Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje

Hey,

ik heb besloten om een kuur te doen, ben nog maar 20 jaar, weet dat dit vroeg is maar ben nu eenmaal vastbesloten om dit te doen.. ik weeg 74kg en ben 1m88 groot, dus een ecto..

Maar ik twijfel tussen winstrol oraal en d-boll..

Ik wil dus massa aankomen, maar ook weer niet teveel, want ik ben niet van plan mijn omgeving hiervan iets te laten weten, en wil dus niet dat ze het merken.. Als ik te veel kilo's aankom, zou dit wel eens moeilijk kunnen worden..

Ik wil uiteraard zo weinig mogelijk nevenwerkingen.. en als er dan toch nevenwerkingen optreden, dan liefst mannelijke.. (want heb gehoord dat d-boll omzet in oestrogenen, en zo vrouwelijke bijwerkingen geeft, klopt dat?).

Daarom dacht ik eerder aan winstrol.. beperkte massa toename (maar dan wel blijvende), minder zwaar als d-boll, mannelijke bijwerkingen,...

Wat is volgens jullie de beste keuze voor mij? Winstrol of d-boll? Of iets anders?

Alvast bedankt!

je wilt niet opvallen?
    je wilt minder bijwerkingen?

dan is dboll geen optie. dus blijft er weinig over.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ff serieus, als je weinig wilt aankomen en geen gezeik :

CREATINE

P.S. en stel dat je dan 6 kg aankomt dan heb je nog gezeik.

Comment

Eten wil trouwens ook nog wel eens helpen, als je wel massa aan wilt komen maar niet teveel...
        Vertel anders ff wat je eet en hoeveel en hoe je traint, is stukken makkelijker advies geven.

Comment

dianabol is niet verkeerd hoor ,je bent best lang 1.88 dus als jij een kilo of 10 bij komt dan zullen ze niet zo snel merken dat je iets gebruikt ,als je 1.70 was en dan een kilo of 10 er bij dan zie je dat heel snel ,maar met zon lengte,hoef je geen zorgen te makken,je moet niet denken dat je van een paar piletjes bijwerking krijgt,ik weet zeker dat je van mac donalds meer bijwerking krijgt dan van dat spul,(als je elken week naar mc donalds zou gaan)en ten tweede je moete weten wat je wilt,dus niet twijfelen ,het is ja of nee

Comment

Als je nu eens je voedings en trainginschema poste, daar zal waarschijnlijk al veel aan veranderd kunnen worden zodat je zo kan bijkomen in plaats van direct naar as te grijpen.

grtz
            stil growing

Comment

Ik snap dat je vast besloten bent dus zal er niks over zeggen. Ik hoop wel dat je je eigen post nog eens rustig leest en dan misschien begrijpt hoe hij op een ander kan overkomen.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (omnadren @ Apr. 16 2004,16:12)]dianabol is niet verkeerd hoor ,je bent best lang 1.88 dus als jij een kilo of 10 bij komt dan zullen ze niet zo snel merken dat je iets gebruikt ,als je 1.70 was en dan een kilo of 10 er bij dan zie je dat heel snel ,maar met zon lengte,hoef je geen zorgen te makken,je moet niet denken dat je van een paar piletjes bijwerking krijgt,ik weet zeker dat je van mac donalds meer bijwerking krijgt dan van dat spul,(als je elken week naar mc donalds zou gaan)en ten tweede je moete weten wat je wilt,dus niet twijfelen ,het is ja of nee
                je weet het altijd weer mooi te zeggen,omnadren,hahaha

ik heb wel eens verschrikkelijke bijwerkingen vd macdonalds gehad namelijk dus ik begrijp je helemaal

greetz

Comment

Film records effects of eating only McDonald's for a month

25.01.2004 12.00pm - By DAVID USBORNE
                  NEW YORK - Normally sane actors have been known to gain or lose huge amounts of weight for their art. Think of Renee Zellweger in Bridget Jones's Diary. Directors, of course, never have to undergo such torture. Or so it used to be, until Morgan Spurlock had a bright idea for a film project.

The first clue to his particular misery comes in the title of his documentary, which has become the darling of this year's Sundance Film Festival. It is called Super Size Me: A Film of Epic Portions and it is a sometimes comic but serious look at America's addiction to fast food.

Spurlock, a tall New Yorker of usually cast-iron constitution, made himself the guinea pig in this dogged investigation into the effects of fast food on the body. He ate only at McDonald's for a month - three meals, every day - and took a camera crew along to record it. If a server offered to super-size his order, he was obliged to accept - and to ingest everything, gherkins and all.

Neither Spurlock, 33, nor the three doctors who agreed to monitor his health during the experiment were prepared for the degree of ruin it would wreak on his body. Within days, he was vomiting up his burgers and battling with headaches and depression. And his sex drive vanished.

When Spurlock had finished, his liver, overwhelmed by saturated fats, had virtually turned to pate. "The liver test was the most shocking thing," said Dr Daryl Isaacs, who joined the team to watch over him. "It became very, very abnormal."

