Advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ken het ook niet, maar als ik in uw plaats was zou ik van as afblijven en op natuurlijke manier trainen , trouwens is daar niets mis mee je kan genoeg massa opbouwen enkel op eten goed trainen en genoeg rust.

grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (50cent @ Jun. 02 2004,21:07)]bedankt mensen, waardeer het enorm. ik blijf van die shit af, nu het nog kan.

ps..ik weet natuurlijk niet hoe en wat je allemaal meemaakt wanneer je voor het eerst anabool gebruikt, maar ik heb ooit(2002 geloof ik) pillen gekocht genaamd "isostak".

ik weet het niet of het jullie bekend voor komt, maar ik was verteld dat het een natuurlijke anabool was. dus daarvan nam ik 4 dagen x3 pillen in, verdeeld over de gehele dag. tijdens me slaap ging dan me hard zo snel dat het eigelijk net leek of ik een maraton had afgelegd, terwijl ik sliep. ik vond dat zo raar dat ik er meteen mee was gestopt met gebruik van die dingen en ben toen naar het ziekenhuis gegaan. nu is mijn vraag.....komt dit verschijnsel jullie mischien voor??? en wat is je ervaring daarmee???

isostack klinkt als een stack(er) dus een fatburner. Hier kan je bij een te hoge dosis of bij gevoeligheid hartkloppingen van krijgen..

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (50cent @ Jun. 02 2004,21:07)]bedankt mensen, waardeer het enorm. ik blijf van die shit af, nu het nog kan.

ps..ik weet natuurlijk niet hoe en wat je allemaal meemaakt wanneer je voor het eerst anabool gebruikt, maar ik heb ooit(2002 geloof ik) pillen gekocht genaamd "isostak".

ik weet het niet of het jullie bekend voor komt, maar ik was verteld dat het een natuurlijke anabool was. dus daarvan nam ik 4 dagen x3 pillen in, verdeeld over de gehele dag. tijdens me slaap ging dan me hard zo snel dat het eigelijk net leek of ik een maraton had afgelegd, terwijl ik sliep. ik vond dat zo raar dat ik er meteen mee was gestopt met gebruik van die dingen en ben toen naar het ziekenhuis gegaan. nu is mijn vraag.....komt dit verschijnsel jullie mischien voor??? en wat is je ervaring daarmee???

kijk eens op http://teambodybuilding.com/catalog....134

Isostack is een combinatie van verschillende pro-hormonen. Oftewel 'zonde van je geld'

What's the difference between your wife and your gear?
        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
        I also love them both, and can't live without them.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X