clenbuterol vraagtekens.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zal hier effe de vooruitgang van men clenkuurtje bijhouden dan zien we meteen hoe het zit, ik zit nu op 50mcg en ik voel er niks van, maar nu moet ik wel zeggen dat ik nogal een zenuwachtig persoon ben, dus misschien merk ik het gewoon niet
    morgen ga ik voor 100mcg dan ga ik met 25mcg opbouwen tot 160mcg. dat heb ik gelezen is het max.

@marnop ik denk dat er geen enkele AS is die je mag beschouwen als een snoepje, en miss is clen 1 van diegene waar als je bv max 160mcg en je dan 300mcg pakt dan effe je hart verkloot. Volgens mij bij gecontrolleerd gebruik en beetje je eigen lichaam kennen + aanvoelen moet het wel niet zo erg zijn.

dus nu 50mcg en geen verhoogde hartslag/temp/shakes

Comment

contador zweert bij clen

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
        contador zweert bij clen
        0,000000000005

Comment

Caliber,
          Van mij mag je het uiteraard gewoon nemen, ik ben er niet om het iemand te verbieden, maar ik ben nu eenmaal erg voorzichtig met sommige spullen.
          Afgelopen week ook weer een maat van me die last had van trillen door de Clen en ik lees niets anders(tenminste,...ik lees zeer regelmatig) van mensen die er behoorlijk last van krijgen. Trillen, hoofdpijn, erg hoge hartslag en zenuwachtig/gejaagd gevoel.
          Ik hoop voor je dat het goed gaat bij je en jij niet de bijwerkingen krijgt, maar alleen wat extra vet kwijt raakt.
          Zelf blijf ik het mensen wel afraden te nemen, ik heb liever dat mensen er dan maar een weekje of wat langer overdoen maar wel veilig.

succes man.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Caliber,
            Van mij mag je het uiteraard gewoon nemen, ik ben er niet om het iemand te verbieden, maar ik ben nu eenmaal erg voorzichtig met sommige spullen.
            Afgelopen week ook weer een maat van me die last had van trillen door de Clen en ik lees niets anders(tenminste,...ik lees zeer regelmatig) van mensen die er behoorlijk last van krijgen. Trillen, hoofdpijn, erg hoge hartslag en zenuwachtig/gejaagd gevoel.
            Ik hoop voor je dat het goed gaat bij je en jij niet de bijwerkingen krijgt, maar alleen wat extra vet kwijt raakt.
            Zelf blijf ik het mensen wel afraden te nemen, ik heb liever dat mensen er dan maar een weekje of wat langer overdoen maar wel veilig.

succes man.
            Thx dude

Comment

Dag 4 nu en zit op men 2de dag 100mcg morgen ga ik naar 125mcg.
              Ik heb nog steeds weinig of geen sides wat ik nu wel heb is dat ik beetje grieperig(weet niet of het griep is) ben, ik hoor je nu al zeggen dat komt door de clen, maar is niet zo men collega had griep en ik heb deze overgenomen sinusen dicht en pijnlijke hoest, ook heb ik wat koorts maar dit kan wel van de clen zijn dat weet ik dus niet
              Voel me beetje zoals een vod op het moment

Qua vetverlies ben ik al tevreden je begint het stillaan te zien dat alles wat droger word maar nog in zeeeeer kleine maten, kan ook moeilijk anders na 4 dagen...

Hopelijk ben ik snel door men ziekte heen zonder al te veel verlies
              Maar goed ik neem vandaag en het weekend dat komt effe rust en goed eten, dus dan maandag zou ik weer de oude moeten zijn.

Maandag post ik opnieuw.

Comment

Griep verschijnselen of wat er op lijkt komt niet van de Clen.
                De wel bekende bijwerkingen zijn hoofdpijn, duizelig, trillen, hartkloppingen, nerveus e.d.
                Geen andere bekend bij mij. Lichte verhoging van je lichaamstemperatuur hoort er wel bij. Dus is dan ws geen koorts, maar gewoon die lichte verhoging. Als het daar bij blijft is er niets aan de hand.
                Als je gaat hoesten, dat zou wel kunnen door de Clen, je luchtwegen gaan wijd open staan, dus kunnen je longen wat gevoeliger zijn voor troep van buitenaf wat je inademt.

Comment

Vandaag 3de dag op 150mcg geen sides ben nog steeds beetje ziek en heb men dieet wat geminderd omdat ik me enorm slap op men benen voelde, dus niet echt veel extra vet verloren de laatste 2 dagen, Hopelijk snel genezen van die kutgriep!

toen ik starte met de clen stong ik op 93kg (smorgens nuchter)
                  Nu sta ik op 91kg maar ben wel wat massa verloren door men griepje.

Na men 14 dagen clen laat ik men vet effe opmeten dan weet ik exact op hoeveel % ik hang nu.

Comment

als je op 150 zit en geen sides zou ik toch je clen ff laten testen.
                    Als ik 100 neem is het echt wel de max en ik weeg 105.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Hoe ziet je dieet eruit brah?
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        als je op 150 zit en geen sides zou ik toch je clen ff laten testen.
                        Als ik 100 neem is het echt wel de max en ik weeg 105.
                        Ja ik moet zeggen ik schrik er ook beetje van dat ik er zo weining van merk...
                        Waar laat ik dit best testen?

Het zijn tabletjes van 50mcg HCL ze zijn blauw en van pharma Global, ik had het merk ook nooit eerder gezien, maar heb het effe opgezocht op het net en daar vond ik toch topic waar ze me vertelde dat het lidgit was....

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          Hoe ziet je dieet eruit brah?
                          Smorgens 8.30 Lean gainer (0.5l magere melk)+ 100g notenmegeling 1 muslibar

10 uur 150g tonijn
                          10.30 lean gainer.

Smiddags volkoren pasta of volkoren brood met kipfilet

14.00 100g notenmengeling + 150g tonijn

16.00 lean gainer

17.00 trainen (1 dextro suikerke en pre workout xpa)

18.20 whey shake

19.30 volkoren pasta/ of mager vlees

20.30 whey shake

22.30 500g kwark(mager)

Maar zoals ik zei heb er laatste dagen beetje men """""" aan gevaagt omdat ik me slapje voelde dan heb ik wat meer vet binnen gespeeld

Comment

Zou je even voedingswaardes en onderhoud erbij willen zetten?
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              Zou je even voedingswaardes en onderhoud erbij willen zetten?

Lean gainer is ong 377kcal(50g eiwitten, 30g koolhy,4g suiker 5g vet (1.5g verzadigd) per shake. x3 =1131kcal

whey shake = 260kcal (46g eiwit, 3g koolhy, 1g suiker, 1g vet) x2

tonijn =171kj 40g eiwit x1

100g noten = 645kcal (14g koolhy, 53g vet(goeie) 7g verzadigd, 15g eiwitten) x1

kwark = 250kcal 40g eiwit, geen vet. x1

Mijn middag en avond maal zijn ongeveer rond de 750/1000kcal 250koolhy min x2

totaal is 4487 kcal
                              om de 2 uur minimum 50g eiwit binnen
                              koolhydraten zitten ook wel goed denk ik maar ben ik niet zeker.

En men onderhoud is ong 3200kcal de reden dat ik er nog zo hard boven onderhoud zit is omdat ik denk dat ik anders door de clen te veel ga afvallen (ook massa)

Dit is volgens mijn aan het gebeuren op het moment zelfs met dit dieet...
                              Ik woog me deze morgen en ik woog 89.8kg... dus dat is al klein 4 kilo weg...
                              En dit kan niet allemaal vet zijn denk ong 1.5kg vet 1kg vocht en de rest massa
                              Maar goed ben wel aardig ziek geweest dus ik wacht nog 2 weken voor ik conclusies trek.

Comment

Hey Caliber, je neemt mager vlees, wel wit vlees neem ik aan?

Voeg je niets aan je post whey toe? Je neemt wel de leangainer maar na de training alleen de whey.....Ik zou WMS of Vitargo toevoegen in de cut.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X