Tinawi je zegt volgens iets dat je 3 a4 KILO BIJ komt,er is nooit volgens iets , kijk niet wat mens schrijft op internet ,ga je daar niet te zeer op in,als ik zeg tegen jou zeg dat je van milksheak 10 kilo bij komt gelof je dat,ik denk het wel ,en weet je waarom omdat iemand dat zegt ,nee hoor zo is dat niet als ik dat zeg wilt niet zeggen dat het dat ook is of wel,dus als iemand iets op internet zegt dat je van winy 3 a 4 kilo bij komt wilt niet zeggen dat je ook 3 a 4 kilo bij komt ,je kan zelfs 7 kilo bij komen wie weet , als ik jou was zou ik gewoon lekker goed kuurtje nemen ,lekker knalen ,en niet van die kleinen dingetjes zo van ja lekker ik ben 3 kilo bij gekomen ,en dan denk je dat je een groot verschil ziet ,nee hoor je denkt dat je veel groter of droger bent geworden ,je houd je zelf voor de gek ,ik heb een tijdje geleden gezegd je moet het resultat zien en niet denken dat je ziet ,resultaat moet zichtbaar zijn ,voor jou en ook voor anderen ,als andere mensen zeggen ba wat ben je groter geworden of droger dan is dat goed ,maar niet tegen je zelf zeggen ba wat ben ik groot,daar woord het meeste fout in gedaan,zoek lekker naar een kuurtje die bij jou past ,en dan ge je lekker knalen dat is veel beter en niet denken aan die kilos dat is fout ,haal alles uit de kast wat je heb ,lekker knalen
![](http://www.bodynet.nl/board/non-cgi/emoticons/bigok.gif)
Comment