Spurlock put on nearly 12kg over the period and his cholesterol level leapt from a respectable 165 to 230. He told the New York Post: "I got desperately ill. My face was splotchy and I had this huge gut, which I've never had in my life ... It was amazing - and really frightening." And his girlfriend, a vegan chef? "She was completely disgusted by me," he said.

Making the film over several months last year, Spurlock travelled through 20 states, interviewing everyone from fast-food junkies to the US Surgeon General and a lobbyist for the industry. McDonald's, for whom the film can only be a public relations catastrophe, ignored his repeated entreaties for comment.

Spurlock had the idea for the film on Thanksgiving Day 2002, slumped on his mother's couch after eating far too much. He saw a news item about two teenage girls in New York suing McDonald's for making them obese. The company responded by saying their food was nutritious and good for people. Is that so, he wondered? To find out, he committed himself to his 30 days of Big Mac bingeing.

The film does not yet have a distributor and, given the advertising clout of McDonald's, that may prove problematic. But the critics at Sundance seem to have been captivated. Certainly, the film is blessed by good timing. Obesity has in recent months captured headlines as America's new health scourge. The humour of the approach - and Spurlock's own suffering - obviously helps.

At the festival in Park City, Utah, he has had teams handing out "Unhappy Meal" bags on the streets with a few "Fat Fun Facts". For instance, one in four Americans visits a fast-food restaurant every day. And did you know that McDonald's feeds more people around the world every day than the population of Spain? The makers have self-rated the film "F" - for "fat audiences".

McDonald's has finally been forced to comment. "Consumers can achieve balance in their daily dining decisions by choosing from our array of quality offerings and range of portion sizes to meet their taste and nutrition goals," it said in a statement last week.

Spurlock claims that the goal was not to attack McDonald's as such. Among the issues he highlights is the willingness of schools to feed students nothing but burgers and pizza. "If there's one thing we could accomplish with the film, it is that we make people think about what they put in their mouth," he said. "So the next time you do go into a fast-food restaurant and they say, 'Would you like to upsize that?' you think about it and say, 'Maybe I won't. Maybe I'll stick with the medium this time.'"

4weken mac idd meer bijwerkingen dan 4 weken dbol
                  I live to end the game

Comment

Je wilt wel aan de dope maar het moet niet opvallen. Als het niet opvalt, waarom dan gebruiken?

En het is ABSOLUUT niet waar dat je met winstrol gewonnen massa altijd behoudt. Dat heeft met het middel niks te maken, met uitzondering van GH/IGF-1.

Als je zo weinig weegt eet je te weinig of te onregelmatig. Je hebt massa's energie nodig als je as gebruikt. Weet je eigenlijk hoeveel je, gegeven je gewicht en vetpercentage, binnen zou moeten krijgen? Tel daar eens een dikke 500 kcal per dag bij op en huiver! Dat is een hoop eten namelijk.

Je beste keuze zou geen oraal maar een inject zijn imo. Aangezien je toch persé wilt gebruiken (de zomer staat weer voor de deur, zucht...), leer dan over het toedienen van as en pak 250 mg test enanthate per week voor 8 weken lang. Nakuren kan al met 1 pakje nolva (40 mg per dag voor week en 2 weken 20 mg per dag). Start hier 2 weken na je laatste injectie mee.

Succes met je keuze!

Comment

volgens dit stukje op ergogenics kan je met winstrol 3 to 4 kilo blijvende massa winnen.. (in combinatie met voeding en rust uiteraard)

http://www.ergogenics.org/str.html

er staat trouwens in dat stromba de eigen hormonale werking rtelatief weinig verminderd. Daarom denk ik dat het voor mijn leeftijd mss wel de beste keus is..

Wat denken jullie ervan?

Comment

dat het een k*tkuur word.

maar wens je evengoed veel succes!

greetz

Comment

Wat er staat klopt.
                          Ben wel van mening dat je echt achter een kuur moet staan. Als dit je aaanspreekt kan het iets zijn voor je.

Kan je leeftijd overigens zo snel niet vinden?

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 27 2004,08:21)]Wat er staat klopt.
                            Ben wel van mening dat je echt achter een kuur moet staan. Als dit je aaanspreekt kan het iets zijn voor je.

Kan je leeftijd overigens zo snel niet vinden?

Greets...
                            vroeg me ook al af hoe oud hij was maar als iemand net begint en hoopt 3 a 4 kilo spiermassa te krijgen en te HOUDEN dan komen ze meestal bedrogen uit.

greetz

Comment

Zijn leeftijd staat in zijn originele bericht, het begin van dit topic dus. Is pas 20...

@ Tinawi: ik zie nergens iets staan over je trainingsachtergrond, je voeding, je manier van trainen enz.
                              Je vraagt om advies en wil niet horen dat je het niet zou moeten doen, geef dan op zijn minst alle benodigde informatie. Een advies voor een kuur hangt van veel meer factoren af, is niet zo maar een kwestie van er één noemen of kiezen en gaan...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X