Oxandrolone only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oxandrolone only

Wil de komende tijd gaan cutten van ongeveer 21% naar 12%, overdenk om dit te ondersteunen met een Oxandrolone kuurtje; 6 weken 30 mg/dag; nakuur 4 weken nolvadex 20mg/dag. Is dit een verstandige keus? Als ik her en der op het internet lees ondersteunt oxandrolone vetafbraak en zorgt voor behoud kracht?

waarom ga je niet eerst op een goed voedingsschema cutten, denk dat dat makkelijk lukt
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

nakuur voor 6 weken var 30mg is onnodig, maar het kan nooit kwaad na een kuur.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Ben al aan het cutten maar merk dat mijn kracht terug loopt, ben bang teveel spiermassa te verliezen als ik nog door moet naar 12 % vandaar. Moet nog gaan bestellen dus zal nog even duren voor ik het in huis heb dus kan nog even kijken hoe het gaat.

Comment

Maak je niet druk om spierverlies, kom eerst maar eens van die 21% af!
          Succes
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ik zou eerst gewoon normaal gaan cutten man.. je staat op 21% en dan wil je nu al aan de anavar? Je gooit de handdoek veel te snel in de ring.

Comment

Ik begrijp jullie opmerkingen maar wat ik me afvraag is wat dan het voordeel is van eerst afvallen en dan een anavar only kuur doen ten opzichte van tijdens het afvallen zo'n kuur doen. Als ik de eigenschappen van oxandrolone bekijk kan dat alleen maar voordelig zijn tijdens het cutten (sterker nog het wordt regelmatig genoemd om te gebruiken tijdens de cut).

(P.s. je zou dit kunnen opvatten als zou ik jullie mening niet respecteren maar zo is het absoluut niet bedoeld, ik vraag het me gewoon af.)

Comment

Voordeel is dat je dan zeker weet dat je sport en vreetschema klopt. Het is normaal dat je kracht ietsjes terug loopt als je cut. Maar je kan ook afvallen zonder kracht verlies. Pas als je dat voor elkaar krijgt is je voer/sport schema op orden. En dan pas gaat anavar wat toevoegen daarvoor is het verspilde tijd en geld.

Comment

Met een vetpercentage van 21% zal, met een goed voedingsschema, je spierverlies minimaal zijn. Tenzij je een extreem anti-lichaam hebt misschien zelfs wel te verwaarlozen.

De vetverbrandende eigenschappen van Anavar moet je niet overschatten. Als je voeding niet perfect is zal je daar niets van merken.

Zorg dat je voeding en training klopt en bewaar die Anavar voor de laatste paar procentjes. Als je vetpercentage lager is neig je sneller spiermassa te verliezen. Dus save the heavy artillery voor het moeilijkste stuk.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

sluit me aan bij kevster. goeie voeding. aangevuld met shakes.
                    als je bij de 15% komt, dan kan je es denken aan as. en als je niet wil prikken, helemaal geen as.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

voor mannen is anavar toch zowieso niet zo goede oplossing of wel?

Dacht dat het meer iets voor vrouwen was en dat mannen veel hogere doseringen ervan moeten nemen waardoor het eigenlijk onbetaalbaar goedje word
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Triple X View Post
                        voor mannen is anavar toch zowieso niet zo goede oplossing of wel?

Dacht dat het meer iets voor vrouwen was en dat mannen veel hogere doseringen ervan moeten nemen waardoor het eigenlijk onbetaalbaar goedje word
                        dat dacht men rond 2002, toen UG nog quasi niet bestond en je snel een paar 1000 euros op tafel moest leggen voor een var kuurtje.

IMO is var een echte fitness-AS. Tren-light kan het ook genoemd worden

Wil je echt massa aanzetten heb je niks te zoeken bij var.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X