Kuuradvies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuuradvies

Tjonge jonge, wat is het lang geleden dat ik op dit forum ben geweest!! Schandalig eigenlijk, maar ja....
    Ik zal eerst mijn stats weer ff vermelden voordat ik wat ga vragen. 29 jaar, 1,94m 101kg bf-onbekend(schat zo,n 20%).

Zit nu alweer zo'n 8 weken in een rustperiode (qua kuren dan, niet qua trainen ) en ben me nu op een volgende kuur aan het beramen. Weet alleen nog niet precies wat. Dit was mijn vorige kuur, waarop ik 8kg heb gepakt waarvan 5 overgehouden.

wk 1 t/m 4  250mg susta en 200mg deca
    wk 5 t/m 8  500mg susta en 200 mg deca
    nagekuurd met clomid

Wil met mijn volgende kuur graag iets droger worden(wie niet?? ) maar uiteraard ook weer een paar kg winnen.
    Ben erg benieuwd naar jullie adviezen. Alvast bedankt in ieder geval!!

Greetz Marco
    Alles komt goed!!

Ik neem aan dat je de eerste kuur niet had gepost hier?
    Hij was verkeerd qua opbouw en ook erg aan de korte kant gezien het soort AS.
    Om droger te worden kun je denken aan tren, prop, winstrol e.d.
    Gaat wat vaker injecteren worden dat wel.
    Je dieet is overigens verreweg het belangrijkste!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nope, daar heb je gelijk in Mr C, niet gepost maar op advies van een trainingsmaat van me. Stom he !!!
      Dus nu maar wel ff advies inwinnen!! Ik zit zelf aan het oude vertrouwde kuurtje van testo, deca, en dbol te denken. Weet alleen nog niet in welke hoeveelheden  en in welk schema. Iemand suggesties? Verder las ik hier ook ergens dat het verstandig is om tijdens de gehele kuur HcG te gebruiken. Is dit waar en zo ja, in welke hoeveelheden en volgens welk schema dan?

Greetz Marco
      Alles komt goed!!

Comment

Wat betreft de HCG gebruik de zoekfunctie ff, er is een heel topic over. Het komt neer om vanaf het begin van je kuur 2x per week op een vaste dag 250-500iu te nemen.

Je gaf aan droger te willen worden en zegt nu te denken aan deca, test en d-boll. Een echte massa stack.

Je zou iets als;

Week 1t/m10 deca 400mg
        Week 1t/m10 test 500mg
        Week 1t/m6 40-50mg d-boll ( per dag )
        De deca en test kun je ook 12 weken nemen.

Uiteraad nakuren met nolvadex of clomid.

Greets...

Comment

ALs je wat droger wilt worden en tegelijk toch wat massa aan wilt komen kan je de deca vervangen voor Equipose

Comment

Zou inderdaad goed kunnen.
            Je dieet gaat het belangrijkste blijven.

Greets...

Comment

400-600 mg boldenone (equipoise)
              300-500 mg trenbolone enanthaat

Dit 10-12 weken, gecombineerd met koolhydraat-arm dieet en cardio en je bent goed bezig.

Droge massawinst.

Comment

Thanks voor de tips jongens, ik denk dat ik een besluit heb genomen. Namelijk het kuurtje dat Mr. C beschrijft. Daar kan ik me prima in vinden eigenlijk. Ok, het is wel een echte massakuur dus echt droog zal ik er niet van worden.

Maar wil toch nog ff wachten voor ik ermee begin dus de komende tijd ff lekker aftrainen . Of is er ook zoiets als een "afslankkuurtje" waar ik nu al mee zou kunnen beginnen? En hoe zit het dan met een eventuele rustperiode want ik wil eind augustus met die massakuur beginnen.

Is nog ver weg maar heb geen zin van de zomer met een vochtkop( en buik) rond te lopen.

Topic over HCG kan ik niet vinden, wil iemand mij misschien kort uitleggen wat de functie ervan is en waarom je het gedurende de gehele kuur moet gebruiken?

Alvast bedankt weer

Greetz Marco
                Alles komt goed!!

Comment

En dan nog maar gelijk een vraagje....
                  Hoe kan ik de injecties het best verdelen over de week?
                  Ik wil eigenlijk susta met testoviron combineren en dan de deca erbij. Is dit dan verstandig:  op maandag 250mg susta en 200mg deca en op vrijdag de testoviron en nog een deca.
                  Ik ben benieuwd, ik zal er wel weer naast zitten....

Greetz Marco
                  Alles komt goed!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X