Advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

20 mg dboll ligt maar net boven je natuurlijke produktie, je wint dus wel iets maar doordat je wel je eigen produktie stillegt verlies je alles of zelfs meer als dat je begon.

Dat je overal op groeit moet je natuurlijk niet te letterlijk nemen. Het is meer in de trant van: later groei je veel moeilijker op dezelfde middelen.

ik ben zelf van mening dat je een eerste kuur gelijk goed moet doen, probeer gewoon 15 kg te winnen, na een 1e kuur herstel je ook nog wel snel, dus moet je zeker 10+ kg overhouden, dan heb je een goede 1e kuur gedaanb in mijn ogen.

met een mindere kuur groei je bv 8 kg en houd je 5 kg over, dan heb je i nmijn ogen een slechte start gemaakt.
    zo hoop dat het zo wat duidelijker is. denk ddat de rest het wel met me eens is

Comment

Ben het helemaal met Jack eens dat als je al besluit om te gaan kuren je voor het maximale moet gaan. Niet een maximale dosis maar wel het maximale resultaat.
      Je zou als je d-boll only wilt doen op 30-40mg per dag kunnen gaan zitten en dat 6 weken. Uiteraard nakuren.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben het niet en wel met Jack eens, als ik naar mijn eerste kuur kijk 250mg test only en heb daar ook 10 kilo van overgehouden tot op de dag van vandaag. Ik vind dat je lichaam ook moet wennen aan die as,20mg dbol per dag is natuurlijk te weinig voor te groeien, misschien juist genoeg om alles plat te leggen en dat is dan ook alles. Maar als je zijn stats ziet is zijn voeding toch ook niet optimaal en zal hij mogen gebruiken wat hij wil , groeien zal hij niet.

grtz
        stil growing

Comment

stats zeggen op zich niets hoor.
          hij is 1.83 en 86 kg. ik ben 1.80 en ik had nooit maar dan ook nooit op naturel wijze de 86 kg kunnen halen, gewoon mijn bouw is daar niet geschikt voor, ik was 55 kg en broodmager, kwam geen gram aan. nu ben ik de 86 kg lang en breed gepasseerd, thanx to AS

dus alleen op stats af gaan schiet ook niet op. gaat om het feit dat je het gewoon goed moet doen. en niet 6 weken 20 mg dboll, omdat je daar ook wel van groeit in het begin. dat was eigenlijk waar ik op reageerde..

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Tinawi @ Mei. 26 2004,10:27)]1m85 en 74kg..

een mooie groei zou ik bvb 5kg vinden... Dat zou dan mogelijk zijn met 4 weken dbol of 6 weken een beperkte dosis van 20 mg ofzo?
            sorry Jack, maar ik ging op deze stats af 1,85m en 74kilo.

Ik heb dezelfde bouw als jij gehad ze Jack (spijtig dat ik geen oude foto heb want iedereen zou hier serieus lachen)alleen ik ben kleiner als jij (168cm) en woog ook 55kilo, was dus ook broodmager, en kwam geen gram aan wat ik ook had, veel had ook te maken toen bij mij dat ik een zware job had en van s morgens tot s avonds aan het werken was, nu heb ik een rustiger job en dan komen de kilo's er precies beter aan.

grtz
            stil growing

Comment

ok, je had het over die stats, ging nog van de stats van de topicstarter (Etem) uit.

1.85 en 74 kg is wel iets andere koek ja, maar dan nog, je weet niet waar hij vanaf komt he.

Comment

ey mensen, ik heb eigelijk ook zo'n vraag als etam.....

ik wil ook graag anabolen gaan gebruiken , maar ik zou bij god niet weten hoe en wat....
                ik heb 3 keer in 3 jaar tijd telkens weer proberen breed te worden, maar door dat ik geen resultaten boekte ben ik telkens weer mee opgehouden. ik kocht bvb een potje eiwitten en een flesje pillen waar je volgens de sportwinkeleigenaar in combinatie van beide aardig van ging groeien. maar na zo'n "kuurtje" van 8 a 9 weken dacht ik bij me zelf dat ik zonder dat shit ook zo had kunnen worden. kortom: helemaal niets mee opgeschoten.

wel zag ik dat ik voller werd(dikker) en niet breder.

nu ben ik 22, 1.83m en 86kg...

ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik veel tehoge vet gehalte. maar goed...

mijn doel is om een mooie atletish lichaam te krijgen....ik hoef niet gigantish breed te worden...maar ik moet wel leuk gevulde biceps en een mooie breed schouders van over kunnen houden...

dus jullie zijn de kenners...graag wil ik weten wat ik het beste kan gebruiken als ik beetje gespierd wil worden???

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

GGGGGGGGGGGGGGGGGG-UNIT

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (50cent @ Mei. 30 2004,07:55)]ey mensen, ik heb eigelijk ook zo'n vraag als etam.....

ik wil ook graag anabolen gaan gebruiken , maar ik zou bij god niet weten hoe en wat....
                  ik heb 3 keer in 3 jaar tijd telkens weer proberen breed te worden, maar door dat ik geen resultaten boekte ben ik telkens weer mee opgehouden. ik kocht bvb een potje eiwitten en een flesje pillen waar je volgens de sportwinkeleigenaar in combinatie van beide aardig van ging groeien. maar na zo'n "kuurtje" van 8 a 9 weken dacht ik bij me zelf dat ik zonder dat shit ook zo had kunnen worden. kortom: helemaal niets mee opgeschoten.

wel zag ik dat ik voller werd(dikker) en niet breder.

nu ben ik 22, 1.83m en 86kg...

ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik veel tehoge vet gehalte. maar goed...

mijn doel is om een mooie atletish lichaam te krijgen....ik hoef niet gigantish breed te worden...maar ik moet wel leuk gevulde biceps en een mooie breed schouders van over kunnen houden...  

dus jullie zijn de kenners...graag wil ik weten wat ik het beste kan gebruiken als ik beetje gespierd wil worden???

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

GGGGGGGGGGGGGGGGGG-UNIT

hey 50 cent als je een bepaalt soort anabolen wilt gebruiken moet je eerst na denken of je wil spuiten of pillen en of je juist in massa wil toe neemen of dat je juist droger wilt worden als je droger wilt worden en je wilt aleen pillen gebruiken dan kan je het beste winstrol tabs neemen vind ik zelf en wil je pillen voor massa neem dan dianabol en met spuiten zou ik winstrol injectie neemen en voor massa iets van deca ofzo maar denk er eerst maar is goed over na want het is niet zomaar iets en gezien je leeftijd 22 zou je aardig nog wat resultaat kunnen boeken zonder a.s. ik heb 7 jaar naturel getraint zonder anabolen 27 kilo aan gekomen je moet gewoon veel eten en trainen tot je er bij neer valt maar zo als je al zei 3 jaar trainen 3 keer in de week dacht ik te lezen maak daar eerst 4 van en ik ken je voedings schema niet maar als je die even neer zet kunnen wij je op dit forum heus wel helpen grooter te worden zonder a.s. en wil je echt anabolen gebruiken dan krijg je vanzelf hier genoeg info succes bro

Comment

wat ik begrijp is dat je het drie keer geprobeerd hebt. dus elk jaar 3 mnd. getraind ofzo?
                    tuurlijk veranderd er dan niks. dat moet je per half jaar bekijken. en het belangrijkste is je eten. als dat niet goed is, al train je dan 100 jaar en spuit en slik je onbeperkt anabolen. dan gebeurt er niet veel. alleen wat vocht enzo.

als je te vet bent: ga dan eerst cardio doen, icm goed dieet en als je op juiste vetpercentage zit, dan massa aankomen. anders kom je never van je vet af.
                    geloof niet al de plaatjes van de muscle en fitness. die gasten trainen minimaal 10jaar en gebruiken very veel. duszzzzz
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ja jonges, erg bedankt voor de reply...

ik denk dat bruce wel gelijk kan hebben...want op me eten heb ik nooit echt opgelet. maar ik denk dat ik eerst maar es ga afvallen..zodat ik wat lichter word en dan ga ik maar es verder kijken...want anders lijkt het voor me zelf dat ik alleen maar dikker wordt als ik ga fitnissen.

maar nog iets....

is het gebruik van anabolen niet gevaarlijk??? ik bodoel..ik hoor wel eens van die verhalen dat je binnenste naar de klote gaat. is dat waar?? en is het wel verstandig om echt die middelen te gebruiken?? er is bij mij (op zo'n jonge leeftijd al, 22 jaar) een hartritmestoorsin geconstateerd...en als ik het ga gebruiken dan ben ik erg bang dat er iets mis zal gaan.

wat vinden jullie ervan?

Comment

kijk AS is safe om te gebruiken anders kon je het wel in de winkel kopen naast de afwasmiddel!

Bedenk goed als je er aan begint waar je aan begint.
                        Neem niet zomaar alles aan van iedereen.
                        Veel info staat op ergogenics.

Ik heb toch ook heel wat jongens groot zien worden zonder AS alleen het duurt wat langer.
                        Feit is wel als je er aan begint is er geen weg terug meer.
                        Dus wacht totdat je echt niet meer verder komt met de normale gang van zaken.

maar dat is mijn mening

Groeten

Comment

@ 50cent: hartritme stoornissen?
                          zet dan het hele as-gebeuren maar uit je hoofd. je krijgt er vaak verhoogde bloeddruk van, soms hogere hartslag, etc.
                          en ja! je binnenste wordt er niet beter op. helemaal niet van tabletten. maar omdt je het niet ziet, zijn er veel mensen die raad in de wind slaan en bijv. erg veel met tabletten gaan kuren.

maar zoals ik al zei: ga gwoon cardio/ fitness doen (fitness word je niet dik) en het belangrijkste is je voeding. van as groei je niet. van eten wel. (juiste eten) en echt; vergeet as, als je hart niet in order is.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

50cent luister naar Bruce

Ga absoluut geen AS gebruiken, het risico voor jou is veel te GROOT. Gewoon 3x per week lekker cardio/fitness doen, in het tempo waarbij je je goed voelt.
                            What's the difference between your wife and your gear?
                            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                            I also love them both, and can't live without them.

Comment

bedankt mensen, waardeer het enorm. ik blijf van die shit af, nu het nog kan.

ps..ik weet natuurlijk niet hoe en wat je allemaal meemaakt wanneer je voor het eerst anabool gebruikt, maar ik heb ooit(2002 geloof ik) pillen gekocht genaamd "isostak".

ik weet het niet of het jullie bekend voor komt, maar ik was verteld dat het een natuurlijke anabool was. dus daarvan nam ik 4 dagen x3 pillen in, verdeeld over de gehele dag. tijdens me slaap ging dan me hard zo snel dat het eigelijk net leek of ik een maraton had afgelegd, terwijl ik sliep. ik vond dat zo raar dat ik er meteen mee was gestopt met gebruik van die dingen en ben toen naar het ziekenhuis gegaan. nu is mijn vraag.....komt dit verschijnsel jullie mischien voor??? en wat is je ervaring daarmee???

Comment

Die pillen ken ik niet maar het gebruik van AS verhoogt je hartslag. Zeker als je al last hebt kunnen de gevolgen ernstig zijn.

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X