Wil de komende tijd gaan cutten van ongeveer 21% naar 12%, overdenk om dit te ondersteunen met een Oxandrolone kuurtje; 6 weken 30 mg/dag; nakuur 4 weken nolvadex 20mg/dag. Is dit een verstandige keus? Als ik her en der op het internet lees ondersteunt oxandrolone vetafbraak en zorgt voor behoud kracht?
Oxandrolone only
Collapse
X
-
Ben al aan het cutten maar merk dat mijn kracht terug loopt, ben bang teveel spiermassa te verliezen als ik nog door moet naar 12 % vandaar. Moet nog gaan bestellen dus zal nog even duren voor ik het in huis heb dus kan nog even kijken hoe het gaat.
Comment
-
Ik begrijp jullie opmerkingen maar wat ik me afvraag is wat dan het voordeel is van eerst afvallen en dan een anavar only kuur doen ten opzichte van tijdens het afvallen zo'n kuur doen. Als ik de eigenschappen van oxandrolone bekijk kan dat alleen maar voordelig zijn tijdens het cutten (sterker nog het wordt regelmatig genoemd om te gebruiken tijdens de cut).
(P.s. je zou dit kunnen opvatten als zou ik jullie mening niet respecteren maar zo is het absoluut niet bedoeld, ik vraag het me gewoon af.)
Comment
-
Voordeel is dat je dan zeker weet dat je sport en vreetschema klopt. Het is normaal dat je kracht ietsjes terug loopt als je cut. Maar je kan ook afvallen zonder kracht verlies. Pas als je dat voor elkaar krijgt is je voer/sport schema op orden. En dan pas gaat anavar wat toevoegen daarvoor is het verspilde tijd en geld.
Comment
-
Met een vetpercentage van 21% zal, met een goed voedingsschema, je spierverlies minimaal zijn. Tenzij je een extreem anti-lichaam hebt misschien zelfs wel te verwaarlozen.
De vetverbrandende eigenschappen van Anavar moet je niet overschatten. Als je voeding niet perfect is zal je daar niets van merken.
Zorg dat je voeding en training klopt en bewaar die Anavar voor de laatste paar procentjes. Als je vetpercentage lager is neig je sneller spiermassa te verliezen. Dus save the heavy artillery voor het moeilijkste stuk.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
voor mannen is anavar toch zowieso niet zo goede oplossing of wel?
Dacht dat het meer iets voor vrouwen was en dat mannen veel hogere doseringen ervan moeten nemen waardoor het eigenlijk onbetaalbaar goedje wordeat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by Triple X View Postvoor mannen is anavar toch zowieso niet zo goede oplossing of wel?
Dacht dat het meer iets voor vrouwen was en dat mannen veel hogere doseringen ervan moeten nemen waardoor het eigenlijk onbetaalbaar goedje word
IMO is var een echte fitness-AS. Tren-light kan het ook genoemd worden
Wil je echt massa aanzetten heb je niks te zoeken bij var.the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment