Geen nolvadex van de dokter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen nolvadex van de dokter

Ik was gister bij de dokter geweest omdat ik nolvadex nodig heb. Ik had netjes de verschijnselen verteld gevoelige tepels (echt waar) beetje vet rond de heupen hangende wangen enz. Ineens zei ze Ik zie eerlijk gezegd helemaal geen vrouwelijke verschijnselen en ze wou die nolvadex dus niet geven. Dus ik maar open spel gespeeld, gezegd wat ik de afgelopen weken gedaan had en dat ik dus dringend die nolvadex nodig had om te zorgen dat het zaakje het nog blijft doen.
    Ze vertelde toen dat nolvadex een "zwaar medicijn" is en dat ze dat niet zomaar kon uitschrijven, maar ze wilde nog wel graag een vervolg gesprek hebben. Ik vroeg toen of ik dan in dat vervolggesprek wel die nolvadex kreeg, maar het antwoord was negatief dus dan gaat dat vervolggessprek dus ook mooi niet door.

Aan de ene kant snap ik wel dat ze het niet geeft, maar aan de andere kant is ze toch eigenlijk verplicht om dat te geven??

Stel dat ik later zeg van Jah ik was ziek en ben naar de dokter geweest maar ze wilde niets geven, ook al wist ze dat ik het nodig had en dat me ballen naar de filistijnen gingen als ze dat medicijn niet gaf.
    Bovendien heb ik precies de verschijnselen genoemd, dan moet ze toch gewoon die nolvadex geven?

Wat vinden jullie daar nou van??

Moeten weet ik niet maar ik vind dat ze had wel had kunnen doen.
    Nu is het zo dat het zo ook wel goed gaat komen het gaat alleen wat langer duren.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ze moet gewoon een keer in d'r kont geneukt worden!

TRUT!!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Hansdepans @ Mei. 11 2004,14:33)]Ze moet gewoon een keer in d'r kont geneukt worden!

TRUT!!!
        en jij biedt je aan als vrijwilliger?

lach me eigen de ter*ng als ze 120 kilo weegt!

have fun,sunnyboy

greetz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Hansdepans @ Mei. 11 2004,14:33)]Ze moet gewoon een keer in d'r kont geneukt worden!

TRUT!!!
          Dat mocht ze willen, ik haar een plezier doen en vervolgens zelf met lege handen (en zak) naar huis gaan

Curiosio, nog even over mijn nakuur:
          jij adviseerde mij nolvadex 2 weken 40 mg per dag en daarna 2 weken 20 mg per dag.
          Is dat niet erg veel? EN wat gebeurd er als je teveel nolvadex binnen krijgt?

Comment

teveel nolvadex betekent dat je lichaam helemaal geen oestrogeen meer heeft (tenminste dat het helemaal niet kan binden aan je receptoren) Je lichaam heeft het wel nodig, waarom weet ik niet meer, maar teveel kan dat kleine beetje wat je dus nodig heb teniet doen
            I live to end the game

Comment

ik vind sommige uitlatingen in dit topic wat minder...

Het lijkt mij trouwens een beetje de omgekeerde wereld om nu die dokter af te gaan zeiken.
              Ze is zeer zeker niet verplicht om medicijnen uit te schrijven alleen omdat iemand keurig een bepaald ziektebeeld uit z'n hoofd heeft geleerd. Als het beeld dat iemand schetst niet overeenkomt met het beeld dat de arts krijgt na onderzoek gaat de mening van de arts, die er jaren voor gestudeerd heeft, boven die van iemand die een keer een internetpagina'tje gelezen heeft. Niet zo vreemd volgens mij.
              Als je gewoon je zaakjes voor elkaar hebt heb je de nakuur in huis voordat je begint, heb je dit 'probleem' ook niet.  

Comment

Originally posted by [b

TRUT!!!
                Denk ook niet dat dit met het topic te maken heeft.

Zoals ik al in een ander topic zei zijn de nederlandse en belgische artsen heel verschillend, ik ben er bijna zeker van dat mijn arts dit zou geven, ook omdat hij mijn huisarts is en hier toch een relatie is tussen arts en patient.

Natuurlijk gaan we ervan uit dat je nakuur hebt liggen als je van plan bent te gaan kuren, wat me logisch lijkt

grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jesse @ Mei. 11 2004,18:11)]Curiosio, nog even over mijn nakuur:
                  jij adviseerde mij nolvadex 2 weken 40 mg per dag en daarna 2 weken 20 mg per dag.
                  Is dat niet erg veel? EN wat gebeurd er als je teveel nolvadex binnen krijgt?
                  Het antwoord op teveel nolvadex is al gegeven.

Deze hoeveelheden zijn "standaard" voor een nakuur. Als je een hele lichte kuur hebt gehad bv winstrol only is zoveel niet nodig uiteraard.
                  Na het gebruik van dingen als test en deca zeker wel.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Mei. 11 2004,18:32)]ik vind sommige uitlatingen in dit topic wat minder...

Het lijkt mij trouwens een beetje de omgekeerde wereld om nu die dokter af te gaan zeiken.
                    Ze is zeer zeker niet verplicht om medicijnen uit te schrijven alleen omdat iemand keurig een bepaald ziektebeeld uit z'n hoofd heeft geleerd. Als het beeld dat iemand schetst niet overeenkomt met het beeld dat de arts krijgt na onderzoek gaat de mening van de arts, die er jaren voor gestudeerd heeft, boven die van iemand die een keer een internetpagina'tje gelezen heeft. Niet zo vreemd volgens mij.
                    Als je gewoon je zaakjes voor elkaar hebt heb je de nakuur in huis voordat je begint, heb je dit 'probleem' ook niet.  
                    Er is helemaal geen probleem, er zijn nog genoeg andere plekken waar ik het kan halen (heb het inmiddels al).

En over dat medicijnen uitschrijven:
                    Natuurlijk is ze niet verplicht om medicijnen uit te schrijven, omdat ik een paar kenmerken uit mijn hoofd heb geleerd.
                    Maar als ik vervolgens open spel speel en haar uitleg wat er aan de hand is en ZIJ WEET dat er problemen kunnen onstaan als zij mij die medicijnen niet geeft, dan vind ik dat toch merkwaardig.

Ten derde: we zitten die dokter niet af te zeiken, je moet sommige uitspraken gewoon niet zo serieus nemen.

Comment

Jesse, je vraagt om meningen dan kun je ze ook wel eens krijgen...
                      Dat ze het 'verplicht' zou zijn was een uitspraak van jouzelf in je originele post. Net als het feit dat er problemen van zouden kunnen komen als ze het niet zou geven trouwens.

Ik heb daar gewoon zoals gevraagd mijn mening over gegeven. En gezegd dat ik vind dat je je zaakjes volledig voor elkaar moet hebben voordat je ergens aan begint.
                      Dat 'afzeiken' was overigens niet direct op jouw post gericht, hoewel het wat mij betreft wel onder afschuiven valt.  

Comment

Oke Shannasse, ik snap je mening en bedankt voor het geven van je mening

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X