Zou jij....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jaaa.. vele zelfs.. ik denk dat ik elke salaris me reet in zou spuiten. Serieus.

Comment

Trouwens dit is ook weer zoiets wat echt nergens op slaat om over na te denken.

Vraag had beter andersom kunnen zijn: "Kies jij vanwege gezondheidsredenen ervoor geen AAS te gebruiken?"

Zoiets.
      Groeten

Comment

als het echt helemaal geen bijwerkingen had en ik geld zat had, dan ja. anders niet dus

Comment

natuurlijk,das toch wel de belangrijkste reden om het niet te doen.
          Fuck ordinary,be legendary

Comment

Ja zou het gebruiken.
            Als het financieel kon en vriendin of vrouw er mee instemde.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Elk medicijn heeft z'n voor- en nadelen.
              Misbruik en gebruik in extreme doseringen, dus overdosering kan leiden tot meer of zwaardere bijwerkingen.
              Een groot deel van de AAS is een normaal medicijn, de rest is verboden medicijn en is verboden vanwege de ernstigere nadelen die een veelvoud groter waren dan de voordelen.

De bijwerkingen vallen vaak wel mee en zijn vaak tijdelijk. Het prestatieverhogende effect blijft langer, dat heeft gezorgd voor een veel grotere bijwerking de dopingcontrole.

Als die controle er niet zou zijn en de zg dopinglijsten niet, dan zouden we een totaal andere situatie hebben gehad. Denk aan de jaren 50. Of verder terug begin vorige eeuw, waar medicijnen in grote hoeveelheden aan atleten en soldaten werden gegeven door de overheden, dat was heel normaal.
              De soldaten aan het front in de 1eWO kregen al van de overheid cocaïne uit de Nederlandsche Cocaïne Fabrieken, maar ook anabolen in de jaren er na in diverse landen waren de normaalst zaak van de wereld.

We denken op dit moment anders dan toen en denken wat meer na over de bijwerkingen of narigheid die er aan gekoppeld is, maar ook het stukje competitie-vervalsing weegt erg zwaar.

Ik heb er zelf geen problemen mee. Ik ben over een paar weken 45 en een stukje HRT(hormoon replacement therapy) Vind ik gewoon kunnen. Ik ben ook van mening dat de wetten moeten worden aangepast aan het overgrote deel van de wereld, gewoon toestaan en in de vrije verkoop.
              Het is ronduit belachelijk dat je het in de meeste landen per kilo kan kopen voor eigen gebruik of zelfs wederverkoop, maar je mag het niet mee naar huis nemen omdat hier in Europa een paar mensen er zo fel op tegen zijn.

Dat mensen die de top kunen halen het gebruiken heb ik ook geen moeite mee, er is nu eenmaal een chemische oorlog in de topsport, we zullen het moeten accepteren.
              Iedereen heeft zelf de keuze, er aan mee doen of niet.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Als het geen nadelen had stonden er ipv mijn sups, standaard potjes roids in mijn kastje.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                  Zou jij a.s gebruiken als het geen nare bijwerkingen zou hebben?
                  Uiteraard. Gezondsheids redenen houden me namelijk tegen om het te doen. Dus als dat niet meer van toepassing was, ja, waarom niet? Dat je het dan niet op eigen kracht doet enzo is in mijn ogen bullshit. Met of zonder AS, in beide gevallen moet je gewoon nog steeds blijven bb-en (trainen, eten, rusten, groeien en alles) Maar wel met mate, want het moet financieel natuurlijk ook wel een beetje te doen zijn.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Nee, dan niet.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Enkel de voordelen? Dan zou ik een wet ontwerpen dat na zijn 40ste iedereen er verplicht opzit voor buitensportieve redenen. Dat zou namelijk de gemiddelde levenskwaliteit en quantiteit enorm de lucht in doen gaan.

Sterkere botten, sterkere spieren, sterker hestelvermogen, betere gemoedstoestand, beter sexleven, jonger uiterlijk...

Als je 75 bent zou je hier voor willen tekenen.
                      Last edited by Genjuro; 15-11-2010, 10:48.
                      the one and only tabata overlord

Comment

en aangezien dan iedereen ging gebruiken zou ik ermee stoppen. dan wordt het stoer om er nurmaal uit te zien .

@ de wielrenner of hardloper die over doping had. gasten die doping gebruiken en strijden tegen niet gebruikers of ontkennen enzo, krijgen van mij ook geen respect, maar waar iedereen er vol mee zit, zie ik het probleem niet.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Haha dat zou wat zijn, heel het jaar door snoepen :P. Als er geen bijwerkingen aan zaten had ik het zeker gedaan ja.

Comment

Zou jij anale seksspeeltjes gebruiken als het geen nare bijwerkingen zou hebben?
                            nee dankje
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Zou jij anale seksspeeltjes gebruiken als het geen nare bijwerkingen zou hebben?
                              Originally posted by kojak View Post
                              jaaa heerlijk !!
                              Viezerik !

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                                Zou jij Ashley gebruiken als het geen nare bijwerkingen zou hebben?
                                Smerig Hard!
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X