaatratio ligt veel beter bij var.
        Resultaatratio ligt beter bij winstrol.
        Ik ben op de hoogte van wat een ratio inhoud. De verhouding ligt dus gunstiger aan de winstrol zijde.

Ik kan het weten, ik heb namelijk beide middelen meerdere keren gebruikt.
        Heb jij dat ook? Weleens winstrol geslikt?
        Ja, maar dat is ook niet relevant. Je moet je eens afleren altijd maar te zeggen dat je iets ervaren moet hebben om iets te weten. Je zegt zelf altijd dat je niet prone bent voor bijwerkingen. Hoe kun je dan zeggen dat, terwijl duizenden mensen en onderzoeken anders beweren/aantonen, het helemaal anders ligt terwijl je je mening puur gevormd hebt aan de hand van je eigen ervaring, op je eigen lichaam, dat niet prone is voor bijwerkingen. Daarbij is nog maar de vraag of je DENKT dat je weinig bijwerkingen hebt of dat je WEET of dat zo is.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Iedere dokter gebruikt ook dat soort bewoordingen: even leuko's, ASAT etc prikken. Doet de discussie geen goed als je zelfs op dit soort details gaat letten
          Train hard or go hormone

Comment

Geen antwoord op mijn vraag.

Irrelevant, we weten beiden dat winstrol je LDL/HDL zwaar harder verneukt.

Heb ik volgens mij ook medegedeelt, lezen kerel, lezen!
            Echter is anavar geen lievertje.

Ohja? Scherp opgemerkt zeg. *zucht*

Mijn bloedwaarden zijn irrelevant, ik verkondig niet dat ik amper bijwerkingen heb. Jij wel.

Mijn bloedwaarden zijn net zo irrelevant als die van jou in dit topic, toch kom je ermee aanzetten!

Hoewel dat meer gericht was in het algemeen wek jij hier ook aardig de indruk:

Sure kerel!

Ik zal je even iets vertellen over visceraal vet. Visceraal vet is namelijk vet dat zit in de buikholte en tussen organen. Visceraal vet verdwijnt vaak ook als eerste wanneer men begint met cutten. Visceraal vet heeft namelijk een rijkelijke bloedtoevoer en is heel erg gevoelig voor catecholamines. Onder de 15% is de gemiddelde mens dan ook niet snel geneigd veel visceraal vet te hebben.

Vertel me eens wat nieuws dude.
            Geloof dat jij ook weet wat stubborn fat inhoud!

Hier:

Hehehe, sinds wanneer ben ik Gen???

Ratio ligt beter KWA RESULTAAT aan winstrol zijde. Ik heb het dus niet over bijwerkingen!

Ja, maar dat is ook niet relevant. Je moet je eens afleren altijd maar te zeggen dat je iets ervaren moet hebben om iets te weten. Je zegt zelf altijd dat je niet prone bent voor bijwerkingen. Hoe kun je dan zeggen dat, terwijl duizenden mensen en onderzoeken anders beweren/aantonen, het helemaal anders ligt terwijl je je mening puur gevormd hebt aan de hand van je eigen ervaring, op je eigen lichaam, dat niet prone is voor bijwerkingen. Daarbij is nog maar de vraag of je DENKT dat je weinig bijwerkingen hebt of dat je WEET of dat zo is.
            Ik moet helemaal niks knul! Leer jij dat nou eens af mij dat voortdurend te melden!
            Ik ben inderdaad niet gevoelig voor bijwerkingen. En weet je waarom ik dat weet? Uit ervaring en onderzoek.
            Het interesseert mij werkelijk helemaal geen biet wat andere onderzoeken aantonen, het gaat om mijn persoontje en iedereen is anders en reageert anders, of snap je dat niet???
            Ik DENK niet alleen dat het zo is, ik WEET zeker dat het zo is, door naar het luisteren van mijn lichaam, uit ervaring en onderzoeken.
            Ik check maandelijks mijn bloeddruk en hart, ik laat bloedonderzoeken uitvoeren, ik kijk en voel aan hoe ik op middelen reageer en op hoeveelheid in dosering, ik doe enorm veel research alvorens met een nieuw middel te starten.
            Dus doe me een lol man en schei nou eens een keertje uit met je insinuaties en je popie-jopie gedrag!

Comment

Originally posted by Toph View Post
              Iedere dokter gebruikt ook dat soort bewoordingen: even leuko's, ASAT etc prikken. Doet de discussie geen goed als je zelfs op dit soort details gaat letten
              Heb nog geen dokter het op zo'n manier zien bewoorden.
              Weet niet naar welke dokter jij gaat,,,, Dokter Snuggles???

Comment

Heb nog geen dokter het op zo'n manier zien bewoorden.
                Weet niet naar welke dokter jij gaat,,,, Dokter Snuggles???
                De gemiddelde internist bijvoorbeeld, maar over het algemeen passen artsen hun taalgebruik aan bij patiënten.
                Train hard or go hormone

Comment

Ik moet helemaal niks knul! Leer jij dat nou eens af mij dat voortdurend te melden!
                  Ik ben inderdaad niet gevoelig voor bijwerkingen. En weet je waarom ik dat weet? Uit ervaring en onderzoek.
                  Het interesseert mij werkelijk helemaal geen biet wat andere onderzoeken aantonen, het gaat om mijn persoontje en iedereen is anders en reageert anders, of snap je dat niet???
                  Ik DENK niet alleen dat het zo is, ik WEET zeker dat het zo is, door naar het luisteren van mijn lichaam, uit ervaring en onderzoeken.
                  Ik check maandelijks mijn bloeddruk en hart, ik laat bloedonderzoeken uitvoeren, ik kijk en voel aan hoe ik op middelen reageer en op hoeveelheid in dosering, ik doe enorm veel research alvorens met een nieuw middel te starten.
                  Dus doe me een lol man en schei nou eens een keertje uit met je insinuaties en je popie-jopie gedrag!
                  n=1 is een is misschien interessant, maar totaal irrelevant om er harde uitspraken over te doen.
                  Train hard or go hormone

Comment

De gemiddelde internist bijvoorbeeld, maar over het algemeen passen artsen hun taalgebruik aan bij patiënten.
                    Hehehe, oke als jij het zegt.

Nou patient, we gaan even leuko's prikken, hm laten we ook gelijk even ASAT's meenemen.

Sorry, maar heb dat in 43 jaar nog niet voorbij horen komen.

Comment

Hehehe, oke als jij het zegt.

Nou patient, we gaan even leuko's prikken, hm laten we ook gelijk even ASAT's meenemen.

Sorry, maar heb dat in 43 jaar nog niet voorbij horen komen.
                      Ik dus wel in 29 jaar. Maar ik doelde eigenlijk op de manier van discussie voeren. Als je mensen op stijlfouten gaat pakken dan kunnen we van mij part net zo goed op taalfouten gaan letten. Beide totaal irrelevant voor de discussie.
                      Train hard or go hormone

Comment

Ik dus wel in 29 jaar. Maar ik doelde eigenlijk op de manier van discussie voeren. Als je mensen op stijlfouten gaat pakken dan kunnen we van mij part net zo goed op taalfouten gaan letten. Beide totaal irrelevant voor de discussie.
                        Oke, ben ik met je eens.

Comment

Mooi, want verder volg ik dit soort discussies graag en heb jij altijd wel iets relevants te melden Dus bij deze ga ik weer over naar spectator-mode aangezien ik verder geen ruk weet van kuren.
                          Train hard or go hormone

Comment

Hehe zo verkeerd is het dus niet een oud topic te bumpen haha.
                            Beetje jammer dat Elpa hem niet meer leest voor results.
                            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X