Tinawi je zegt volgens iets dat je 3 a4 KILO BIJ komt,er is nooit volgens iets , kijk niet wat mens schrijft op internet ,ga je daar niet te zeer op in,als ik zeg tegen jou zeg dat je van milksheak 10 kilo bij komt gelof je dat,ik denk het wel ,en weet je waarom omdat iemand dat zegt ,nee hoor zo is dat niet als ik dat zeg wilt niet zeggen dat het dat ook is of wel,dus als iemand iets op internet zegt dat je van winy 3 a 4 kilo bij komt wilt niet zeggen dat je ook 3 a 4 kilo bij komt ,je kan zelfs 7 kilo bij komen wie weet , als ik jou was zou ik gewoon lekker goed kuurtje nemen ,lekker knalen ,en niet van die kleinen dingetjes zo van ja lekker ik ben 3 kilo bij gekomen ,en dan denk je dat je een groot verschil ziet ,nee hoor je denkt dat je veel groter of droger bent geworden ,je houd je zelf voor de gek ,ik heb een tijdje geleden gezegd je moet het resultat zien en niet denken dat je ziet ,resultaat moet zichtbaar zijn ,voor jou en ook voor anderen ,als andere mensen zeggen ba wat ben je groter geworden of droger dan is dat goed ,maar niet tegen je zelf zeggen ba wat ben ik groot,daar woord het meeste fout in gedaan,zoek lekker naar een kuurtje die bij jou past ,en dan ge je lekker knalen dat is veel beter en niet denken aan die kilos dat is fout ,haal alles uit de kast wat je heb ,lekker knalen
Kuurtje
Collapse
X
-
nee maar gewoon erlijk zijn jongens,wat heb je er aan als je een kuurtje neem die bijna niks voorsteld ,je komt maar een beetje bij en dan ,de meeste jongens die houden zich zelf voor de gek dat ze wat bij zijn gekomen ,wat heb je daar aan ,weg gegooid geld ,en veel energie weg gegooid,dat is toch jammer ,lekker goed kuur nemen ,kost wat geld dat wel maar je ziet wel resultaat en dat telt,en niet te veel dromen ,gewoon uitvoeren lekker knalen dan hoef je niet lang te dromen,
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Apr. 28 2004,18:33)]nee maar gewoon erlijk zijn jongens,wat heb je er aan als je een kuurtje neem die bijna niks voorsteld ,je komt maar een beetje bij en dan ,de meeste jongens die houden zich zelf voor de gek dat ze wat bij zijn gekomen ,wat heb je daar aan ,weg gegooid geld ,en veel energie weg gegooid,dat is toch jammer ,lekker goed kuur nemen ,kost wat geld dat wel maar je ziet wel resultaat en dat telt,en niet te veel dromen ,gewoon uitvoeren lekker knalen dan hoef je niet lang te dromen,
greets
Comment
-
als beginner hop 1.5 gram test per week 600mg deca 50d-bol p/d bij geen resultaat binen een dag dosering verdubbelen
zorgen dat je niet meer als een maand of 2 ervaring heb met trainen doe dit 12 weken en eet alleen mac als in eerder artikel en dan ben je met 20 jaar een modale mac ganger en kilo's zwaarder
(ik weeg 74kg en ben 1m88 groot, dus een ecto.. is dit een nieuw soort wetenschapelijk feit)
staat niet eens in het stikje hoelan hij al traint klink me een beetje als een kuurtje voor een zomerboy zonder een goed doel
omnadren je teksten zijn altijd er duidelijk
disclaimer:
dit bovenste is bedoeld alleen als vermaak niet gebaseerd op feiten en ik wens me op geen enkele manier verantwoordelijk te stellen voor de gevolgen dit dit kan hebben voor de ecto van 74 kilo. art.12.456.12.00@bodynet
"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
Ik ben het er helemaal mee eens dat als je besluit een kuur te doen dat je het dan ook goed moet doen. Dit staat uiteraard los van de hoeveelheden die genomen zouden moeten worden.
Iets als 1 gram test per week zou bv nergens op slaan voor een eerste en zelfs 2e kuur.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik ben het ermee eens dat als iets doet dat je het goed moet doen.
(omnadren en arie)
Maar iedereen heeft een ander beeld van wat hij/zij het ideale lichaam vindt.(niet iedereen wil droog 110 kg wegen)
In dit geval zou ik hem op zijn 20e geen grove kuur aan raden(...lekker knallen...)
Daarnaast zijn er ook nog mensen die het wat minder tof vinden dat mensen gelijk aan ze zien dat ze flink gekuurd hebben.
Ook is er een sociaal aspect, achter de vuilniswagen (met alle respect( ideale studenten-vakantiebaan) zouden mensen minder opkijken als jij binnen korte tijd een beer van een vent bent geworden,
als dat je de rechtzaal binnenloop om je cliënt te verdedigen en de rechter merkt je buitennatuurlijke groei op.
Comment
-
kijk AS is geen middel wat je zo maar neemt en zomaar mee stopt,dat snaap je wel dus je moet weten wat je doet,je moet een doel hebben wat je daar mee wilt ,maar je moet niet denken dat zo als de meeste jongens zeggen ooooooohhh ik neem een paar piletjes en dan ben ik groot of droog,zo werkt dat niet ,wat ik bedoel met lekker knalen is dat je goed kuur moet nemen dat je resultaat ziet ,je hoeft niet de heele jaar door kuuren maar wel 2 per jaar wel goed ,1 kuur per jaar is weggegooid geld en energie,goed dosis nemen goed combineren,ieder kuur wat je neemt moet je proberen het meste er uit te halen en voor dat je 110 kilo droog bent dan weet ik zeker da tje vuilnis bak vol is van 100 liter ,dus niet meten denken ja nu woord ik te groot,zo snel gaat dat niet
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Apr. 29 2004,12:12)]je hoeft niet de heele jaar door kuuren maar wel 2 per jaar wel goed ,1 kuur per jaar is weggegooid geld en energie,goed dosis nemen goed combineren,ieder kuur wat je neemt moet je proberen het meste er uit te halen en voor dat je 110 kilo droog bent dan weet ik zeker da tje vuilnis bak vol is van 100 liter ,train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...11 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: