Jaaa.. vele zelfs.. ik denk dat ik elke salaris me reet in zou spuiten. Serieus.
Zou jij....
Collapse
X
-
Elk medicijn heeft z'n voor- en nadelen.
Misbruik en gebruik in extreme doseringen, dus overdosering kan leiden tot meer of zwaardere bijwerkingen.
Een groot deel van de AAS is een normaal medicijn, de rest is verboden medicijn en is verboden vanwege de ernstigere nadelen die een veelvoud groter waren dan de voordelen.
De bijwerkingen vallen vaak wel mee en zijn vaak tijdelijk. Het prestatieverhogende effect blijft langer, dat heeft gezorgd voor een veel grotere bijwerking de dopingcontrole.
Als die controle er niet zou zijn en de zg dopinglijsten niet, dan zouden we een totaal andere situatie hebben gehad. Denk aan de jaren 50. Of verder terug begin vorige eeuw, waar medicijnen in grote hoeveelheden aan atleten en soldaten werden gegeven door de overheden, dat was heel normaal.
De soldaten aan het front in de 1eWO kregen al van de overheid cocaïne uit de Nederlandsche Cocaïne Fabrieken, maar ook anabolen in de jaren er na in diverse landen waren de normaalst zaak van de wereld.
We denken op dit moment anders dan toen en denken wat meer na over de bijwerkingen of narigheid die er aan gekoppeld is, maar ook het stukje competitie-vervalsing weegt erg zwaar.
Ik heb er zelf geen problemen mee. Ik ben over een paar weken 45 en een stukje HRT(hormoon replacement therapy) Vind ik gewoon kunnen. Ik ben ook van mening dat de wetten moeten worden aangepast aan het overgrote deel van de wereld, gewoon toestaan en in de vrije verkoop.
Het is ronduit belachelijk dat je het in de meeste landen per kilo kan kopen voor eigen gebruik of zelfs wederverkoop, maar je mag het niet mee naar huis nemen omdat hier in Europa een paar mensen er zo fel op tegen zijn.
Dat mensen die de top kunen halen het gebruiken heb ik ook geen moeite mee, er is nu eenmaal een chemische oorlog in de topsport, we zullen het moeten accepteren.
Iedereen heeft zelf de keuze, er aan mee doen of niet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostZou jij a.s gebruiken als het geen nare bijwerkingen zou hebben?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Enkel de voordelen? Dan zou ik een wet ontwerpen dat na zijn 40ste iedereen er verplicht opzit voor buitensportieve redenen. Dat zou namelijk de gemiddelde levenskwaliteit en quantiteit enorm de lucht in doen gaan.
Sterkere botten, sterkere spieren, sterker hestelvermogen, betere gemoedstoestand, beter sexleven, jonger uiterlijk...
Als je 75 bent zou je hier voor willen tekenen.Last edited by Genjuro; 15-11-2010, 10:48.the one and only tabata overlord
Comment
-
en aangezien dan iedereen ging gebruiken zou ik ermee stoppen. dan wordt het stoer om er nurmaal uit te zien .
@ de wielrenner of hardloper die over doping had. gasten die doping gebruiken en strijden tegen niet gebruikers of ontkennen enzo, krijgen van mij ook geen respect, maar waar iedereen er vol mee zit, zie ik het probleem niet.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostZou jij Ashley gebruiken als het geen nare bijwerkingen zou hebben?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment