Waarom na kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Feit blijft dat je een heel stuk minder verliest als je wel nakuurt. Ik spreek uit ervaring.
    Ik weet niet of dat zo 1 feit is. Mijn ervaring is, toen ik begon met Tamoxifen en toen ik stopte, ik die crash heb ervaren.

Dat betekent bijvoorbeeld niet dat je al je massa kwijt raakt. Mensen die niet na kuren kunnen nog altijd massa behouden door een goede voedingspatroon.
    Exact ken mensen die niet hebben na gekuurt en bijna niets hebben verloren zelfs na 1 jr off .

Wat dacht je bijvoorbeeld van gyno,
    Als je last krijgt van oestrogeen achtige gyno dan moet je hem zeker inzetten no doubt about it.

Het gaat enkel om een minder zware en kleinere terugval.
    Das de vraag
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      Nee toch, zie bovenstaande studie na dag 4 van gebruik Tamo. verhoging androgeen en oestrogeen levels.

Dan kan je net zo goed door kuren
      Het is toch ook de bedoeling dat endogene androgenen omhoog gaan? Dat de oestrogeen omhoog gaat zou dan in theorie niet veel moeten uitmaken, aangezien de receptoren bezet zijn en de brain denkt dat de oestrogeen laag is.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ze verhogen dmv tamo. zodra je stopt krijg je weer die val.

aangezien de receptoren bezet zijn en de brain denkt dat de oestrogeen laag is
        Totaal oestrogeen levels blijven hoog.Dat van die brain, dat blijft mij een raadsel.

Daarin tegen heb ik studies gezien, tamo icm een oestrogeen remmer.......das zo effectief dat je oa osteoporose in de hand werkt :S

Zodra je stopt kom je ook weer in die vrije val terecht
        We like it

Comment

het is niet echt makkelijk uit te leggen

Maar de werking is onomstreden: SERM's kickstarten je lichaamseigen productie.

Imo is een Serm maar een deel van de pct. Een Pct dient om je waarden zo snel mogelijk te normalizeren.

Je lipid-profile, je lever/nieren enz krijgen ook een opdonder. Het merendeel kijkt hier niet naar.
          the one and only tabata overlord

Comment

Ze verhogen dmv tamo. zodra je stopt krijg je weer die val.

Totaal oestrogeen levels blijven hoog.Dat van die brain, dat blijft mij een raadsel.

Daarin tegen heb ik studies gezien, tamo icm een oestrogeen remmer.......das zo effectief dat je oa osteoporose in de hand werkt :S

Zodra je stopt kom je ook weer in die vrije val terecht
            nolva is idd antagonist in beenderen. Daarom gebruik ik toremifene(agonist in beenderen).

Om een antwoord te geven op je oestrogeenlevels-vraag, estradiol(het meest voorkomende oestrogeen in het lichaam) en andere oestrogenen hebben ook een halfwaardetijd. Als er geen overdreven hoge hoeveelheden estradiol aangemaakt worden, normaliseert dit niveau zich terug na een tijd.

Als je de grote picture bekijkt, de serm blokkeert de werking van de "echte" oestrogenen waar het nodig is, tot deze terug op een normaal zijn. Dat is een groot deel van hun werkingsmechanisme.
            Last edited by Genjuro; 24-12-2010, 22:51.

Comment

Plaats deze studie in de context.

Je ziet duidelijk dat testosteron verhoogt(serum androgen). Vrij logisch dat de metabolieten dan ook verhogen.

Nolva heeft voor zover ik weet geen inwerking op het aromatase enzyme.

Meer test => meer interactie met AE => meer oestrogeen
              Op zich is dit niet slecht. Oestrogeen moet je niet bang van zijn zolang het niet de pan uit swingt.

Nu verlaagt toremifene wel het oestrogeengehalte, nu je deze studie brengt vraag ik me af hoe... Het kan dus zijn dat nolva dus nog een andere oestrogeenstimulerende werking heeft.
              Last edited by Genjuro; 24-12-2010, 23:04.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                omdat je test lvls down zijn heeft overheerst cortisol nolva blokt cortisol je test komt langzaam op gang en zo voorkom je spierafbraak

nolva is geen cortisol-antagonist.

Comment

Originally posted by frankey View Post
                  Nog een vraagje, krijg je gyno alleen tijdens je kuur? of kan het ook nog weken later komen?
                  gyno is iets heel speciaal en ook nog niet alles is erover geweten.

Laten we zeggen dat de hoofdoorzaak een verhoogd oestrogeengehalte is.

Als zijn er ook zaken die erop wijzen dat een te laag/hoog androgeengehalte ms ook een invloed heeft, net zoals progesteron. De boardconsensus zegt ook prolactin. Direct vermoed ik van niet, maar indirect via zijn dopamine-feedback ms wel...

Ik ken persoonlijk iemand die van ritalin(en geen as) gyno heeft ontwikkeld. Ik ken de werking van methylphenidate op oestrogeen en al niet, maar dit is toch zeer speciaal.

De kans bestaat dus dat je na een kuur nog steeds gyno kan krijgen. Vooral deca zie ik hierin toe in staat.
                  Last edited by Genjuro; 24-12-2010, 23:14.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                    nolva is idd antagonist in beenderen.
                    Correctie, nolva is agonist in beenderen. Ik weet niet meer waar ik dit van heb. Zware avond ook qua drank hehe.

het zou dus in theorie osteoporose tegengaan.

Comment

onderhandelen, er is ook studie die echt de pct onderzoekt na gebruik AS. Welke serm gebruikt wordt weet ik niet vanbuiten.

Spijtig genoeg vind ik die studie niet direct terug, het zou een mooi antwoord zijn op je vragen.

En sorry mods voor de vele posts, als je wilt kun je ze allemaal samenzette

Comment

bedankt en drink er nog 1
                        Een dag niet getraind...

Comment

ik heb ook een vraag omtrent dit onderwerp namelijk:
                          Na de kuur verlies je weer wat kilo's, maar komt dit ook niet doordat mensen op hun 'oude eetschema' (voor de kuur) blijven eten, terwijl ze door de kuur zeg 8 kg aan zijn gekomen, maar niet meer gaan eten waardoor je dus alles weer snel verliest. Ik denk namelijk dat veel mensen veel kilo's verliezen door zich te houden aan het 'oude' eetschema. en niet meer gaan eten.
                          ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

niemand?
                            ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                              onderhandelen, er is ook studie die echt de pct onderzoekt na gebruik AS. Welke serm gebruikt wordt weet ik niet vanbuiten.

Spijtig genoeg vind ik die studie niet direct terug, het zou een mooi antwoord zijn op je vragen.
                              Heb ik niet kunnen vinden. Vooralsnog is het mij niet echt duidelijk hoe Nolva je kan helpen in vlugger op te starten. Alles wijst op uitstel van executie, wat betreft vlugger opstarten.

@vincent2912, wat denk jezelf ?
                              We like it

Comment

Heb ik niet kunnen vinden. Vooralsnog is het mij niet echt duidelijk hoe Nolva je kan helpen in vlugger op te starten. Alles wijst op uitstel van executie, wat betreft vlugger opstarten.

@vincent2912, wat denk jezelf ?
                                Ja algehele oestrogeen zakt dramatisch, aangezien er veeeeel minder aromatase plaatsvind omdat je geen exogene testosteron meer binnen krijgt. Iets in die trant vermoed ik.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X